Braun BT5090

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun BT5090 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Frd01 05-02-2018

Klein in formaat, groots in resultaat

Geschreven voor: Braun BT5090

Een aantal weken geleden heb ik de Braun BT 5090 gratis ontvangen om te testen. Na slechts enkele minuten oplaadtijd kon ik hem reeds gebruiken. Super handig is het extra uitschuifbare scheerkopje waarmee je tot aan de moeilijkste plekjes kan. Aangezien ik geregeld reis is het handige formaat een pluspunt. De afwasbaarheid vind ik zeer hygiënisch. Vroeger had ik een duurder toestel van Philips, maar toch blijf ik nu deze Braun gebruiken. Een automatisch opvangsysteem voor de haartjes mist nog, maar verder is het een prima apparaat.

Pluspunten

• Compact
  • Afwasbaar
  • Extra scheermesje

Minpunten

• Geen opvang voor haartjes

Jim M. 01-02-2018

Een fantastische trimmer!

Geschreven voor: Braun BT5090

Ik heb dit product gratis gekregen om te testen en dit zijn mijn bevindingen.

Deze baardtrimmer is ronduit fantastisch! Door de 2 aparte opzetkammen, kan je je baard moeiteloos trimmen op elk mogelijke lengte. Zeer nauwkeurig door de kleine precisiestappen van de kammen. Maar je hoeft ook niet onnodig te switchen tussen de kammen aangezien ze een zeer brede reikwijdte hebben. Het wisselen ervan verloopt moeiteloos. De messen zijn zeer scherp en doen hun werk subliem.
Het geheel voelt zeer solide aan. Het toestel ligt goed in de hand. In het begin even wennen dat de aan/uit-knop achteraan zit.

De autonomie is meer dan degelijk. Door de batterijindicator weet je bovendien ruim op voorhand dat het terug tijd is voor een laadbeurt. Het laden gaat trouwens zeer snel. ook het schoonmaken verloopt zeer vlot door de manier waarop het toestel is vormgegeven. Kortom, een fantastisch toestel dat ik aan iedereen zou aanraden.

Pluspunten

• Autonomie
  • Doeltreffendheid, scherpe messen
  • Design en etui

Minpunten

• Geen

JoachimC 10-12-2017

Aanrader!

Geschreven voor: Braun BT5090

De kans gekregen om de Braun BT5090 gratis te testen en niet zonder succes; buiten het zéér nauwkeurige opzetstuk ligt het toestel zeer licht in de hand en is het gemakkelijk te bedienen. Wordt geleverd met handig opbergtasje, 2de opzetstuk, olie & borstel om fijne haartjes te verwijderen. Ondanks het sterke motortje, maakt het toestel weinig lawaai. Aanrader!