BaByliss For Men PRO 45 INTENSIVE

Scheren op lichtnet
BaByliss For Men E751E
8,5 (2)

Mark R 04-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Fijn in gebruik maar de accu is zwak

6,2
al na een paar keer gebruiken moet ik continu het snoer gebruiken omdat de accu te zwak is en niet verder laad.

svenvalk 03-12-2013 Product half jaar in bezit

Wat betreft mogelijkheden weet ik dat deze tondeuse er best een hoop heeft echter gebruik ik hem puur en alleen om mijn haar tot het kleinste standje (zonder kam messen naar voren) te millimeteren. deze heb ik dus maar niet in mijn beoordeling meegenomen. na ervaring met een tondeuse van een ander merk dat toch wel moeite had met mijn stugge haren was dit apparaat een verademing (niet meer happen en trekken yay!). ligt fijn in de hand voelt stevig en zit geen lullig batterijtje in. zoals veel aangeven gaat deze batterij volgeladen zo een beurt of 4-5 mee. grove misser vind ik dat er nergens een batterij indicator op het apparaat is geplaatst (ik heb dan al eens met een half geschoren hoofd met een lege batterij gestaan)

mesje 02-12-2013 Product maand in bezit

Geweldig degelijke tondeuse. Ik ben zeer tevreden over de resultaat en de vele mogelijkheden
Degelijk, prettig in gebruik en de Prijs/kwaliteit verhouding is perfect!

Frankie770 27-11-2013 Product half jaar in bezit

Het is een solide apparaat. Voor de tondeuse functie vind ik hem erg prettig. Om mijn baard te trimmen vind ik hem minder prettig, daar heb ik nu een baardtrimmer voor gekocht.

e.polat 26-11-2013 Product half jaar in bezit

De tondeuse ligt goed in de hand en voelt stevig aan. De opzetkammen zijn in voldoende mate aanwezig. Het is jammer dat ik niet kan zien hoe lang de accu nog vol is.
Ik lees dat de messen heel scherp zijn, maar persoonlijk vind ik het minder. Zonder opzetkam valt het me tegen, het had scherper gekund.

Boaz2004 26-11-2013 Product half jaar in bezit

Ik vind het een solide apparaat. Het ligt stevig in de hand. Mijn vorige apparaat voelde erg plastic aan maar deze dus niet.Er zitten heel veel standen op. De messen zijn scherp.Handig is ook dat deze zonder netsnoer te gebruiken is. Kortom een degelijk product voor een scherpe prijs.

erol77 25-11-2013 Product kwartaal in bezit

ik heb het apparaat gekocht om mijn baard en haar kort te houden, dus gebruikte ik hem 3 maanden lang ongeveer om de 10 dagen. op 1 volle accu kon hij toch wel 4-5 flinke knipbeurten mee. hij is goed scherp (dus trekt niet aan je haar) en voelt ook stevig aan. kortom: goed product voor een redelijke prijs.

JimenKim 25-11-2013 Product half jaar in bezit

Heel fijn om mee te werken. Als de accu vol is kan ik hem wel drie scheerbeurten gebruiken zonder tussendoor op te laden.
Draadloos werkt toch altijd heel fijn. Mooi degelijk apparaat.
Veel bijgeleverde opzet kammen.

Blade 75 25-11-2013 Product half jaar in bezit

Ik heb deze tondeuse een tijdje terug besteld en het is een geweldig apparaat heel makkelijk te gebruiken en in te stellen en het resultaat is ook erg goed als deze stuk zou gaan zou ik zeker een andere babyliss tondeuse aanschaffen ,kortom ik ben er heel tevreden over

L. Adriaans 25-11-2013 Product half jaar in bezit

Geweldig degelijke tondeuse.
De kwaliteit en het resultaat is professioneel.
Dit is al mijn tweede BaByliss en ben er meer dan tevreden over.
Prijs/kwaliteit verhouding is perfect!

stijn_s 25-11-2013 Product paar dagen in bezit

Goed product voor een goede prijs. Voorheen altijd wat goedkopere modellen gekocht, maar voor die paar euro meer heb je ook wat meer kwaliteit

Henkcf 25-11-2013 Product kwartaal in bezit

Prima apparaat met uitgebreide mogelijkheden, doet waar hij voor gemaakt is! Voelt degelijk aan. Aan en uit schakelaar had op en andere plaats mogen zitten.

Zuhair 25-11-2013 Product jaar of meer in bezit

Al een jaar in gebruik en heel prettig in gebruik. Ik ben zeer tevreden over de resultaat en de vele mogelijkheden. Zeer tevreden over robuustheid. Ik heb altijd een BaByliss gebruikt en nog steeds beste resultaat. Bij E955E is heel prettig dat de voorkant kam breed is en dat maakt het perfect.
Het is een aanrader.

Yorick Geilfus 25-11-2013 Product half jaar in bezit

Had hiervoor ook al een babyliss tondeuse die na +/- 15 jaar trouwe dienst ermee op hield. Ik wilde dus persé een vergelijkbare tondeuse en dus gelukkig weer bij babyliss uitgekomen. Het is bijna een exact copy, alleen in een moderner jasje. Lekker robuust, wat ik prettig vind aanvoelen. Brede scheerkop, dus makkelijk snel te scheren. Ook voor uiterst korte kapsels. Ik heb slechts 0,5 mm en dat gaat perfect, gewoon zonder opzetstukje. Al met al super tevreden over deze tondeuse.

R.Durinckbaard 25-11-2013 Product half jaar in bezit

Degelijk, prettig in gebruik , zeer scherpe stalen kam.
Genoeg opzetkammen.

Wel min 24 uur opladen!

Fam. Sap 25-11-2013 Product half jaar in bezit

Ik heb deze nu enige tijd in bezit en ben heel erg tevreden.
Zeer scherp en komt makkelijk door het haar heen. Kammetjes zijn makkelijk te wisselen en er zijn bovendien meer dan genoeg bijgeleverd

patttwente 13-07-2013 Product paar dagen in bezit

Pas deze tondeuze aangeschaft voelt robuust aan en ligt prettig in de hand. Wel veel opzetstukken die ik waarschijnlijk niet gebruik op 1 na. Nu 5 keer gebruikt scheert efficiënt en nauwkeurig. Door breed oppervlak ook sneller klaar. Ik hoop dat hij duurzaam is en die indruk wekt hij wel. Kort om een ik ben een tevreden gebruiker!