De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington MB7000 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Verbie01 17-06-2020

Precieze en compacte trimmer

Geschreven voor: Remington MB7000

Nadat mijn vorige trimmer het loodje legde midden in de woestenij van een uit de kluiten gewassen corona-baard, haalde ik me deze in huis.

Deze trimmer scheert heel erg vlot en lijkt me per scheerbeweging ook meer haar weg te nemen. Dus over het algemeen ben je ook wat netter geschoren. Er zitten heel wat kammetjes bij, maar ik gebruik de instelbare het vaakst. Zo'n draaiknop is handiger dan tijdens een scheerbeurt een aantal keer van kam te wisselen.Die lijkt ook accurater te werken dan de trimmers die ik vroeger had, want heb hem na een aantal scheerbeurten op een grotere lengte moeten zetten. Met bepaalde bewegingen voelt het kammetje wel wat scherp aan.

Ten opzichte van trimmers die ik eerder had, is deze erg compact en ligt hij ook goed in de hand.

Ten slotte is het ook handig om te weten hoeveel stroom er nog in het apparaat zit. Ik neem niet altijd een lader mee wanneer ik uit huis ben, om plaats te besparen. Dan is dat snel nagekeken.

Pluspunten

• Scheert erg vlot en precies
  • Compact
  • Batterij-indicator

Minpunten

• Bepaalde kammetjes zijn wat scherp