Philips QC3371/16 - Reviews

50 min.

8,1

Mikie 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Tof scheerappraat

Werkt super goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)!!!!!!!!!!!!!)))

john56133 07-10-2014 Product jaar of meer in bezit

4,8
Apparaat doet voor baard het prima, maar voor kort en dun haar op het hoofd faalt dit apparaat.
Accuduur is na 1 jaar gebruik zeer slecht, aansluiten op de stroom is nog het enige hulpmiddel om het aan de praat te krijgen.
Opzetstukken gaan moeizaam op het apparaat.
Al met al niet tevreden.

john56133 02-11-2014

Inmiddels naar de winkel terug gegaan, apparaat is vervangen door de Braun BT7050.

Jan 13-02-2017 Product paar weken in bezit

Prima baardtrimmer

ik heb deze trimmer nu een paar weken en hij doet het uitstekend, trimt mijn baard mooi kort en ook voor mijn hoofdhaar zit er een trimmer bij de uitstekend zijn werk doet, alle hulpstukken zijn makkelijk te wisselen en schoon te houden, met andere woorden een prima apparaat waar naar ik hoop nog jaren plezier van hoop te hebben.

Atte Smits 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

review baardtrimmer

Goede ervaring met snor trimming beter dan het apparaat wat ik tot nu toe had. Ik hoop dat de mesjes scherp blijven, voor een snor is dat erge belangrijk want als dat niet zo is, is het tamelijk pijnlijk

RVR 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Male groomer

Waterdicht en gemakkelijk schoon te maken, huidvriendelijk, veelzijdig, accu gaat lang mee, turbo functie voor extreme beharing. Voornamelijk gekocht om mijn snor bij te houden vanwege de extra smalle scheerkop en cashback actie.

Jurgen 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat

Je hebt veel opties, de scheerstukken zijn makkelijk erop en eraf te klikken. Zowel te gebruiken voor je baard als voor je hoofd.

M Schutte 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

goede prijs/kwaliteitsverhouding

Veel mogelijkheden en standen. Het is zeer gemakkelijk dat je de kop kunt afspoelen onder de kraan. Jammer vindt ik dat de kopstukken verwisseld moeten worden.

Piet Rook 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Baardje glad

Lekker handig niet goedkoop mooie vorm........... Etc etc etc etc eneh Philips mag je rekenen op kwaliteit is het niet?

Trimmer Philips 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Philips Trimmer

Prima degelijk ogen apparaat. Licht goed in de hand en verricht zijn werk. Accuduur is prima met 50 minuten, maar gebruik hem zelf met name via het stopcontact, maar makkelijk als je een keer zonder zit.

D van Iersel 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goed en veezijdig

Zoals de titel al zegt, goed en veelzijdig. De koppen zijn makkelijk te verwisselen. Alles werkt zoals het hoort. Goede batterij, snel opgeladen en goede gebruiksduur.

Peter 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Multibroom puur sang

Al jaren lang gebruik ik de baardtrimmers c.q. multigroom van Philips met grote tevredenheid. Vele nuttige accessoires waarmee je een perfect resultaat kunt bereiken. Zeer comfortabel en ligt prettig in de hand. Ook zeer geschikt voor mensen met een gevoelige huid.

Henk 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Doet wat een scheer apparaat moet doen, gewoon scheren

Goed, doet wat een scheerapparaat moet doen ..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Scheerbaard 23-06-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijk apparaat, keurig scheerresultaat. Onderdelen mogen wel wat steviger.

Het scheerapparaat voelt stevig in de hand.

Voor de mannen met een iets vollere baard is turbo functie de perfecte uitkomst.

De bijkomende losse onderdelen zijn helaas wel wat minder stevig dan verwacht.

I 23-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima baardtrimmer

Ik gebruik de qg3371 als baardtrimmer . De eerste was stuk gegaan ( liep binnen 10 seconden leeg na volledig opladen ) maar media markt had dit meteen omgeruild voor me . Nu werkt het wel prima en ben tevreden

Ronnie 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Hggggggggg

Erg goed en makkelijk product.
Ben erg blij met deze aankoop, vooral ook de vele mogelijkheden die op t product zitten.
Dit is m'n 2e trimmer van Philips, dit omdat het erg goed bevalt.

Ricoman 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Eerste trimmer

Dit is mijn eerste trimmer dus kan niet vergelijken. Tot nu toe maar 1 keer gebruikt maar ben zeer tevreden. Ben erg blij met de extra opzetstukjes zoals neushaartrimmer wat je bij andere trimmers mist. Ik hoop dat ie het lang volhoudt.

Peg 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn, licht apparaat!

Kreeg altijd pijn in mijn pols van de zware tondeuses, maar deze is licht en heeft veel mogelijkheden waardoor hij voor de hele familie bruikbaar is!

Siem 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima ding

Goed apparaat, en is eenvoudig te handelen. Scheerresultaat is prima, zoals je van elk Philips scheerapparaat mag verwachten.

Besim 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig scheerresultaat

Het scheerapparaat is wat mij betreft perfect niets houd het scheerapparaat tegen ook water niet. Ik heb er 5 keer gebruik van gemaakt en elke keer een mooi resultaat. Ook de verwisselbare koppen zijn erg prettig.

Bob 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende lichaams scheerapparaat matige voor het gezicht

Aardige verpakking, presentatie is goed. Het openen van de verpakking is gemakkelijk dat vind ik persoonlijk fijn. Eenmaal geopend krijg je een goede impressie van het product. Het ziet er elegant en robuust uit daarnaast krijg je ook nog een tasje en een olie vlesje erbij om de mesjes te onderhouden. Het scheerapparaat is klein, iets waar ik persoonlijk naar opzoek was om mee te nemen tijdens mijn reizen. Ik geef het product een 6 voor facial trimming en een 9 voor body trimming. Als je specifiek opzoek bent naar een gezichtstrimmer is dit geen aanrader. De oppervlakte van de facial trimmer is veels te klein en het zal te veel tijd kosten om een gladde gezicht te krijgen. Als je dit product vooral voor je lichaam wilt gebruiken dan zit je goed. De twee haartrimmers zowel klein en groot werken allebei uitstekend. Ik heb ook de wenkbrauwen trimmer en neustrimmer gebruikt dit geef ik ook een 9. Over het algemeen ben ik tevreden met het product, facial trimming deed ik toch altijd al met de traditionele scheermes.