De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Bodygroomer 3 BG3340, Manscaping Tool Voor Mannen, Met Kam Voor Gevoelige Zones, Zwart/Grijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Levi 02-08-2022

Braun degelijkheid.

De Braun Bodygroom 3 is een goede trimmer voor de baard en het lichaam. Komt met drie lengtes opzet stukken die allemaal dezelfde breedte hebben. Ik heb het toestel mogen testen en het resultaat was goed, de sensitief kop is te gebruiken in de gevoelige zones maar toch oppassen geblazen. Ik heb hem vooral op de borst en buik getest. Hij is reinigbaar onder de kraan, dat is altijd makkelijk. Zonde dat de lader van vorige versie niet past. Neustrimmer kop had leuk geweest maar helaas.

Pluspunten

• Baard en lichaam.
  • Reinigbaar onder de kraan.

Minpunten

• Lader vorig model past niet

Pieter 02-08-2022

Goed basistoestel

Na het testen van dit product ben ik over het algemeen tevreden. De accuduur en opzetstukken zijn troeven. Jammer genoeg trimt het niet kort genoeg.

Pluspunten

• Accuduur
  • Opzetstukken
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Scheert niet heel kort

s**n@h**l.be 31-07-2022

Ik ben al lang fan van Braun bodygroomers. Ik was dus blij dat ik de BG 3340 weer kon beginnen testen. Het toestel doet in principe wat het moet doen. De mogelijkheden bij dit toestel zijn echter wel beperkt. Bij mijn vorige toestellen zaten er meer opzetstukjes in de doos. Zo kon je dan je scheerlengte kiezen of echt gladscheren. Dat gaat met dit toestel niet lukken denk ik. Je hebt een body sensitive opzetstuk maar ook dan blijven nog kleine stoppeltjes over... Voor wie glad wilt scheren is dit toestel dus niet echt geschikt. Ook als je haar langer wilt dan 3mm is dit toestel niet geschikt. Het is dus echt enkel voor de mensen die willen trimmen tot op 1-3mm. Ik ben zelf meer fan van wat meer mogelijkheden hebben en daarom zou ik het product dus niet perse aanraden...

k**t@t**t.be 31-07-2022

Klein en wendbaar

Deze bodygroomer is vrij klein en ligt bijgevolg goed in de hand en is daardoor ook heel wendbaar. Heel simpel en gemakkelijk in gebruik: slechts één knop om het apparaat aan en uit te zetten. Ik heb het apparaat getest en heb het uitgeprobeerd op verschillende zones: hoofd, borst, oksels en de meer intiemere delen. Dankzij de speciale Skinshield technologie glijdt het apparaat zacht en soepel over de huid. En dankzij de bijgeleverde kam voor gevoelige zones kan je ook de intiemere delen scheren zonder bang te zijn voor sneetjes of wondjes. Een echte plus! Het apparaat is afwasbaar onder stromend water, wat ik voor dit soort van apparaten toch een basisvereiste vind. Doordat het apparaat klein is, is het gemakkelijk mee te nemen. Het enige wat ik mis is een zakje of etui om het apparaat met de kammetjes en de oplader in te bewaren.

Pluspunten

• Klein
  • Wendbaar
  • Kammetje voor gevoelige zones

Minpunten

• Geen zakje of etui bijgeleverd

k**t@t**t.be 31-07-2022

Klein en wendbaar

Pluspunten

• Klein
  • Wendbaar
  • Kammetje voor gevoelige zones

Minpunten

• Geen zakje of etui bijgeleverd

m**3@h**l.com 31-07-2022

Het apparaat ligt prettig in de hand, scheert snel, Gemakkelijk onder de kraan te reinigen en bovendien kan je ook andere lichaamsbeharing met dit apparaat trimmen. Kortom een prima product mogen testen van Roamler

Pieter 30-07-2022

Goed basistoestel

Pluspunten

• Accuduur
  • Opzetstukken
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Scheert niet heel kort

Robke 27-07-2022

Ik heb de Braun Bodygroomer 3 BG3340 getest met een toch wel zeer goed resultaat.
Het is een zeer handig, licht maar krachtig toestel dat goed in de hand ligt.
Zeer gemakkelijk in onderhoud. Een topper voor jou lichaam.

Pluspunten

• Resultaat
  • Onderhoud

lucv 27-07-2022

Ik heb de Braun BG 3340 een 3-tal maanden mogen testen. Het apparaat ligt goed in de hand en werkt goed. Met de bijgeleverde opzetstukken kies je gemakkelijk de gewenste lengte of voorkom je dat je jezelf kan raak scheren. Verder is er ook geen irritatie nadien.
Ook erg handig dat je de BG 3340 gemakkelijk kunt reinigen onder de kraan.

Jim86 26-07-2022

Ik ben gewend om manueel aan grooming te doen, maar nu heb ik het geluk gehad om deze elektrische groomer te testen. Ik ben hier dan ook zeer tevreden over want dit gaat veel vlotter dan manueel en het is ook makkelijk met de verschillende opzetstukjes. Het is wel spijtig dat als je zonder opzetstuk werkt dat de haartjes niet helemaal weggaan, er blijven steeds nog korte stoppeltjes staan.

t**u@h**l.com 19-07-2022

Handige bodygroomer

Een tijdje geleden kreeg ik de mogelijkheid om de Braun bodygroomer te testen. De bodygroomer ligt goed in de hand en is daarmee ook heen handig in gebruik. Door de meegeleverde accesoires kan je kiezen op welke lengte de haren getrimmed moeten worden. Ik heb een gevoelige huid en met de bodygroomer heb ik hier geen problemen mee. Ik kan het product dan ook zeker aanraden.