De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington MB7050 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

p********@m***** 17-03-2023

Teleurgesteld in Remington

Geschreven voor: Remington MB7050

Ik ben (altijd) zeer tevreden over Remington. Ik gebruik al jaren de draadloze tondeuses om te scheren.
Vorige week een nieuw apparaat gekocht met een precisie-stoppelkam (verstelbaar). Ik laat de stoppelkam vallen en direct stuk. Meerdere email gestuurd om een vervangend onderdeel te bestellen, maar Remington doet daar niet.
Ik ben dus zeer teleurgesteld in een bedrijf dat een goed apparaat levert.

Pluspunten

• Goed apparaat
  • Draadloos
  • Kan tegen vocht

Minpunten

• Geen onderdelen na te bestellen
  • Geen service van Remington

Officiele reactie van Remington 20-03-2023

Beste, wat vervelend om te horen dat de opzetkam kapot is gegaan en je je niet geholpen voelt door ons service team. Zou je contact met ons kunnen opnemen om te kijken of we je hier toch niet aan kunnen helpen?

Dat kan via marketing.bnl@eu.spectrumbrands.com

Vriendelijk bedankt alvast!

g************@g******** 10-01-2022

goed product

Geschreven voor: Remington MB7050

Doet precies wat ervan wordt verwacht en zoals is omschreven.
Goede aankoop.

Rafael 04-01-2021

Perfect all-around trimmer

Geschreven voor: Remington MB7050

Goede trimmer voor baard, veel accessoires kan ook voor hoofd en lichaam gebruikt worden. Voelt zeer goed in de hand en scherpe mesjes.

Pluspunten

• Scherp
  • Kwaliteit

CayEmrah 28-12-2020

Stylish en krachtig, doet wat het beloofd.

Geschreven voor: Remington MB7050

Mooi stylish apparaat, die ook krachtig is. Handig dat het ook waterdicht is! De losse elementen zijn wel van plastic, maar voelen zeer stevig, geen wiebeldingetjes. De kortste stand van 0,4 voor trimmen is ideaal!

Pluspunten

• Minimale stand is ideaal
  • Stylish en krachtig

Minpunten

• (nog) geen ontdekt

JVH 26-12-2020

Remington Tseries

Geschreven voor: Remington MB7050

Het kan verschillende lengtes trimmen en het is waterdicht! De verschillende opzetstukken zijn mooi meegenomen.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Precieze trimming

Timothy 21-12-2020

Goede baardtrimmer/tondeuse

Geschreven voor: Remington MB7050

Betreft een goede baardtrimmer met de volle mogelijkheden van een volwaardige tondeuse. Genoeg opzetstukken en lange batterijduur. Erg tevreden mee. Ikzelf gebruik de trimmer met name voor mijn baard.

Apparaat ligt lekker in de hand. Daarnaast is het design ook erg mooi (zwart met goud, hoogwaardige materialen), maar dit is natuurlijk een persoonlijke mening.

Enig minpuntje, hiervoor had ik een Philips baardtrimmer, daardoor had ik persoonlijk de aanknop op de andere kant van het apparaat willen hebben. Maar dit is uiteraard een kwestie van wennen.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Veel opzetstukken
  • Mooo design
  • Waterdicht

Minpunten

• Locatie aan/uitknop

Edwin 20-12-2020

Sterke motor en veel accessoires. En een handig etui.

Geschreven voor: Remington MB7050

Een erg compleet product met veel accessoires tegen een goede prijs. De motor is sterk en samen met de lange batterijduur zorgt het er voor dat je altijd kunt vertrouwen op dit apparaat. Het etui waar alles in ook echt goed in past maakt het compleet. Ook erg handig is de startblokkering waardoor hij niet per ongeluk aan kan gaan in je reistas.

Pluspunten

• Sterke Motor
  • Veel Accessoires

Tim 16-12-2020

Ultra kort voor een trimmer

Geschreven voor: Remington MB7050

Overgestapt van een tondeuse van Braun, een verschil van dag en nacht
Waar de Braun aanvoelt en in de hand ligt als een goedkoop B-product uit China, voelt de MB7050 van Remington aan als een AAA+ kwaliteitsproduct. Daarnaast is de tondeuse waterdicht en snoerloos te gebruiken
Het apparaat scheert ultra kort voor een tondeuse. Dit kan even schrikken zijn voor diegene die dit niet gewend zijn, maar met de bijgeleverde opzetstukken is er voor iedereen wel een juiste lengte te vinden.
Een aanrader voor iedereen, maar vooral voor die mensen die net als ik een "klamme bek" krijgen van nat en droog scheren met een scheerapparaat

Pluspunten

• Voelt goed aan
  • Scheert super kort

Dirk 16-12-2020

Goede accu duur fijn apparaat

Geschreven voor: Remington MB7050

Lange accu duur en goede recensies van het apparaat hebben mij doen besluiten dit apparaat te kopen en deze bevalt zeer goed hij scheert heel prettig en is gemakkelijk in gebruik.
Ook ligt het apparaat lekker in de hand wat erg gemakkelijk is. Ook een groot plus punt is dat hij zeer kort kan scheren wat voor mij ook erg belangrijk was om voor dit apparaat te kiezen.

Liliane 14-12-2020

oplaadbaar-haar en baard-handig

Geschreven voor: Remington MB7050

Op zoek naar een haartrimmer tijdens de lockdown en de sluiting van de kappers. Voordeel: kan ook voor baardtrimmer gebruikt worden! Handig in gebruik omdat het oplaadbaar is.

svh 13-12-2020

perfecte tondeuse met lange gebruikersduur

Geschreven voor: Remington MB7050

Geweldige tondeuse voor hoofd en baard!
Geen happeringen en accu gaat zeer lang mee.
zeker een aanrader!

Pluspunten

• accyduur
  • vele standen

Ro 09-12-2020

The One

Geschreven voor: Remington MB7050

Ik heb heel erg stug haar. Dus een scheerapparaat wat pijnloos en soepel erdoorheen gaat is voor mij echt een pre.
Het mag dan niet superveel opzet stukken hebben, maar zijn functionaliteit met de stukken die hij bezit is amazing.
Gekoppeld met het alle fijne standaard eigenschappen als lange accuduur, stille motorfijn in de hand liggen, een top product.

Pluspunten

• Scheerresultaat is geweldig
  • Turbofunctie

Minpunten

• Jammer dat ik het nu pas heb gevonden

Yaco 07-11-2020

Degelijk en handig

Geschreven voor: Remington MB7050

Ik vind dit een prachtige baard- en haartrimmer. Het ziet er niet alleen mooi uit maar is ook erg degelijk. Ik ben zeer blij met de hoeveelheid opzetstukken. De trimmer ligt prettig in de hand en doet wat het beloofd. Ik ben zeer enthousiast en raad deze trimmer dan ook van harte aan!

Pluspunten

• Degelijk
  • Veel opzetstukken

Frank 06-11-2020

Fijn apparaat, maar niet de mooiste looks.

Geschreven voor: Remington MB7050

Ik heb dit product gekregen om te testen en een eerlijke review achter te laten.
Het product heeft een luxe uitstraling wat begint met het doosje waarin het komt en wat verder naar voren komt in hoe het product aanvoelt en wat er meegeleverd wordt aan extra's zoals een luxe reisetui, flesje olie en schoonmaakborsteltje. De kleurstelling moet dit luxere ook uitstralen, maar ik ben geen fan van goud. Zwart/zilver had ik bijvoorbeeld veel mooier gevonden.

In gebruik is deze tondeuse erg prettig. Hij ligt fijn in de hand. Het scheerblad is niet te groot en niet te klein, scherp en dankzij de 9 opzetstukjes kan je altijd op de gewenste lengte trimmen. In vergelijking met m'n oude tondeuse pakt deze ook meer haartjes in één keer mee.
De accuduur (300min beloofd) lijkt ook prima in orde te zijn, want ik heb nog 'm nog niet op hoeven te laden op dit moment. En ook prettig: het apparaat is aardig stil.

Zijn er buiten de kleurstelling dan geen minpunten? De opzetstukjes blijven van plastic, en ik weet dat die op een gegeven moment kapot zullen gaan. Of door vallen, of door het (te snel) eraf willen halen, of....

Pluspunten

• Luxe uitstraling en gevoel
  • Veel opzetstukken
  • Lange accuduur
  • Stil

Minpunten

• De kleurstelling
  • Plastic opzetstukken