Philips TT2040 - Reviews

Oplaadbaar
Scheren op lichtnet
Werkt op batterijen

Beoordeling op basis van 40 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Anoniem 26-12-2015 Product half jaar in bezit

4,5
Doet wat het doen moet.
Scheerresultaten matig De huid kan snel geirriteerd raken.
Wat de accu duur betreft: weer typisch een rotproduct van Philips. Je kan er net aan één keer je haar mee doen en dan is de accu al leeg.
Open maken en d oplaadbare accu's (batterijen) vervangen? Vergeet het maar. Accu's niet meer voldoende en je kan het hele apparaat weggooien.
Nogmaals: weer typisch een rotproduct van Philips!
Ik voor dit soort apparaten voor mij geen Philips meer!
Gewoon een miskoop!

pvruiten 28-06-2016

betrouwbare en uitstekende metgezel!

Twee keer per week houd ik mijn hoofd geschoren en een keer per week de 'overige delen' van mijn lichaam (dus moet ook veilig zijn). Ik gebruik de bodygroom al jaren en heb hier alleen maar positieve ervaringen mee; hij gaat altijd mee op reis en ook de accuduur is uitstekend voor dit soort doeleinden. Dat ik nu een nieuwe heb gekocht is puur uit voorzorg (de 'oude' gaat dan mee op reis en de nieuwe ga ik thuis gebruiken).

Bans 13-05-2016

Aardig product alleen accu "weer" ver ondermaats!!

Aardig produkt van Philips maar na mijn 4de produkt met een accu stap ik toch "gedwongen" over op een ander merk. Accu houdt het 1ste jaar prima maar dan begint de ellende. Wordt steeds korter totdat je nog 2 minuten kunt scheren en 50 min moet opladen. Snap niet dat ze dat eens in orde maken!!!

Sieberen 11-04-2016

korte accuduur

Mooie bodygroom, ligt goed in de hand, maar heeft een erg korte accuduur, hij is erg snel leeg.
En nu komt het mooiste, hij laad nu helemaal niet meer op, het led lampje gaat ook niet meer branden, dit valt mij erg tegen van zo'n duur Philips apparaat, die je niet eens erg vaak gebruikt!
Ben benieuwd wat Philips hierop te zeggen heeft.

Peer79 22-12-2015

Scheert pijnloos maar niet vlot.

De bodygroom scheert niet snel omdat de haartjes vaak niet in een keer eraf geschoren worden. Men moet dus meerdere keren over dezelfde plek heen. Wel is scheren met deze bodygroom volledig pijnloos wat met een gewoon scheerapparaat niet het geval is.
Het lijkt er op alsof de mesjes niet zo scherp zijn dat het in een keer eraf wordt geschoren. Dat is op zich vreemd want het apparaat is hagelnieuw.

Albert54 16-12-2015

slecht

Ik gebruik deze body groomer voor de schaamstreek. Het levert altijd pijnlijke wondjes op tijdens het scheren. De tandjes happen in de huid, hoe ik het ook probeer het lukt nooit zonder wondjes te veroorzaken. Voor deze gebruikte ik de goedkopere versie met vast scheerhoofd. Daarbij had ik geen wondjes. Dus de volgende wordt toch weer de goedkopere daar die veel beter is.

Bowy0965 27-10-2015

beloofd meer dan 't in werkelijkheid biedt

Ook ik heb dit apparaat zeker niet langer dan max. 2 jaar.
Ik kan het nu weggooien aangezien ik geen recht meer op garantie heb en de interne accu blijkbaar niet vervangbaar is.
Daarbij ben ik net zoals vele medegebruikers nooit 100% tevreden over dit apparaat geweest.
Het trimmen met het plastic accessoire leverde een "te lang" resultaat op. Eerder geschikt voor hoofdhaar.
Wanneer je het zonder het accessoire probeerde hapte het daadwerkelijk in de op plaatsen tere huid waardoor er wondjes ontstonden.
Valt me al met al tegen van Philips waar ik toch beter van gewend ben.

Tuomas 01-06-2015

Werkt perfect.

Geen problemen met de batterijduur. Na een uur gebruik nog steeds niet leeg.
Het vraagt wel wat tijd om helemaal kaal te scheren.
De gebruiksaanwijzing is erg duidelijk om het beste resultaat te bereiken. Ik heb tot nu toe nog nooit wondjes of pijn gehad, ook niet in m'n schaamstreek.
Altijd de huid goed opspannen.

WimGr 25-04-2015

Werking goed, batterijduur ronduit zeer slecht

Werking van trimgedeelte is wel goed. Scheergedeelte werkt ook goed. Echter..... heb het apparaat nu 2 jaar en na paar maanden begon accu duur al snel minder te worden. Na half jaar kon ie net als nu nog geen gehele trimbeurt aan. Laden daarna duurt gehele nacht. Ronduit slecht. Denk toch fabricagefout...

Leon68 11-02-2015

Niet geschikt voor de schaamstreek

Omdat ik weinig lichaamshaar heb, gebruik ik het apparaat eigenlijk alleen voor de schaamstreek, en dan ook ALLES daar.

Nu is het óf 3 mm trimmen, of scheren met de scheerkop. 3 mm trimmen is niet kort genoeg, dus dan maar scheren. En dat is niet fijn! Aan weerszijden van het scheerblad zitten scheerkammetjes die telkens in de huid happen. Dat betekent dat ik nu BANG ben om het apparaat te gebruiken. Daarnaast duurt het lang voordat je resultaat hebt, want het scheerblad glijdt gewoon over de haren heen (ook als je eerst 3 mm hebt getrimd).

Ik heb geprobeerd eraan te wennen, maar ik zie gewoonweg tegen elke scheerbeurt op. Bij het douchen merk ik dat ik heel veel kleine wondjes hebt gecreëerd. Waarom is er geen 1 mm kammetje voor op de scheerkop meegeleverd? Ik heb echt spijt van mijn aankoop. Ik durf dit apparaat niet meer te gebruiken.

Boudewijn 05-12-2014

Mooi ontwerp, maar slechte accuduur.

Ik heb'm al een tijdje in gebruik. Het is een mooi ontwerp en ligt fijn in de hand. Hij scheert goed tot redelijk.

Helaas heb ik vanaf dag één problemen met de accuduur. Je moet'm echt van te voren opladen en in één scheerbeurt gebruiken, daarna heb je pech. Eigenlijk best hoogst irritant als je een halve scheerbeurt kan doen. Overigens maakt de oplader een heel hoog zoemend geluid.

En sinds vandaag doet ie niks meer. Hij was al een tijdje op maar laad nu niet meer. Geen enkel ledje of wat dan ook, geen sjoege meer :(

raoulb 06-09-2014 Product kwartaal in bezit

6,2
Zoals in alle vorige reviews al beschreven werkt het apparaat prima, over het resultaat dus niets dan tevredenheid. Er is echter maar één belangrijk minpunt: de accuduur. Tijdens een goede scheer/trimbeurt raakt de accu eigenlijk al leeg. Als ik het apparaat een tijdje niet gebruik is de accu altijd ontladen. De kwaliteit van de accu is dus ver beneden peil, wat het apparaat bijzonder lastig bruikbaar maakt.

Dus ondanks de positieve ervaringen zou ik het apparaat niet opnieuw kiezen.

kalegup 18-08-2014

Prima ding

Ik gebruik dit apparaat nu meer dan een half jaar en ik kan er alleen maar positief over zijn, het doet precies waarvoor ik 'm gekocht heb: haren afscheren over heel m'n lijf. Geen problemen met de accu: met gemak 5 scheerbeurten op 1x laden. Ik kan dit ding iedereen aanbevelen en ik zou 'm zelf ook weer kopen als deze stuk gaat (wat ik niet verwacht)

Berthold 17-05-2014

dit is een slecht product voor het geen ik hem gebruik (verwijderen van lichaamsbeharing)

De eerste reactie bij aanschaf was prima.
De bodygroom gaf een glad resutlaat.
Wat al direct opviel was de lange oplaad tijd en de korte gebruikstijd (snel leeg). Het scheerresultaat verslechtert na een paar maal gebruik echter zeer snel.
Wanneer je met de haarrichting mee scheert blijft er min. 1-1,5 mm aan stoppels over.
Wanneer je daarna tegen de haarrichting in scheert, hapt het apparaat snel in de huid, wat pijnlijke wondjes oplevert.
Daarom is deze groom voor mij zijn geld zeker niet waard

Erick1989 08-05-2014

Mooi apparaat,doet zijn werk niet PIJNLIJK!

Ik heb dit apparaat gekocht omdat ik veel haargroei heb, en het elke dag makkelijk wou bij scheren. De reacties waren erg positief op internet, dus met veel goede moet bestelde ik de Bodygroom van Philips.

Toen ik het product thuis had, voelde het apparaat goed in de hand.
Tot dat ik het apparaat ging gebruiken, ik heb aandachtig de handleiding gelezen hoe je moest scheren. ik zette het apparaat op mijn huid, en begon te scheren tot mijn schrik kreeg ik allemaal kleine wondjes en het deed verschrikkelijk veel pijn! Mijn body haar was op dat moment nog helemaal niet lang, ik durf het apparaat niet meer te gebruiken want dit kan echt niet.

Ik raad iedereen het product af, en er kan niks op tegen een scheermesje. WEET WAT JE KOOPT!!

pvdbig 21-04-2014

Zeer slechte accu, gebruiksduur minder dan 5 minuten.

Ik heb het apparaat nu ruim 2 jaar, scheer me er eens per week mee.
Alleen voor mijn gezicht, ik gebruik eigenlijk alleen de trimmerzijde.
Met kam voor mijn ringbaard, zonder kam voor de rest.
Helemaal glad scheren doe ik me niet (meer met mijn andere Philishave) want daardoor krijg ik ingegroeide haren.
Ik moet echt snel te werk gaan anders is de accu al leeg voordat ik klaar ben.
Ik moet er niet aan denken als ik nog meer delen van mijn lichaam zou moeten scheren!

Trance 04-01-2014

Degelijk en goed apparaat

Het scheren van de borst moet je even geduld voor hebben en de huid daarna goed insmeren om uitdroging/irritatie te voorkomen.
Na wat geduld en oefenen is het resultaat wel goed.

Het opladen gaat erg snel en de accu gaat best lang mee. Droog scheren voldoet me beter dan onder de douche.

john56133 18-10-2013 Product kwartaal in bezit

Beste shaver ooit gehad, hapt tenminste geen stukjes huid weg, zoals mijn vorige shavers.
Niet al te licht apparaat, 2 aparte modules (boven en onder gesitueerd), 1 trimmer om lange haren eerst te verwijderen, 1 scheerkop om huid netjes glad te scheren.
Lekker oplaadbaar, dus geen beperkingen wat stroomdraad en stopcontact betreft.
Zeer tevreden over resultaat.

Español 30-07-2013

Geweldige baardtrimmer, zeer fraai design.

Deze baardtrimmer heeft een prima kam, welke je zeer gemakkelijk in lengte kan afstellen. De kam blijft erg goed zitten. De baardharen worden zachter dan bij andere vergelijkbare merken, een mooi pluspunt

Michko 21-07-2013

Prima apparaat, alleen de batterij is snel leeg

Prima en qua gebruiksgemak uitstekend, helaas loopt de batterij heel snel leeg.
Ik vind de oplaad methode ook niet een van de fijnste.
Je weet nooit of het apparaat er direct goed op ligt om d.m.v. de contacten op de oplader op te laden.