Philips BT5270/32 - Reviews

Opzetkammen
baard
Bedrijfstijd
60 min.

Beoordeling op basis van 25 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Siep2601 14-06-2016

Prima, maar niet secuur genoeg

Dit product nu driemaal gebruikt. Het zuigt prima de haartjes op, meer dan ik had verwacht, dus wat dat betreft ideaal, maar ik vind het kapje iets te groot, waardoor je sommige hoeken/punten niet goed kan trimmer. Al met al toch een prima product, ik geef het en 8 overall.

Testjohan 13-01-2016 Product paar weken in bezit

De baardtrimmer is licht van gewicht. Ik schoor altijd met een tondeuse maar dit is 10X beter. Het apparaat ligt lekker in de hand.

Het scheerresultaat is goed. het zorgt voor een goede regelmatige baard. Scheren is een feestje met dit apparaat. Het recht bijwerken van de bakkebaarden is een koud kunstje met deze trimmer.

wilau 07-10-2015

Het product werkt goeden snel.

Na het nu twee maal gebruikt te hebben is mijn oordeel dat het goed en snel werkt maar hij maakt een enorm kabaal ik weet niet of dat normaal is.
Als ik dat van te voren geweten had dan had ik dit apparaat NIET gekocht.

Blindje 20-09-2015

Prima Trimmer!

Trimmer doet wat hij moet doen. Door de grote en kleine trimmer geschikt voor zowel het grovere als het fijnere werk.

KorteBaard 13-09-2015

Goede baardtrimmer

Sinds kort laat ik mijn baard groeien, maar ik wil wel dat het er verzorgd uitziet. In mijn zoektocht naar een goede trimmer (goede accu, dubbele draaibare trimkop, mooi design en fijn in de hand liggend) kwam ik uit op deze trimmer. Hij ligt lekker in de hand. Ik heb hem ingesteld op 5 mm. Ik heb me verbaasd over een paar dingen: in de instructie staat dat je bij het eerste gebruik een paar druppeltjes van de bijgeleverde olie moet gebruiken, terwijl er in een demo video op internet wordt gezegd dat er geen olie aan te pas komt. Toen ik voor het eerste gebruik de trimkop er af trok, wat nogal zwaar ging, viel hij uit mijn hand op de grond. Een tweede puntje is dat je volgens de instructie het apparaat uit moet zetten om de trimkop te draaien om te wisselen van brede kop naar smalle kop om bijv. je snor bij te werken. Ik heb het geprobeerd met draaiende motor en dat gaat prima. Hij stokt even. Ik weet echter niet of het schadelijk is voor het apparaat. Voor een goed gebruiksgemak zou je het apparaat niet moeten hoeven uitzetten om de kop te draaien. Verder een prima apparaat met een mooi design voor een redelijke prijs.

redrider 21-08-2015 Product paar weken in bezit

2,5
Mijn baard is wat harder dan gemiddeld en dit apparaat komt er niet doorheen. Al verschillende dingen geprobeerd. Zeker als ik net uit de douche ben is de baard wat zachter. Ook dan komen er alleen maar hele kleine puntjes af. Heel langzaam, heel snel alles geprobeerd maar de baard gaat er niet af.

Rene5H 16-08-2015

Makkelijker dan een scheerapparaat. Ligt goed in den hand.

Ligt goed in de hand. Per 0,5 mm instelbaar. Acculading gaat lang mee. Makkelijk schoon te maken. Mooi design.

marcoreel 01-07-2015

prima product

Een verbetering t.o.v. mijn vorige baardtrimmer. Deze loopt veel rustiger en hopelijk blijft dat ook zo. Trimmer doet zijn werkt goed en dat is mijn baard super kort houden zonder dat mijn huid geïrriteerd raakt.

Bouke1974 05-12-2014 Product paar dagen in bezit

Mijn eerste trimmer. Wil graag een baard van 3 à 5 dagen laten staan. De keuze is gevallen op de Phlips omdat deze degelijk aanvoelt tov de Babylissen en andere merken behalve Braun.
Instelbaar vanaf 0,5 mm dus voor een stoppelbaard ideaal. Tevens de mogelijkheid om zonder opzet kam te scheren met een breed of een smal scheervlak. Ligt lekker in de hand en een degelijk apparaat. Top apparaat!

JoachimC 28-08-2014

Uitstekende prestaties

Als student die niet elke dag zin heeft om zich te scheren, is deze trimmer die ideale oplossing. Hij scheert zowel een stoppelbaard van een dag of twee, als een vollere baard, en dat met hetzelfde gemak. Wat voor mij persoonlijk dan weer belangrijk is, is dat ik sinds ik dit apparaat gebruik geen last meer heb van irritatie na het scheren.

De vele koppen zorgen voor diverse mogelijkheden.

Enig minpuntje is het wat flauwe design. Maar dit apparaat dient waarvoor het ontworpen is, uitstekende prestaties.

JoachimC 28-08-2014

Uitstekende prestaties

Als student die niet iedere dag zin heeft om zich te scheren, is dit een ideale trimmer. Trimt zowel een baard van enkele dagen, als enkele weken. Zeer gebruiksvriendelijk en ligt goed in de hand. Wat voor mij persoonlijk dan weer belangrijk is, ik heb sinds ik dit apparaat gebruik geen last meer van irritatie na het scheren.

De verschillende koppen zorgen voor diverse mogelijkheden, waardoor de trimmer steeds van pas komt.

Het design van het apparaat had misschien wel wat beter gekund, maar de prestaties zijn uitstekend.

jclabau 28-08-2014 Product paar weken in bezit

Sinds enkele weken gebruik ik de Philips BT5270. Waar ik vroeger vaak last had van irritatie bij het scheren, is dit met deze trimmer volledig verleden tijd. Hij scheert zeer vlot, ook onder de douche en de kop zorgt ervoor dat je eenvoudig op verschillende standen kan scheren. Je kan gemakkelijk je baard wat langer laten staan en dan weer zeer kort scheren. Enig minpunt is het gebrek aan een zakje om hem mee te nemen op reis. Verder een prima scheerapparaat en trimmer, voor alle soorten baarden en snorren!

TevredenTrimmer 27-08-2014 Product maand in bezit

Scheren vind ik vervelend werk en mijn huid reageert soms nogal heftig. Daarom scheer ik mijzelf niet zo vaak en dat resulteert wel eens in een onverzorgd uiterlijk. Omdat het dan erg lang is geworden kost het me weer veel moeite om het haar er weer af te krijgen. Het gebruik van een trimmer lost deze problemen op en het staat ook nog eens mooi.
Sinds een maand heb ik de Philips Beardtrimmer BT5270/32. Het kost erg weinig tijd om baard en snor bij te werken en daar ben ik zeer blij mee. Ik werk nu regelmatiger mijn baard bij. Daarnaast ben ik ook zeer tevreden met het resultaat. Met de vele standen (10 mm tot 0,4 mm!) en de precisietrimmer is het mogelijk om op veel verschillende manieren te trimmen. En uiteraard geen last van huidproblemen!
Enige moeite heeft de Trimmer wel met de haren in de hals (onder de kaaklijn). Door het apparaat op een kortere trimstand te zetten krijg ik uiteindelijk wel de haren getrimd.
Erg handig is dat de Trimmer waterdicht is, dat maakt het schoonmaken erg makkelijk. Gewoon onder de kraan afspoelen en klaar.
Kortom, de Trimmer is een prima apparaat om snel, comfortabel en netjes je baard te trimmen!

TevredenTrimmer 27-08-2014

Snel, comfortabel en netjes trimmen!

heat74 27-08-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb de Philips BT5270 nu een paar weken in mijn bezit. Ik gebruik het apparaat gemiddeld zo'n 2x per week om bij te werken. Ik heb een normale baardgroei en scheer mij normaliter 1x per week nat. Het fijne van deze trimmer is dat hij lekker in de hand ligt, een ergonomisch design heeft en de vele verschillende instellingen. Ook prettig vind ik persoonlijk de kam zodat je een mooi gelijkmatig, gedetailleerd resultaat kunt creëren. Tevens is het prettig dat hij draadloos is en ook onder de douche te gebruiken is. Het enige dat misschien ontbreekt, maar niet heel storend is, is het ontbreken van een houder waar je hem in kan klikken/zetten. Nu moet ik hem ergens los in bewaren. Voor reisdoeleinden zou het misschien ook handig zijn om hem in een 'reiszakje' mee te kunnen nemen. Al met al ben ik zeer tevreden over deze degelijke trimmer met meer dan voldoende mogelijkheden en last but not least, hij ziet er ook nog eens mooi uit in deze mooie blauwe uitvoering.

juhc 27-08-2014

mooi design, eenvoudig in gebruik en veel (instel)mogelijkheden

82Frank 11-08-2014

No nonsense baardtrimmer 'that does the job'

Ik heb de Philips baardtrimmer nu een paar dagen in mijn bezit. Al vanaf mijn 20e gebruik ik een baardtrimmer omdat scheren door de zware baardgroei vaak irriteert en anno 2014 is een stoppelbaardje helemaal in :) (ondertussen 32 dus redelijk ervaren met deze apparaten)

Elk weekend gaat mijn baard eraf. Goed excuus om de hele week deze lekker te laten staan maar het apparaat dat hem mag kortwieken in het weekend krijgt het zwaar te verduren! Meteen het sterke punt van deze Philips baardtrimmer: een no-nonsense apparaat dat krachtig genoeg is en een mooi resultaat geeft, ook voor de zware baardgroei. Het ligt goed in de hand, handig opzetkapje voor langere lengtes (ideaal voor bakkebaarden). De enige wellicht overbodige feature is het kleine scheermes wat is uitgevoerd op het apparaat. Ik gebruik deze nooit. Maar beter een feature teveel dan te weinig.

Kortom: een degelijke no-nonsense baardtrimmer die ook nog eens onder de douche gebruikt en gereinigd kan worden. Een dikke 8 voor deze baardtrimmer.

Frankvwaard 11-08-2014 Product paar dagen in bezit

Veejo 08-08-2014 Product maand in bezit

De BT5270 trimmer van Philips heb ik nu sinds een maand actief in gebruik. Ik gebruik hem ongeveer 2 keer per week. De trimmer ligt goed in de hand en het is echt handig dat hij waterproof is. Onder de douche trimmen is geen enkel probleem.

Er zit een handig hulpstukje (kam) bij waardoor de trimmer op diverse standen is in te stellen. Dit kan erg secuur; per 0,2mm. De kam gebruik ik echter nauwelijks omdat deze echt pas vanaf wat langere baardgroei effectief is.

Kortom: zeker een aanrader voor de regelmatige trimmer!

thehand89 15-07-2014

fijne trimmer door goeie kam

Ik heb denk ik een gemiddelde baardgroei.
En heb denk ik een normale huid.
Ik trim mijn baard ongeveer 1x per week, soms per 2.
Het liefste trim ik mijn baard rond standje 4 a 5.
Met mijn oude trimmer was dit altijd een hoop gedoe.

Ik heb deze baardtrimmer nu een week in mijn bezit.
Het is een erg fijne baardtrimmer.
Dat zit vooral in de kam die op de trimmer zit.
Deze trimmer zorgt ervoor dat alle haren netjes worden meegenomen, ook op langere standen.

Ook is het trimmen in de hals en andere lastigere plekken geen enkel probleem.
Ik ervaarde één nadeeltje van de kam, hij pakte bij m'n snor mijn lip mee.
Dit is niet erg, maar is even wennen qua trimmen van de snor.

Wel vind ik hem tenopzichte van mijn oude trimmer hem wat zwaar.
Dat zal even wenen worden.