De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun haartrimmer HC5090 – de ultieme haarknipervaring van in 17 verschillende lengtes op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

SB 15-09-2018
Zeer slecht en ongelijk resultaat! Haar stropt op in de tondeuzekop zelf, waardoor er een kale plek kan ontstaan op het hoofd. Tevens blijven er stukjes haar op de oorspronkelijke lengte, je moet er veel te vaak opnieuw overgaan om iets of wat goed resultaat te krijgen. Ik blijf bij mijn Panasonic trimmer, veel beter/sneller/correcter en 10x meer gebruiksvriendelijker!!!

Minpunten

• Accuduur
  • Accuraatheid
  • Te weinig lengtes voor korte coupes

getestengoedgekeurd 11-01-2018
De Braun HC5090 is mij gratis opgestuurd geweest omdat ik me zelf had op gegeven als test persoon. Ik gebruik deze nu al enkele maanden. De tondeuse ligt heel goed in de hand wanneer je zelf je haar scheert en ook als je dit bij iemand anders doet. Ik scheer hiermee niet enkel mijn haar maar ook mijn baard en hier onder vindt geen ongemakken. Het is een mooi design en de mesjes zijn nog altijd even scherp toen ik het voor de eerste keer gebruikt had.

Pluspunten

• Mooi disign
  • Waterbestendig

Kakkenoene 10-01-2018

Ideale scheerpartner

Ik mocht deze Braun tondeuse HC5090 gratis testen om met jullie de gebruikservaringen te delen.
Het gewicht van dit apparaat valt bijzonder goed mee en wat betreft de ergonomie ligt deze gemakkelijk in de hand. Er zijn 17 verschillende lengtestanden te beginnen vanaf 3mm. Deze tondeuse kan zowel gebruikt worden voor de baard als voor het hoofdhaar en scheert bijzonder vlot. De laadduur lijkt me relatief snel te zijn alshoewel ik hem nog niet leeg heb gekregen, ook na een aantal scheerbeurten. Er zit een handig schoonmaakborsteltje en olie bij waarmee je hem na gebruik gemakkelijk kan reinigen.
Als ik een minpuntje mag zeggen is het misschien de draagtas welke niet zo kwaliteitsvol is.

Pluspunten

• Laadduur
  • Autonomie
  • Gewicht
  • Ergonomie
  • Scheert gemakkelijk

Minpunten

• Opbergtas

Manjen 09-01-2018

topproduct

Heb dit toestel gekregen om te testen en ben er zeer tevreden mee.
De accu gaat lang mee, er zit een zakje bij om alles netjes in op te bergen en 2 opzetstukken.
Verder zit er ook een borsteltje bij om de haartjes te verwijderen, wat zeer handig is!
Het toestel weegt niet veel en ligt ook erg goed in de hand.
Zeker een aanrader!

Pluspunten

• met en zonder kabel te gebruiken
  • afspoelbaar

Minpunten

• geen