Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 163 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BT7210/15 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Superthea 14-02-2022

dit gaat snel stuk

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Helaas zijn de plastic onderdelen ontzettend kwetsbaar en niet duurzaam. Dit product kun je beter laten liggen.

Jacco 26-09-2021

Valt tegen, fragiel en snel kapot

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Ik ben niet zo tevreden. Het opzuigsysteem werkt slecht, en het apparaat was vrij snel kapot, doordat er een lipje afbraak. Ik zou dit product niet aanraden.

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • Lange batterijduur

Minpunten

• fragiel
  • opzuigen haartjes werkt onvoldoende

Abar 08-04-2021

Zeer matige kwaliteit

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Apparaat is van zeer matige kwaliteit. De kunststofdelen van de trimkop en het opzetstuk zijn zeer broos en breken eenvoudig af waardoor de trimmer uiteindelijk niet meer te gebruiken is.

Passieflora 23-11-2020

Goeie combo voor (bij)trimmen en precisie afwerkin

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Praktische afzuiging, voor niet al te lang en droog baardhaar, die een grondige badkamer reiniging achteraf haast overbodig maakt. Alleen wel een beetje oppassen met reinigen dat er niets stuk gaat of afbreekt bij het schoontikken van sommige onderdelen.

Gert_ 25-03-2020

Het kopstuk klikt niet meer vast

Geschreven voor: Philips BT7210/15

ik heb het apparaat nu ongeveer 2 jaar, gebruik ongeveer 1X per week en tevreden tot nu toe. Maar sinds vorige week klikt het kopstuk niet mer vast waardoor hij ten eerste veel lawaai maakt en ten tweede het kopstuk beweegt onder de kam en bijgevolg niet meer op de gewenste lengte trimt.

Peeters 07-10-2019

Mooi product

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Een mooi toestel, handig in gebruik. Het moet me van het hart dat het technisch wel erg kwetsbaar is. Het toestel is niet gemaakt op 15 jaar mee te gaan zoals in het verleden, het is uitgerust met erg kwetsbare materialen daarom moet er erg voorzichtig mee worden omgesprongen. Hopelijk kan ik er toch enkele jaren gebruik van maken.

Anoniem 24-08-2019

plussen en min

Geschreven voor: Philips BT7210/15

vrijwel alles aan het product is zonder meer een verdienste. Wat mij opbreekt zijn de lamellen van het trimmes die (te) makkelijk afbreken waardoor ik aan de 2e versie toe ben.

Mirakel 23-08-2019

bevestiging van het mes breekt

Geschreven voor: Philips BT7210/15

veel te fragiel gemaakt , reeds tweede maal dat de beentjes van het mes zelf gewoon afkraken bij het reinigen

botto 06-08-2019

trimmerkam pootjes zijn van breekbaar plastic

Geschreven voor: Philips BT7210/15

de trimmerkam pootjes zijn van breekbaar plastic.
bij normaal gebruik kan je het na twee jaar weggooien of vervangen, maar ze blijken niet op de website te vinden te zijn. dat wordt dus weggooien

LazyLex 04-07-2019

Gebruik= Super Easy- Schoonmaken= Super vervelend

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Nog de fijnste trimmer tot nu toe. Het enige nadeel is, dat het niet onder de kraan mag worden schoon gespoeld. Want het schoonmaken is wel een vervelend klusje!
Maar voor de rest, top apparaatje!

Ontevreden 20-04-2019

pootjes scheerkop gaan kapot

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Scheerkop twee keer kapot gegaan (a 45 euro). Nu opgegeven om weer een nieuwe kop te kopen. Jammer, want het opzuigsysteem is wel prettig.

Pluspunten

• opzuigsysteem

Minpunten

• te snel kapot
  • moeilijk schoonmaken

Rob 15-04-2019

Philips baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Ik heb twee toestellen gehad, bij beide komt na ongeveer een jaar komt de scheerkop los van de draaikop, waardoor de kop los draait van de scheerkop, herrie maar werkt ook niet meer goed, met name bij stand boven de 4 mm lijkt dit snel op te treden. Als het eenmaal is gebeurd wordt het steeds erger met uiteindelijk als resultaat dat de scheerkop er niet meer opblijft tenzij je het aan blijft drukken, je kant het apparaat weggooien niets meer aan te doen grrrrrrr

Minpunten

• Slechte kwaliteit

Rob 01-04-2019

Prima apparaat met zeer matige levensduur

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Zolang het apparaat werkt is het een prima ding. Maar na ongeveer een jaar komt de scheerkop los van de aandrijving en zit het vast in je haren. Echt niet fijn. Teruggebracht en nieuwe gekregen en idd na een jaar orecies hetzelfde euvel. Weggegooid en Remington gekocht. Die maar eens proberen

Lecoq 29-11-2018

FANTASTISCH PRODUCT

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Een betere baardtrimmer kom je niet tegen.
Deze zuigt zelf de haartjes op en hierdoor blijft het trimmen een schone klus!
Zeer fijn in gebruik en alles wijst zich vanzelf.

Thielkinga 29-11-2018

FANTASTISCH PRODUCT

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Een betere baardtrimmer kom je niet tegen.
Deze zuigt zelf de haartjes op en hierdoor blijft het trimmen een schone klus!
Zeer fijn in gebruik en alles wijst zich vanzelf.

Deancorso 16-07-2018

trop fragile

Geschreven voor: Philips BT7210/15

J'ai acheté cette tondeuse il y a dix mois et je l'utilise environ une fois par semaine, ce qui fait au total environ une quarantaine d'utilisations. Une des 2 pattes en plastique noir qui permet de solidariser le bloc de coupe sur la tondeuse est cassée, ce qui rend ma tondeuse inutilisable. Ce modèle est trop fragile. Ce constat est souvent évoqué dans les forums.
Sinon le système d'aspiration n'est pas à 100% efficace. On retrouve tout de même moins de poils dans le lavabo. La batterie tient très bien la charge. Plusieurs heures d'utilisations sont possibles et la rechange est très rapide.

Bebe 04-07-2018

Werkte heel goed, slecht technisch design

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Als trimmer werkte dit apparaat heel goed: goed instelbaar, goed scheerresultaat, weinig rommel.
Maar: moeilijk schoon te maken; na enkele maanden gebruik (1 à 2 maal per week) zijn de zwarte clipjes waarmee de precisietrimmer (#12) aan het apparaat moet vastklikken lam waardoor dit deel met de opzetkam meebeweegt en dus geen goede lengteinstelling meer mogelijk is.
Trimmer is dus daardoor nauwelijks meer te gebruiken.

Marien80 15-06-2018

Kop met pennetjes is heel kwetsbaar!

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Het apparaat werkt op zich naar wens, maar de kop is nu niet meer vast te klikken omdat 1 van de twee pennen beurs is geworden. Je moet deze vaak losmaken omdat je de haardjes moet verwijderen. Nu sluit hij niet meer goed en werkt de trimmer niet goed meer. Ik gebruik hem nu 8 mnd.
Garantie verzoek loopt nog, maar op zich geen hoge kwaliteit.

Neneok 13-03-2018

Maakt belofte waar

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Ik ben zeer tevreden over de prestaties en het gebruiksgemak. Bijna alle haartjes worden opgevangen. Geen haartjes tussen de de deo en tandenborstels of op de grond meer.

tomvanessenberg 14-02-2018

fijne baardtrimmer maar opzetstuk kwetsbaar

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Alles aan deze trimmer is goed behalve het opzetstuk met de messen. De plastic pootjes waarmee je het in de trimmer zet zijn te kwetsbaar; ze breken na een tijdje gewoon af. Opzetstuk haal ik na elke scheerbeurt eraf om schoon te maken. Ik ben nu al aan mijn vierde nieuwe opzetstuk toe.