Philips QG3340/16 - Reviews

Best Reviewed mei 2013 Philips QG3340/16
Best Reviewed mei 2013
Oplaadbaar
Opzetkammen
baard, snor, bakkebaard, oor, neus, wenkbrauw
Bedrijfstijd
45 min.

Beoordeling op basis van 16 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,1

notebook123456 08-05-2013 Product paar weken in bezit

Ik heb de baard trimmer nu een week gebruikt, hij scheerd mijn baart precies op de lengte die ik wil. Doordat je dit zo makkelijk in kunt stellen kun je hier ook mee varieeren. Er zit zelfs een scheerblad bij om je neus mee te trimmen. Het is dus een complete set om je baard te trimmen en de randen of lijnen bij te houden. Het trimmen gaat ook comfortabel ( je voelt er niks van ). Het is ook handig dat er een reistasje bij zit voor als je op reis gaat.
De accu gaat lang mee dus hij is prima zonder draad te gebruiken.

REDSNOW 17-05-2015 Product jaar of meer in bezit

Heb het scheerapparaat net iets langer dan 2 jaar.

Werkte altijd prima maar nu begint het ding ineens te slijten op de kop waar de opzetstukjes in moeten. Dit zorgt ervoor dat ik er niet meer normaal mee kan scheren, de opzetstukjes gaan scheef! Dit verpest dus je baard...

De garantieperiode (van 2 jaar) is ook net een paar weken verlopen dus kan het apparaat niet meer terug brengen.

joeptempelaars 03-09-2014 Product paar weken in bezit

Erg handige verschillende scheerkoppen voor allerlei verschillende toepassingen. Je bent voor relatief weinig geld echt geholpen in allerlei "scheerproblemen". Echt een precisietrimmer die multi inzetbaar is. Met de handige opbergdoos is alles netjes te bewaren. en er zit ook nog een etui bij wil je iets meenemen op vakantie bijv.

jeepee13 17-05-2013 Product paar weken in bezit

Ik heb dit scheerapparaat inmiddels een paar weken in mijn bezit. Ben er vergeleken met mijn vorige behoorlijk op vooruit gegaan.
De vele opties en het gebruikersgemak zijn ideaal.

Daarnaast is het apparaat compact en ziet het er goed uit.

Prima aanschaf!

RilindMaqi 30-04-2013 Product paar weken in bezit

Na een week het product te gebruiken moet ik zeggen dat ie het erg goed doet om mijn baard precies op de juiste lengte te scheren en de randen of lijnen. De mogelijkheid om ook je neus te trimmen is ook handig en de handleidingen zijn simpel en prima te lezen. De verpakking ziet er daarnaast goed en professioneel uit met illustraties op de achterkant voor een snelle overzicht met wat je ermee kunt doen.
Het ontbreken van een accu indicator is de enige minpunt hierbij omdat je niet weet wanneer die ermee kan stoppen als je bezig bent met je baard en de accu kon wel iets langer mee voor het aantal uren dat je moet opladen. Pluspunt ook is het aanwezige tasje voor op korte tripjes of vakantie.

nightbyte 24-04-2013 Product paar dagen in bezit

Ik gebruik dit product nu een week en het is ideaal om mijn bakkebaarde presies bij te werken. Het verwisselen van de hulpstuken verloop soepel en zijn makkelijk schoon te maken. Het enigste nadeel is de accu. Zonder accu indicatie moet je hem konstant na het scheren aan de oplader hangen om te verkomen dat hij bij te laag accu niveau blijft hangen in je baard.

Pdebruin 10-02-2016

Goed apparaat als hij werken

Na ruim een jaar gebruik (fijn product) is het apparaat al kapot... Batterij laad niet meer op :-/ erg dure aankoop op deze manier

Nicolas68 12-08-2015

Het apparaat werkt perfect.

Het apparaat werkt perfect. Alleen het wisselen van de kop vereist enige handigheid. Na wat proberen ging ook dat prima. Eigen kapper spelen met een handig apparaat. Ik ben tevreden.

Keem 11-04-2015

Modern

Snel en gemakkelijk je haar op orde. En je doet het zonder afspraak op het moment dat het je uitkomt.

jt2205 03-09-2014

Handige precisietrimmer multi scheertoepassingen

Pablo81 30-08-2014

Een trimmer met vermogen, zonder precisie

Na 10jr (!!) trouwe dienst, heeft mijn vorige Philips baardtrimmer het begeven. Laat ik voorop stellen dat de duurzaamheid van vorige twee trimmers subliem was.

En sinds 1,5e maand de QG3340 in het bezit. Zeer goed vermogen, fijn dat er twee prettige scheerkoppen bij zitten (neustrimmer was overbodig en ik zie niet de meerwaarde in van de 'snorkam', deze is te grof) en handig dat je hem kan schoonmaken onder de kraan. Tevens zijn de scheerkoppen dermate scherp, vermogend en goed afgesteld, dat je een zeer strakke lijn kan trekken langs de kaken of bakkebaarden.

Echter zijn de bijgeleverde scheerkammen dermate flexibel dat het apparaat niet functioneert als precisietrimmer. De kammetjes geven mee, waardoor je kortere (soms zelfs kale) plukken krijgt. Ik heb al meerdere malen mijn baard er helemaal af gehad omdat er flinke happen uit werden genomen. Kortom, ik ben nu iedere ochtend langer bezig met scheren. Zonde!

Ondanks het feit dat het apparaat zelf prima werkt en zeer prettig in gebruik is, kan ik dit product niet aanbevelen. Je hebt er alleen iets aan wanneer je alleen een scheerkop gebruikt.

Theo20131007 07-10-2013

Fijne baardtrimmer met vele hulpstukken.

Nadat mijn vorige baardtrimmer het begeven had heb ik weer een Philips baardtrimmer gekocht. Deze nieuwe is een stuk gemakkelijker en fijner in gebruik. Vooral de vele hulpstukken maakt het trimmen eenvoudiger.

jeepee13 17-05-2013

Perfect scheerapparaat

De vele opties en het gebruikersgemak zijn ideaal.

Daarnaast is het apparaat compact en ziet het er goed uit.

Prima aanschaf!

Sjoerd123 08-05-2013

Geweldig apparaat

Ik heb de baart trimmer nu een week gebruikt, hij scheerd mijn baard precies op de lengte die ik wil. Doordat je dit zo makkelijk in kunt stellen kun je hier ook mee varieeren. Er zit zelfs een scheerblad bij om je neus mee te trimmen. Het is dus een complete set om je baard te trimmen en de randen of lijnen bij te houden. Het trimmen gaat ook comfortabel ( je voelt er niks van ). Het is ook handig dat er een reistasje bij zit voor als je op reis gaat.
De accu gaat lang mee dus hij is prima zonder draad te gebruiken.

RilindMaqi 30-04-2013

Review Rilind Maqi

nightbyte 24-04-2013

Een fijn apparaat om je bakkebaarde bij te werken