Philips BT7210/15

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 163 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BT7210/15 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

svencapon 30-06-2016

super toestel

Geschreven voor: Philips BT7210/15

super toestel die doet wat ervan verwacht wordt
zou het zeker in de toekomst nog aanschaffen
en zeer makkelijk bedienbaar en uitkuisbaar

RESIMILE 30-06-2016

Super toestel! Top trimmer!

Geschreven voor: Philips BT7210/15

De trimmer zelf werkt zeer goed.

Maar daarnaast is het geweldig dat sinds ik dit toestel gebruik de badkamer veel properder blijft na een trimbeurt. Het opzuigsysteem is echt een aanrader!

Veel standen mogelijk en toestel ligt vlot in de hand.

Echte aanrader!

KevinK 29-06-2016

Prima trimmer voor bijna dagelijks gebruik

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Bij het openen van de doos en eerste gebruik viel vooral de grootte van het apparaat op (ongeveer 3x het volume van mijn toenmalige, simpele trimmer), maar eigenlijk ligt het toestel verrassend goed in de hand. Het feit dat het toestel zelf zeer licht is en zonder kabel werkt maakt dat het makkelijk hanteerbaar is. Het draaisysteem om de lengte met kam in te stellen voelt zeer robuust aan in tegenstelling tot digitale systemen die je tegenwoordig veel ziet.
Het design is modern en zonder overbodige franjes.

Trimmen op verschillende lengtes gaat met het grootste gemak en het grootste deel van de haren worden opgevangen in het reservoir.
Dit laatste biedt voor mij persoonlijk weinig meerwaarde gezien ik mij scheer boven de wastafel en nu dus achteraf toch de haren gewoon daarin terug uitkap. Het reinigen van het reservoir met het bijgeleverde borsteltje is dus wat overbodig (en prutserig) werk. Eveneens is het terugklikken van de scheerkam een beetje precisiewerk. Na een paar keer gaat het makkelijker, maar het is toch telkens even voelen om het juist te krijgen.
De lengtekam plaatsen/verwijderen gaat zonder enige moeite.
Geen overgangsperiode gehad met roodheid, irritatie of dergelijke, gewoon in gebruik genomen en comfortabel trimmen.

Batterijduur lijkt me enorm goed. Ik gebruik het toestel ondertussen een viertal weken om de 2-3 dagen en nog steeds op de eerste oplaadbeurt.
Maakt (logischerwijze) een beetje lawaai tijdens gebruik, maar eerder zoemerig dan storend en zeker niet meer dan andere gelijkaardige apparaten.

Algemeen gezien zeer tevreden met mijn nieuwe trimmer en een aanrader voor iedereen die op zoek is.

pvrijswijck 27-06-2016

Propere Trimmer

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Toestel ligt zeer goed in de hand. Werkt snel en stil. Vangt de haren zeer goed op. Mooi design. Niet te zwaar.

Behangpapier 27-06-2016

Krachtig Scheerapparaat

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Ik zat al een tijdje met een versleten scheerapparaat dat nie krachtig genoeg meer werkte. Na mijn eerste scheerbeurt met die toestel van Philips merkte ik pas hoe slecht mijn vorige toestel eraan toe was. Zeer krachtig apparaat dat heel efficient alle haartjes wegscheert. Vooral in de halsstreek is gebeurt het scheren nu op nog geen 5 minuten tijd! Ideaal om toch clean op het werk te arriveren zonder dat je er al te veel tijd in moet steken! Verder ook zeer handig dat het toestel je badkamer nagenoeg zonder haartjes achterlaat. Enkele minpuntjes zijn het ontbreken van een opzetstuk voor neushaartjes en eveneens het grote design van de standaardkop (niet de kleinere kop) dat nauwkeurigheid wat in de weg staat (maar dit kan je dan weer met de kleinere kop goedmaken).

Rolexx 26-06-2016

Handige baardtrimmer die perfect werk aflevert

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Waarom kiezen voor een trimmer?
(Voor mij nu de eerste keer dat ik een baardtrimmer ben beginnen te gebruiken. Hiervoor gebruikte ik altijd nog een traditionele scheermachine)
- Als je niet wil dat je baard altijd glad geschoren moeten zijn. Is een trimmer veel handiger een trimmer iets vaker te gebruiken
- Look blijft proper en toch niet te clean.

Beoordeling toestel:

Pluspunten:
+ Handig te monteren
+ Instelbare lengtes + beschermkoppen
+ 2 soorten trimkoppen
+ goeie prijs/kwaliteitsverhouding
+ Zacht contact met huid
+ Compact toestel

Minpunten
- Niet alle haartjes verdwijnen in opvangbakje
- Opvangbakje is moeilijk volledig zuiver te krijgen
- Opzetstukje vrij fragile aan de zijkanten, zou wel eens kunnen afbreken

Orpheuske 26-06-2016

Gebruiksvriendelijk, prima apparaat

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Dit apparaat is zeer gebruiksvriendelijk. Het vangt zelfs de haartjes op tijdens het scheren/trimmen, hetgeen het scheren/trimmen proper maakt. Het design van het apparaat is ook zeer mooi. Daarenboven was er totaal geen aanpassingsperiode nodig: geen uitslag, roodheid, zelfs niet bij de eerste trimbeurt, ook niet op de kortste trimstand. De accessoires maken het trimmen zeer gemakkelijk, ook van de bakkebaarden. Ook geen gedoe met een kabel die in de weg hangt. Echt een aan te raden toestel.

bwillems79 25-06-2016

prima trimmer

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Dit is een prima baardtrimmer die doet wat hij moet doen. Het apparaat ligt goed in de hand en vangt de haartjes goed op. Er zitten handige accessoires bij.
Het enige minpunt vind ik het bijhorende draagzakje, dit had iets steviger mogen zijn, zoals bij mijn scheerapparaat.

Sebaq 25-06-2016

Degelijke trimmer

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Na enkele weken testen kom ik tot de vaststelling dat het een degelijk toestel is. De batterij gaat lang mee en de trimlengte instellen gaat zeer gemakkelijk. Het zuigsysteem werkt zeer goed bij kleine trimbeurten, maar stelt teleur bij het grotere werk. Verder ligt de machine ook zeer makkelijk in de hand.

tomv1987 24-06-2016

handige en aangename trimmer

Geschreven voor: Philips BT7210/15

de baardtrimmer series 7000 is een mooie, handige en aangename trimmer. Het ligt zeer gemakkelijk in de hand, de verschillende koppen zorgen ervoor dat je het beste resultaat verkrijgt. voor mezelf vergelijk ik dit met het gebruik van m'n vorige trimmer, deze was wel OK, maar gaf niet altijd het gewenste resultaat .. volgens mij zorgt de speciale hoekige kop er zelfs voor dat het resultaat des te beter is. enig minpuntje is het uitkuisen, met het borsteltje dat erbij zit krijg je de binnenkant niet volledig proper. je mag het echter niet uitspoelen met water.

Jan007 22-06-2016

trimmen zonder veel opkuis achteraf

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Ik gebruik deze trimmer nu enkele weken en ben er heel tevreden van, mijn vrouw ook waarschijnlijk want er blijven zo goed als geen haartjes liggen in de wasbak! Het is dus zeker niet gelogen dat 90% van de haartjes worden opgezogen.
Wat ik wel vind is dat wanneer je het opzetstuk gebruikt om te trimmen volgens gewenste lengte dat je net onder je neus moeilijk die lengte bereikt door de dikte van het opvangbakje.
Van mij mocht de trimmer ook in een koffertje verkocht worden want die doos zal niet zo lang mee gaan om in op te bergen

Alpha 22-06-2016

Trimapparaat, snel in gebruik en perfect resultaat

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Het apparaat geeft je in een mum van tijd een perfect resultaat want het slaat geen haartjes over. De lengte waarop je wilt trimmen is makkelijk in te stellen. Het schoonmaken is ook zeer simpel, zonder dat er haartjes belanden in de lavabo. Ik heb achteraf geen last van irritaties. Er zitten ook een hoop extraatjes bij.

lenne67 22-06-2016

zeer goed toestel

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Het toestel ziet er leuk uit en het is wel hip dat de haarlengte wordt aangeduid door een cijfertje dat oplicht. Ik heb de trimmer de voorbije 3 weken 1x opgeladen en gebruik hem om de drie dagen. Tot nu toe gaat de batterij uitstekend mee. De basis van het toestel voelt stevig aan, alsook de draaiknop om de haarlengte in te stellen. De opzetstukjes daarentegen voelen minder degelijk aan. Ik heb het toestel nu drie weken en (uiteraard) is er nog niets stuk, maar ik vraag me af hoeveel keer je het opzetstuk kan opzetten en afhalen voor het stuk gaat.. Hopelijk is dat een foute indruk. Het trimmen zelf gaat heel vlot. De lengte is makkelijk in te stellen en het toestel zuigt de haartjes na het trimmen keurig op. Enkel onder de neus is het wat minder handig om je baard op de juiste lengte te krijgen. Gelukkig zitten er nog kleinere opzetstukjes bij die dat probleem verhelpen. Ik reinig het toestel met de meegeleverde borstels en dat gaat zeer vlot. Het kan ook met water indien gewenst. Voor deze prijs ben ik dus uiterst tevreden met m'n aankoop!

Jo74 22-06-2016

Goede trimmer, fijn af te stemmen

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Perfecte trimmer, die door de verschillende standen je de mogelijkheid biedt om de baard te trimmer precies zoals je het wenst. Detail en afwerking kan perfect met de precisietrimmer. Het proper maken van het opvangbakje is wat prutswerk. Top product!

hkoen 22-06-2016

niet slecht, maar kan beter

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Qua gebruiksgemak kan ie tellen.. De haartjes worden inderdaad goed weggezogen en je hebt weinig om op te ruimen.. Maar helaas vind ik de nauwkeurigheid niet zo goed: had een baard van 1à2cm en heb twee keer getrimd: 1 keer tot 6mm en dan tot 3mm... Ging niet zo vlot als ik gehoopt had. Niet de beste trimmer op de markt dus helaas.

Polle 21-06-2016

Handige opzuigfunctie

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Het grote voordeel is de opzuigfunctie om de haartjes op te kuisen. Nadeel is dat het apparaat niet altijd overal bij kan doordat het soms onhandig trimmen is met de opzetstukjes er op.

TheSurvivor 21-06-2016

Heel leuke en praktische trimmer.

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Heel leuke trimmer, de stofzuiger doet behoorlijk goed zijn werk, hij ligt mooi in de hand en ziet er nog aardig uit ook. Als de stoppels iets langer worden durft het bakje voor het haar wel eens vol te geraken, maar daar staat tegenover dat hij echt wel de grote meerderheid van de haren netjes opzuigt. Een stevige bonus!

djennick 21-06-2016

Goed, en minder opruimen

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Prima product, snel opladen en goeie accuduur. Verder is het aangenaam dat je niet meer moet opruimen achteraf omdat alles in de stofzuiger zit

DieterVR 21-06-2016

top toestel

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Dit toestel doet alles wat je ervan verwacht! De haartjes worden bijna allemaal opgezogen, nauwkeurig, 20 stelstanden, goede batterij, leuke prijs en goede kwaliteit!

enige minpunten zijn: het compartiment waar de haartjes opgevangen worden is moeilijk te reinigen, je mag zeker niet te hard duwen voor een gelijk resultaat.

maar dat neem ik er met plezier bij

Sven 21-06-2016

Prima toestel

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Ik gebruik het toestel nu ondertussen 2 weken. De batterij laadt snel op en blijft lang meegaan. Het toestel ligt goed in de hand en de capsule die de haartjes opvangt werkt heel goed en is makkelijk te onderhouden.
Er is een ruime keuze aan scheerafstanden wat het zeer praktisch maakt.
Een absolute aanrader!

Sneat 21-06-2016

Super baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Nadat mijn vorige toestel toe was aan vervanging ben ik overgegaan naar deze series 7000. Heel makkelijk in gebruik en makkelijk nauwkeurig mee te werken. Het grote voordeel is het Turbovac-systeem waardoor ik me niet meer naar buiten moet begeven om mijn baardgroei aan te pakken, bij het oude toestel werd hierdoor het scheren vaak uitgesteld. Dankzij dit toestel scheer ik me vaker en is de opkuis naderhand een pak minder.

NicolasI 21-06-2016

Mijn beste baardtrimmer tot nu toe

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Ik had reeds een baardtrimmer van een ander merk.
Op zich niets mis mee, maar ik besloot toch eens een ander toestel te nemen.

Toen ik de eerte keer deze Philips Baardtrimmer series 7000 gebruikte was ik opeens zeer enthousiast.
Bijna alle haartje die ik trimde, werden door het apparaat opgezogen. Dat wou dus zegen.. geen vervelende haartjes meer in lavabo.

Resultaat: partner tevreden.

Daarbovenop werkt het toestel uitstekend en is de de digitale display (voor scheerlengte aan te passen) zeer gebruiksvriendelijk.

Ik zou dit toestel dus aanraden aan ieder die een korte baard wenst te onderhouden.

Ik scheer me soms vlug in de keuken, zonder haartjes achter te laten.

LouisD 21-06-2016

Goed product maar veel opkuis werk

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Na een paar weken getest te hebben is het een goed en degelijk product. Het trimt mooi de haren en het zuigt indd meer dan 90% van de haren op. Bij de nekstreek krijgt het toestel wel wat moeite, daar moet ik meerdere keren over gaan vooraleer het mooi getrimd is. De batterij gaat lang mee (gebruik hem gemiddeld 2/3 keer per week en gaat toch al 8 beurten mee op één oplading) Het enige wat ik echt negatief vind is dat je het telkens opnieuw allemaal moet opkuisen en afspoelen, wat toch wel wat werk vraagt. Het design vind ik mooi en ook gebruiksvriendelijk. Maar al bij al zeer te vrede over.

jinxed 21-06-2016

i'm loving it

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Ik heb deze baardtrimmer nu een aantal weken in mijn bezit en moet eerlijk toegeven dat ik er helemaal weg van ben. Normaal geraakt mijn huid snel geïrriteerd bij het gebruiken van trimmers enzo maar bij deze heb ik totaal geen last gehad. de baardtrimmer is super handig in gebruik alsook met de bijhorende hulpstukken. voordeel aan deze trimmer is dat hij ook heel kort kan scheren dus als je is niet veel tijd hebt gebruik ik liever deze dan met het gewone scheermesje. het enigste nadeel aan deze trimmer is dat ondanks dat hij veel haartjes opzuigt het toch nog niet zo handig is om hem te reinigen. het reservoir waar de haartjes worden in opgevangen is niet al te makkelijk te reinigen met het borsteltje. toch zou ik dit apparaat onmiddelijk opnieuw aankopen gewoon omdat het zo makkelijk is om mee te werken.

Jodd 20-06-2016

Kwalitatieve baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Kwalitatieve en robuuste baardtrimmer. Gemakkelijk in te stellen. Goede batterijduur. Nog veel haartjes in lavabo, reservoir moeilijk te reinigen.