Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

Toepassing
hoofd
Voeding
batterij/netstroom, netstroom, accu/batterij

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 186 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450 op Kieskeurig.be.

Rene 21-12-2015

Laad binnen een uur volledig op. Zeer makkelijk in gebruik. Gebruik 'm zelf om mijn eigen haar op 12 mm te scheren en de zijkanten op 8 en 10 mm. Met de makkelijke draaiknop hoef je geen opzet stukken te wisselen, maar alleen maar met het draaiwiel op de juiste stand te zetten.

Berend50 30-06-2015

Meerdere tondeuses gehad. Deze is erg makkelijk in gebruik. Voelt lekker aan. Geen wisseling van kammen voor de verschillende lengtes.

Kees 21-11-2016

Prima Tondeuse

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

Makkelijk hanteerbaar apparaat, goed te bedienen en goed resultaat. Accu heeft vrij lange levensduur, ook na 6 weken ongebruikt te zijn geweest.

Rob 28-12-2015

De tondeuse doet wat hij moet doen, gaat snel door het haar zonder te happen dankzij de scherpe messen. De lengte is veelzijdig instelbaar en is in 1 uur opgeladen.

Samantha82 13-06-2015

Omdat ik de tondeuse pas een paar dagen in mij bezit heb en ik nog geen klanten heb gehad kan ik helaas geen reviews plaatsen

Wim 27-08-2018

Valt op den duur tegen

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

De eerste 3 jaren beviel het apparaat wel, maar na 3,5 jaar gebruik blijven er steeds afgeknipte haren plakken onder het opzetstuk, waardoor het motortje steeds trager gaat en soms zelfs stopt. Ik moet om de paar seconden de kop verwijderen om schoon te maken. Niet fijn! ik zal deze niet meer kopen en zoek naar een ander merk.

Minpunten

• Haren plakken vast
  • motortje wordt traag

Boom 16-11-2015

Alles ziet er gewoon goed uit!
Zelfs het eindresultaat!
Laad snel op, scheert goed, mooi opbergkoffertje.
Gewoon een goed product!

tatalsma 08-07-2015

De Tondeuse bevalt me erg goed. Heb de tondeuse 1x gebruikt en werkt goed ligt goed in de hand en ziet er erg degelijk uit.

bruijn1953 01-07-2015

Werkt prima, lengte goed instelbaar.Met en zonder snoer te gebruiken. Voelt wel licht aan, over degelijkheid nog niets te zeggen.

Francisco13 01-07-2015

Ik heb de Tondeuse gisteren gebruikt en ben zeer tevreden. Snel geladen, goed in te stelen met de draai wiel, vrij stil en netjes resultaat.

Hoes24 29-06-2015

Gebruik na eerste gebruik:

Ik heb nog nooit mijn eigen hoofd geschoren. Ik ging altijd naar de kapper om geld te besparen, heb ik dit product aangeschaft.

Verrassend genoeg, ging het eerste scheerproces snel en gemakkelijk.

Scheert erg kort en je hoeft amper druk te zetten of meerdere malen over dezelfde plaats scheren. Ik heb echter wel heel zacht haar, ik weet niet of het voor andere ook het geval is.

Eerste indruk is; goed.

De Haes 09-12-2019

Geeft haar zoals het hoort

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

De hairclipper ligt goed in de hand. Het is even wennen maar het instellen van de lengte door middel van swipen gaat vlot. Handig is dat je per opzetkam drie verschillende lengtes in het geheugen kunt opslaan.
Het mes voel je niet en snijdt perfect.
Een aanrader. De beste tondeuse van de vier die ik tot nu toe gebruikt heb.

Fredjes 10-11-2019

Te kort in bezit voor een goed oordeel.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

Deze tondeuse vervangt mijn oude Philips QC5099 die heeft het 12 jaar volgehouden.
Benieuwd of deze dat ook gaat halen.
Ik gebruik een tondeuse maar een keer of 6 per jaar, dus weinig.
Is voorlopig nog niet aan de beurt, had de oude nog kunnen gebruiken.
Opzet kammen voelen wat fragiel aan.
Zolang het nieuw is zal het wel werken, goed schoonmaken zal wel weer een probleem worden, blijven altijd haren achter.
Ook hier weer standaard geen eenvoudig doosje bij ter bescherming.
Bij de oude tondeuse zat een degelijke doos standaard, perfect, paste alles in, maar het moet allemaal zo goedkoop mogelijk tegenwoordig, is toch jammer.

Berry72 27-09-2019

Scheert na een jaar niet meer goed

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

scheerkop te snel "versleten", daaro niet aan te bevelen . Sinds 50 jaar gebruik van Philips scheerapparaten. Dit was dus de laatste

topic 31-07-2019

Voldoet niet helemaal

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

Waarom het niet helemaal voldoet is omdat de verwisselbare koppen te groot zijn en dus onhandig voor gebruik

Spreeuw1985 07-05-2019

Design voor mij niet prettig, verder goed product.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

Het apparaat werkt op zich goed en is lekker stil. Ik gebruik het apparaat echter niet graag omdat de positie van de kam voor de messen niet goed is. Wanneer de tondeuse te scherp op het kapsel komt scheert het korter af. Hierdoor is het ook lastig om de ronding van het hoofd te volgen zonder per ongeluk te kort te knippen.

Kortom, werkt goed, mechanisch in orde, maar qua design voor mij ongeschikt.

Pascy 04-05-2019

krachtig

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

Deze tondeuse kan zowel gebruikt worden voor haar als baard. Het is een krachtig machientje dat vlot door de haren gaat. Leuk design en vlotte aanpassing van de lengtestand. Eén minpunt in mijn ogen zijn de haarkammen. Het haar blijft in de haarkammen vastzitten tijdens het scheren. Zeker als je wat langer hebt, moet je continue het haar uit de haarkam verwijderen.

PvdA 01-05-2019

Geweldig apparaat.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

De tondeuse doet volledig zijn werk eer aan, doet waar ik hem voor gekocht heb, dus ik vind hem fantastisch zijn werk doen !

Henkyg 20-04-2019

Mooi product, maar na 2 jaar ook op

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

Na 2 jaar verliest de motor zijn vermogen en zijn de mesjes ook bot. Ondanks dat ze zelfslijpend zijn

Cees50 22-03-2019

Matig apparaat

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

Ligt lekker in de hand, maar.... het toestel schakelt bij een lichte aanraking al over van stand 2 naar 1 zodat je goed moet opletten hoe je het toestel vasthoudt.
Verder gaat het toestel na enkele scheerbeurten stroef lopen zodat een druppeltje olie op de mesjes geen overbodige luxe is.
Dit ondanks het feit dat Philips zegt dat het niet gesmeerd
hoeft te worden.