Philips BT 5200/16 - Reviews

Kleuren
zwart
Maximum haarlengte
10 mm

Beoordeling op basis van 31 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

schippersb 04-01-2016 Product paar weken in bezit

Nu de trimmer een tijdje aan het testen, maar wat een super trimmer. Makkelijk in te stellen, en ook een prima gebruiksgemak. Ik ben een tevreden gebruiker, en zou dit product zeker aanbevelen.

Als ik 1 min puntje mag geven, er zit geen tasje bij.

josiph 02-01-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijke baardtrimmer welke lekker in de hand ligt en de accu gaat lang mee. verder is het fijn dat je niet 6 verschillende opzetstukjes nodig hebt voor iedere scheerlengte (hij is handig te verstallen met een draaiknop). ook is het enige opzet stuk wat erbij zit makkelijk te verwijderen zodat je de baardtrimmer ook als tondeuse kunt gebruiken.
Kortom een echte aanrader!

Amer1984 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Zoals in de andere review is het inderdaad een kunststof body (maar voelt wel stevig en heel degelijk aan). The business end daarentegen de mesjes dus die zijn wel volledig van metaal. Dat heb ik niet in een andere trimmer van deze prijsklasse gezien.

Met een stugge baard als de mijne is het lastig om een betaalbare trimmer te vinden die niet vastloopt of mijn haren trekt. Dit apparaat kan het gelukkig wel goed aan. Hij levert ook een gelijkmatige lengte na het trimmen.

Mensen met een gevoelige huid zullen hier blij mee zijn omdat de mespunten niet scherp zijn, en het kammetje helpt de haren omhoog zodat ze getrimd worden. Hierdoor hoef je dus niet vaak over dezelfde plek moeten gaan

Ook zal je niet zo gauw in de kortere trim lengte schieten (dankzij de draaiknop) zoals bij een trimmer waar bij je moet schuiven om de lengte te selecteren.

eenmaal klaar met trimmen kan je 'm onder de kraan uitspoelen! Ben er zeer tevreden over

BJ100 02-01-2016 Product paar weken in bezit

Ik heb het apparaat nu een aantal keren gebruikt. Even snel de baard 'bijwerken' is echt een fluitje van een cent. Met de draaiknop kan eenvoudig de gewenste lengte worden ingesteld. Vandaag heb ik de baard op 0,8 mm bijgewerkt en vervolgens de bakkebaarden op 5,0 mm. Werkt super!
Niet heel belangrijk, maar wel prettig is dat de vormgeving goed is gelukt.

WillemA 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een solide en mooi ontwerp. Apparaat ligt goed in de hand, is gelukkig geen klein apparaat wat fijn is gezien ik redelijk grote handen heb. geen losse onderdelen of opzetstukken. Trimt netjes en makkelijk

MalawiMike 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Na een paar keer gebruiken ben ik zeer tevreden over het apparaat. Het is zeer eenvoudig in te stellen op verschillende trimhoogtes, waarbij de draaiknop stevig en betrouwbaar in de hand voelt. Het apparaat zelf is niet te zwaar en voelt robuust genoeg aan voor het gebruikte materiaal.

De mesjes scheren snel en in 1 keer naar het verwachte resultaat. De baard is steeds binnen enkele minuten bijgewerkt. Ook als ik een tijdje laks ben geweest en de boel wat stug aanvoelt.

na het trimmen is alles zeer snel weer schoongemaakt en gebruiksgereed voor de volgende keer.

Ernst32 07-07-2017

Perfect apparaat

Net het apparaat uitgeprobeerd en het scheert prima. Ik was een beetje huiverig, want ik wilde mijn baard niet weg, maar op de juiste lengte scheren. Dit ging perfect!

Edwin73 14-06-2017

Krachtige baardentrimmer

Als de baard wat langer en voller is gaat hij er net zo makkelijk doorheen en gaat de motor niet minder snel werken. Goeie krachtige motor zit er in.

Egb54 29-05-2016

Te vreden

Scherpe messen
Goed in te stellen; alles in een
Goede oplaadtijd
Veel voorbeelden op you tube
Ik hoop dat de "kap" het ook naar langere tijd het houdt.
Plastieken pootjes komen wat iel over.

Dri3s 22-01-2016

Doet wat het moet doen

Doet wat het moet doen. Dat is het belangrijkste maar daar is ook alles mee gezegd. Het scheerapparaat voelt heel erg goedkoop aan, goedkoop plastic. Steeds als ik hem gebruik ben ik bang dat het opzetstuk af gaat breken.

Het scheerresultaat is prima.

Held 20-01-2016

Goede trimmer voor een schappelijke prijs

Bottomline is deze trimmer alles wat je zoekt in een trimmer. Ik ben onder de indruk van de batterij. Het laadt snel op en je kunt hem rustig in de kast laten liggen zonder op te laden en dan doet hij het daarna nog steeds goed. Design is prettig, even wennen in vergelijking met mijn vorige trimmer maar ik vind het nu erg fijn.
Op het kortste standje zijn de tanden wat scherp, maar dat hoeft geen nadeel te zijn omdat de keuze aan korte standen erg breed is. Een opvallend nadeel is dat na het trimmen mijn hand onder de haren zit en in een cirkel van 60cm alle haren terug te vinden zijn. Mijn vorige Philips deed de "haardistributie" wat discreter.

Testjohan 13-01-2016

Lichtgewichte trimmer ook voor je stoppelbaard

Deze trimmer is ideaal voor je stoppelbaard. ik gebruikte hiervoor een tondeuse en dat was lastig. Het resultaat was toen niet optimaal, met deze trimmer is het resultaat gelijkmatig. Er blijven geen lange haren staan. Ook is deze trimmer geschikt om je bakkebaarden bij te werken. Het is een echte aanrader.

Jeroenvane 13-01-2016

Werkt nog beter dan de vorige versie.

Naar mijn idee maakt hij nog meer toeren dan de vorige versie die ik ook in mijn bezit heb. Zeer tevreden over dit product.

rdam010 12-01-2016 Product paar weken in bezit

Het is een fijn apparaat dat snel oplaadt. Ook zijn de afstanden goed in te stellen en blijven deze tijdens het gebruik op de juiste hoogte ingesteld. Daarnaast is het apparaat ook gemakkelijk te reinigen onder de kraan. Het enige wat niet helemaal juist is aan de begeleidende tekst is het stuk over de geïntegreerde kam die haren op zou tillen. Dit heb ik nog nauwelijks gemerkt.

WardS 08-01-2016

Baardtrimmer

Ik ben zeer tevreden over dit product. De trimfunctie werkt goed. Geen aparte opzetstukken meer nodig. Daarmee heeft de trimmer ook meerdere standen en mogelijkheden. Goed! Verder is de batterij snel opgeladen en gaat lang mee (ongeveer 10 scheerbeurten). Verder is de kracht van de schaar goed. Met andere woorden ben positief verrast door dit product.

rdam010 07-01-2016

Fijn apparaat dat snel oplaadt.

Willem1891 07-01-2016

Mooi apparaat, fijn in gebruik

Bas Foe 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

Snel opgeladen om te gebruiken, makkelijk schoon te maken na gebruik en hij trimt mijn baard goed met vetrschillende lengtestanden.

schippersb 04-01-2016

Perfecte trimmer

Als ik 1 min puntje mag geven, er zit geen tasje bij.

EdArnhem 03-01-2016 Product paar weken in bezit

Even de baard bijwerken. Dat is inderdaad waar je deze trimmer voor gebruikt. En het lukt! Snel en eenvoudig, zonder gedoe. Betrouwbaar de baardlengte vastleggen en maaien maar! Schoonmaken is eenvoudig en het apparaat kan tegen water. Accu is snel vol en gaat lang mee. Ook met snoer te gebruiken, als je vergeten bent hem op te laden. Niet te duur. Probleemloos apparaat dat lekker in de hand ligt.