Philips QT4005 - Reviews

Opzetkammen
baard, bakkebaard
Bedrijfstijd
45 min.

Beoordeling op basis van 15 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

famtool 09-12-2016

Goed maar na 3 jaar is accu op

Handig in gebruik en eenvoudig in te stellen op de halve mm nauwkeurig. Mooi snoerloos scheren, nadeel was wel dat je niet met snoer kon scheren. Na 3 jaar is de accu af en moet je om de dag laden. Heb nu een nieuwe gekocht die veel op deze lijkt maar waarmee je ook met snoet kunt scheren. Dus wel weer zelfde type vanwege de nauwkeurige instellingen .

Michael82 05-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Redelijk apparaat, matige kwaliteit opzetstuk

Het apparaat 1,5 jaar geleden gekocht. Trimmen gaat redelijk tot goed, op de stugge haartjes na. Helaas is het opzetstuk van matige kwaliteit en brak deze onlangs tijdens het trimmen af. Deze valt (blijkbaar) niet onder de garantie, waardoor de trimmer nu niet meer bruikbaar is. Gezien de kwaliteit van het opzetstuk zou ik voor een ander model kiezen.

Pluspunten

• Goede prijs

Minpunten

• kwaliteit opzetstuk

Michael82 30-08-2016

Redelijk apparaat, matige kwaliteit opzetstuk

Gezien de kwaliteit van het opzetstuk zou ik voor een ander model kiezen.

Anoniem 27-01-2016

Zeer fijne trimmer. Batterij werkt ook verbazend lang.

Ik ben zeer blij met de baardtrimmer. Hij trimt mooi gelijk, en de batterij werkt verbazend lang. Batterij ontlaad dan ook ineens heel snel als hij op is. (lijkt me ook erg goed voor de accu.

Nadeel van de trimmer is, dat hij zonder kapje niet de haartjes 100% tot de huid wegscheert.

Overigens wil ik hierbij even noemen dat ik 2,5jaar terug mijn Philips TV heb gekocht. Die heeft sinds een half jaartje kuren met het switschen tussen HDMi1 en HDMi2.
Ook vond ik van begin af aan de Smart TV functie een flop. Heel traag en je kunt/kan er weinig mee. Dus dat gebruik ik dan ook nooit.

Zoals ik na deze baardtrimmer benaderd werd door Philips vind ik erg goed. A: garantie aanmelding online via een persoonlijk account. B: de email met de vraag om het product te beoordelen.

Ik heb de trimmer nog maar een 2 maandjes, en hoop dat de baardtrimmer zich nog zeker een aantal jaren goed houdt. (4/5 jaar moet met mijn gebruik makkelijk haalbaar zijn)

Hamilton17 21-01-2016

Prima apparaat

De baerdtrimmer 3000 voldoet uitstekend,wat vooral prettig is ,het niet iedere keer na gebruik opladen. Ik heb hem nu al drie keer gebruikt zonder op te laden , en aan het geluid van de motor kan ik hem nog wel drie keer gebruiken zonder opladen.

bassievL 23-12-2015

prima licht en fijn in de hand met goed resultaat

prima licht en fijn in de hand met goed resultaat.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
trekt niet aan de haartjes
goed te reinigen
sterk en snel,daardoor wel wat lawaaierig

Hansie58 07-12-2015

handig apparaat, doet wat er wordt verwacht.

In korte tijd een goed resultaat. De lengte van de baard is duidelijk in te stellen. Het apparaat ligt goed in de hand.

JeeBeer 29-09-2015

Prima apparaat; scheert lekker kort zonder kam.

Goed gemakkelijk apparaat; scheert zonder kam tot op 0,5 mm (let op: er is ook een andere (met blauwe accenten) die er veel op lijkt, maar die werkt vanaf 1 mm).
Jammer van de oplaadtijd. Maar je krijgt waar voor je geld.

Noxz 20-08-2015

Uitstekend, maar..

Prima apparaat wat mij betreft. Accu gaat lang mee, trimt prima.
Maar....... Lomp als ik ben.. Trimmer laten vallen op de kam.. Nu kan ik nergens een nieuwe kam vinden voor het apparaat! Dat is wel jammer..

Hendricus57 15-06-2015

Doet zijn werk

Mijn vorige baardtrimmer was ook van Philips en die heeft het 13 jaar vol gehouden. Er was helaas geen vervangende scheerkop meer voor te verkrijgen.
In ieder geval weer voor een Philips gekozen, vooral omdat de baardtrimmer een minimumlengte van 0,5 mm heeft terwijl andere merken vaak vanaf 1,0 mm gaan.
Heb hem nu een paar dagen en bij de eerste scheerbeurt was het meteen het vertrouwde resultaat.

Wilza 21-05-2015

mooi maar waardeloos op reis

Heb al 50 jaar een baard. Dus wel wat gewend. Ongeveer mijn vijfde trimmer. Dit apparaat is waardeloos. Accuduur véel te kort. Altijd aan het snoer om te trimmen. Ergerlijk. Heb hem eerst geprobeerd uit elkaar te halen om een andere accu te plaatsen, maar dat lukte natuurlijk niet. Weggegooid geld wat mij betreft.

Baardmannetje 11-12-2014

Trimt prima, batterijduur zeer slecht

Ik gebruikt dit apparaat al ruim een jaar. Door de compacte afmetingen en de goede instelmogelijkheden werkt de trimmer heel prettig. Ik vind alleen de batterijduur onacceptabel kort. Ik heb geen lange volle baard en de trimmer ligt continu aan de lader. Als ik één keer per week mijn baard wil trimmen haalt de accu het einde van de trimbeurt niet. Je hoort al heel snel dat de motor langzamer gaat draaien en binnen enkele minuten houdt hij er helemaal mee op. De aangegeven 45 minuten haal ik bij lange na niet. Nog niet eens 4,5 minuten. Jammer, want het is verder een prima apparaatje.

Bart75 11-08-2014

Ideaal voor een korte (stoppel)baard

Eenvoudige, zelf fixerende instelbaarheid vanaf 0,5mm!! en een prettige kam maakt dit kleine apparaatje voor mij een topper en toch zeer voordelig in aanschaf. Ideaal als je ook eens echt lekker kort wil.
De makkelijk afneembare kam geeft een heel goede bescherming tot dicht op het mes, wat uitschieters (happen) absoluut uitsluit. Dit lees ik veel over de QT4022/32. De kam op het QT4022/32 model loopt namelijk niet door waardoor ik mijn keuze op het eenvoudige, wat mij betreft betere, model heb laten vallen.
Een etuitje of houder om alles in te bewaren zou zelfs een kleine meerprijs waard zijn, bijvoorbeeld als optie accessoire aanbieden. Het toestel is helemaal basic geleverd met een kammetje, maar voldoet helemaal.

Harry64 07-10-2013

Doet precies wat hij moet doen

Sinds kort ben ik overgestapt van een snor naar een 5 dagen baard/snor en heb daarvoor deze baardtrimmer aangeschaft. Ik wilde een niet al te dure trimmer hebben maar wel een die het prima doet. Deze trimmer voldoet aan al mijn verwachtingen.

Wouter77 23-06-2013

Dit product doet bij mij niet wat het zou moeten doen

Apparaat pakt de haren niet goed bij iets langere baard maar glijdt er overheen. Niet erg handig voor een trimmer...