De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Bodygroomer 5 BG5350, Manscaping Tool Voor Mannen, Met Kam Voor Gevoelige Zones, Grijs/Wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

p*******@g******** 31-07-2022
Goeie body trimmer, alles werkt zoals het zou moeten en scheert snel glad zoals je van een goede body trimmer kan verwachten.

g*****@l****** 30-07-2022

Sinds een aantal weken deze bodygroomer in huis.
De groomer doet zijn werk goed, hij scheert stukken beter als mijn oude tondeuse.
De mesjes die er op zitten zijn een stuk fijner en zitten dichter op elkaar, dit is
ook te merken aan de huid, ik kreeg geen irritatie na het scheren.
De bodygroomer ligt fijn in de hand tijdens het testen en maakt minder lawaai als mijn oude tondeuse.
Je kunt de bodygroomer ook meenemen onder de douche aangezien hij waterdicht is
De accuduur is meer dan voldoende, ik kon hem bijna 2 uur gebruiken in totaal.
Qua hulpstukken zit er maar 2 opzetstukken bij. Ik mis bij deze bodygroomer de neus haar trimmer.
Om hem mee te nemen zit er wel een tasje bij.

Pluspunten

• Lange. Accuduur
  • Weinig geluid
  • Fijne tandjes

l**********@h********** 29-07-2022

Niet overal glad

Ik heb de bodygroomer laatst ontvangen, en kon eigenlijk niet wachten om hem uit te testen. Het is een mooi apparaat ligt goed in de hand. Hij lijkt een beetje op een tondeuse, en zo werkt hij ook. Tijdens het gebruik viel het apparaat mij wat tegen, hij is niet wendbaar, waardoor de bodygroomer niet goed over mijn lichaamsvormen glijd. Hierdoor worden niet alle haren goed weggescheerd of getrimd. Ook raad ik het ten zeerste af om je edele delen ermee te scheren. Dat loopt niet goed af.

v*********@g******** 25-07-2022
Braun BG5350 word geleverd met een opbergetui deze is van een goed formaat. Hier past alles goed.

De Braun BG5350 heeft verschillende kniplengtes je kunt doormiddel van de glijkam hem instellen op 3mm tot zelfs 11mm. erg handig!

Met de nieuwe skinShield technologie heb je geen last meer van wondjes en sneetjes! Tot nu toe heb ik ook nog geen sneetjes of wondjes in mijn huid ervaren.

Bij andere bodygroomers die ik heb geprobeerd had ik al direct wondjes en sneetjes in mijn huid, dus mocht je er één zoeken dan heb je aan deze bodygroomer zeker een goede!

Het enige minpuntje wat ik zelf heb ervaren is dat de trimmer geen flexibele kop heeft om soepel langs je contouren te trimmen.

Ook is het handig dat deze bodygroomer zowel droog als onder de douche gebruikt kan worden met een goede accu!

VerbLu 07-05-2022

Best goede trimmer.

Heb dit product gebruikt om vooral bors- en okselhaar te trimmen. De trimmer ligt goed in hand en kort je haar pijnloos in. Voor de de prijs vind ik dit goede kwaliteit.

Pluspunten

• lange batterijduur

Minpunten

• hoogteverstelling is even wennen