De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Braun Multigroomer 5 MGK5345, 7-in-1 Baardtrimmer Voor Mannen, Haartrimmer, Voor Gezicht, Haar op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

w******@g******** 29-07-2022

Door de vele extra's goed waar voor je geld

Aan elk scheerapparaat moet je wennen, de ene keer langer dan de andere keer. Bij deze duurde het wat langer, maar nu is die heerlijk. Door de vele opzetstukken, 4 stuks met in totaal 13 lengtes is zo'n beetje elke lengte mogelijk. Handig voor alle delen van je lichaam. Ook als iemand anders thuiskapper is, kun je met dit apparaat goed uit de voeten.
De batterij gaat lang mee. Echter heb je wel eens dat in de ochtend de batterij toch leeg is. Nu kan deze trimmer 5 minuutjes aan het sap en je hebt genoeg voor een scheerbeurt.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Compleet
  • Net resultaat

Jeroen Appel 29-07-2022

Goede trimmer voor een goedkope prijs

Goede trimmer voor een nette prijs, laadt erg snel op voor een volledige scheer of trimbeurt.
Dankzij de vele verschillende opzetstukken kun je, indien je wenst, je volle lichaam scheren en trimmen op verschillende lengtes. Tijdens het testen ben ik ervan overtuigd dat deze Braum trimmer voldoet aan de wensen van menig persoon die opzoek is naar een trimmer dankzij de lage prijs en hoog scheer en trim comfort.
Ligt prettig in de hand, trimt zonder te trekken en zorgt voor een strakke afwerking.

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop
  • Veel accesoires

edwins 29-07-2022

Deze all-in-one trimmer werkt boven verwachting en is redelijk geruisloos. Na een korte oplaad periode kun je al aan de gang. Vele accessoires waardoor je altijd de juiste lengte kunt realiseren. Helaas zit er geen reis etui bij. Ik heb dit product mogen testen en zal het zeker blijven gebruiken. Ik kan deze set dan ook zeker aanraden.

Pluspunten

• Volledige set
  • Makkelijk in gebruik
  • Goede vorm

Minpunten

• Geen reisetui

n**********@g******** 24-07-2022

Dit product voldoet aan de verwachtingen. Ik heb dit product ontvangen van Roamler om te testen voor Braun en tot de conclusie gekomen dat dit een fantastisch product is met diverse mogelijkheden. Hij is zeer divers en trimt erg secuur. Ik ben er zeer tevreden over. De bijgeleverde accessoires zijn weg makkelijk te verwisselen en prettig in gebruik. Kortom ik beveel dit product van harte aan

l******@g******** 22-07-2022
Ik ben sinds enige tijd in het bezit van deze  mooie Braun trimmer.
Het apparaat  is heel makkelijk om schoon te maken., nauwkeurig en heel erg stil.
Het heeft een zeer snelle oplaad tijd .
Dit is een van de betere apparaten die ik ooit heb gehad. Echt een aanrader.