Philips MULTIGROOM Series 7000 QG3380

Beste deals -3% prijsdaling
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MULTIGROOM Series 7000 QG3380 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Emil80 24-12-2018

Jammer geld

Eerste paar maanden goed te gebruiken, maar snel daarna bijna niet meer aan te krijgen. Valt na aanzetten meteen uit, moet soms wel 50x op power knop duwen in hoop dat ie aanblijft.

Geen aanrader!

M1982 20-11-2018

Apparaat gaat aan daarna uit ook al als die uit oplader komt

Heb zelfde probleem apparaat geef aan batterij leeg terwijl die aan de oplader is geweest.Hij gaat aan daarna paar seconde uit en dit blijf die telkens keer doen.Had gehoopt dat ik lang mee kon doen maar helaas

Thijmen1990 21-08-2018

Op de grote scheerkop na een prima product.

De grote scheerkop loopt heel snel vast, jammer want het apparaat zelf is heel handig in gebruik en wisselen van opzetstukken is ideaal. Onlangs dat een onvoldoende omdat de grote scheerkop onmisbaar is.

Jean Michel 06-07-2018

Eén scheerbeurt per accu lading

Over de scheer kwaliteiten valt weinig te zeggen. Het doet wat het moet doen en is accuraat genoeg. De turbo is leuk maar voor mij overbodig.

Maar waarom dan het lage cijfer? Vanaf het begin had ik al mijn twijfels over de accu. De scheerkop weigerde vaak bij het aanzetten en gaf daarop al snel aan dat de accu lading laag was. Op den duur kreeg ik door dat het hielp door op voorhand de kop onder de kraan te houden. Het bleef echter twijfelachtig voor mij, maar ik had niet voldoende reden om er mee terug naar de winkel te gaan of een garantie claim te doen.

Nu na 2 jaar af en toe gebruik (ik heb en hou een flinke baard) gaat de shaver maar 1 accu lading mee. Sterker nog, naar mijn idee heb ik hem vorige week na gebruik nog opgeladen en toe ik hem vanmorgen wilde gebruiken deed hij niks, enkel aangeven dat hij opgeladen moest worden. Zwaar vervelend.

Ik was al geen groot fan van Philips en heb het ook nooit zo op de betrouwbaarheid van oplaadbare apparaten gehad, en dat maakt in dit geval toch wel een dodelijke combi.
Volgende apparaat misschien dan toch maar op zoek naar echte kwaliteit.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • titanium
  • (spat) water bestendig

Minpunten

• Accu(duur)

holoX 25-10-2017

Topper!

Ik kan hier vrij kort over zijn. De shaver doet wat hij beloofd, heb hem nu in twee weken tijd geregeld gebruikt. Gebruiksgemak is prima, de verschillende opzetstukken zijn erg handig en geven je het gevoel dat je er eigenlijk alle kanten mee op kunt. Er valt na twee weken nog niet veel te vertellen over de accuduur, behalve dat de shaver nog niet opnieuw opgeladen hoeft te worden.

Barts14 18-06-2017

Geen goed product

Product voelt vanaf moment 1 al niet robuust aan. Na 4 weken gebruik deed de grote scheerkop het niet meer. Heb deze met een inbussleuteltje uit elkaar kunnen halen en het probleem weten te achterhalen: er zat heel veel haar in het mechanisme.
Dit moet ik nu ongeveer 1 keer per maand doen omdat het toestel weer vastloopt. De oorzaak is de enorme gleuf direct onder de mesjes, waar al het haar in blijft zitten.

Pluspunt is wel dat de koppen makkelijk te verwisselen zijn.

JonasDS 04-06-2017

Slechtste batterij ooit

Eerste 6 maand was ik tevreden. Goede trimmer. Handig dat er ook neustrimmer is. De opzetstukken zijn minder goed, scheert soms kort ondanks lang opzetstuk.

Batterij is echt waardeloos. Na uren opladen kan ik het nog geen 10 seconden gebruiken. Valt opeens stil. Kan toestel dus niet meer gebruiken. Begrijp niet waarom gekozen is voor deze batterij en waarom niet mogelijk is te gebruiken vanuit het net.

Conclusie: weggesmeten geld

Ronald1965 11-04-2017

zeer matig

app hapert regelmatig. Lijkt zonder stroom te zitten maar is niet het geval . Gebruik onder douche niet aan te bevelen.
Kortom - miskoop

HarmJ 28-01-2017

Fijn apparaat

Tot nu toe erg tevreden over het apparaat. Een verademing, mijn oude apparaat werkte niet meer naar tevredenheid.

Een fijn verjaardagscadeau.

simoni 15-11-2016

handig en polyvalent product

Zeer eenvoudig in gebruik en gemakkelijk reinigbaar.
Dit zijn de grote troeven van dit product.
Pijnloos en vooral een glad resultaat.

Geoffrey 14-10-2016

Na 6 maanden nutteloos

Ik heb dit product gekocht in de verwachting dat hij lang mee zou gaan. in het begin werkte de trimmer echt perfect inc. alle hulpstukken. Nu, na iets meer dan een half jaar werkt het hulpstuk de trimmer niet meer naar behoren. Wanneer ik deze wil gebruiken lijkt het alsof de batterij leeg is ookal komt het product net uit de oplader. het lijkt wel alsof het opzetstuk volledig lam is. aangezien dit vrijwel het enige hulpstuk is dat ik gebruik is het product nu vrijwel nutteloos geworden voor mij..

Jodi12 31-08-2016

Zeer korte gebruiksduur en niet te gebruiken aan de kabel

Het is een veelzijdig apparaat, daar heb ik hem voor gekocht. Ik wist dat er geen Li-ion batterij in zit, maar wist niet dat een Ni-mH accu zo waardeloos is. Deze accu raakt snel lam. Hiermee bedoel ik dat je een paar uur op moet laden voor een paar minuten gebruik. Heb erg spijt van mijn aankoop, hij was ook erg duur. Goedkoop hoeft dus geen duurkoop te zijn. Wat een hoop zou veranderen is een Li-ion accu en een apparaat die je kan gebruiken tijdens het opladen. Dan is dit zeker een monsterlijk ding. Nu echt waardeloos

Melvin 06-07-2016

Veelzijdig en functionele trimmer

Aankoop was resultaat van een zoektocht naar een combinatie van trimmer en scheerapparaat. De QC3380 doet daar nog een stapje bovenop. In de korte tijd heb ik nog niet alle tools gebruikt, maar de twee gewenste onderdelen leveren een verzorgd uiterlijk op!

ddb001 02-01-2016

Kwaliteitsproduct. Voelt stevig en solide. Vele mogelijkheden met betrekking tot scheren en precisiewerk.

JeX 22-12-2015

Eerste aanschaf van een baardtrimmer en het resultaat en gemak vallen mij zeker niet tegen. Meer dan genoeg opzetstukjes en trimstanden. Nadelen zijn wel de gelimiteerde gebruiks- en onderhoudomschrijving en het plastic bewaartray is niet van kwaliteit. Zou wel deze zeker aanraden!

Harry 04-12-2015

Het apparaatje ziet er mooi uit! De materialen zien wel wat goedkoop uit, maar verder ligt het wel fijn zwaar in de hand. Over degelijkheid kan ik nog niks zeggen, maar Philips kennende zit dit wel goed. Verder ook erg enthousiast over de mogelijkheden en het gebruiksgemak! Zeker met de laadtijd van maar 1u, dat maakt het toch al heel gauw mogelijk om even tussendoor je baard bij te werken.

Baardaap 13-11-2015

De multigroom heeft meerdere en handige opzetkoppen waardoor je goed kan stylen. Ze zijn makkelijk op te zetten, af te halen en schoon te maken. Een degelijk en goed product die gebruiksvriendelijk is.

Evert55 11-07-2015

Mooi uitziend produckt, wat ook goed werkt.

Hoewel ik niet alle functies zal gebruiken, maar alleen de baard, snor en de neus en oorharen bijwerk en inkort en er niet mee onder de douche ga staan. (dan zie je niet wat je doet) vind ik het een prima apparaat. Jammer de bij geleverde doos niet praktisch is als steun om de onderdelen netjes op te stellen.