Remington HC6550 - Reviews

Scheren op lichtnet
Werkt op batterijen

Ruud 16-08-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige Tondeuse

Dit is echt de fijnste tondeuse die ik ooit heb gehad. Makkelijk in gebruik en de vacuum technologie werkt vrij goed. Bijna geen haartjes op de grond. Ik trim er ook mijn lijf mee geen probleem.

Pluspunten

• vecuum technologie
  • diverse opzetkammen

Minpunten

• Groote apparaat

van Son 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende resultaten

Ik heb deze tondeuse gekocht omdat het de haren zou opzuigen tijdens het scheren. Dat doet de HC6550 dan ook perfect. Niets geen haren op de grond. Ideaal. De messen zijn scherp en de tondeuse ligt gemakkelijk in de hand. Handig ook om zonder snoer te werken. Ben uiterst tevreden over deze aankoop.

Roel 28-05-2016 Product kwartaal in bezit

Verwachting en resultaat.

Het apparaat trekt door de afzuiglucht haren recht en snijdt ze daarna op dezelfde lengte af. Kleding, stoel en vloer blijven schoon, gaat sneller en is zeer gebruiksvriendelijk.

René 27-05-2016 Product paar dagen in bezit

een apparaat wat de naam Remington verdiend.

Het apparaat is feilloos te bedienden en is uiterst precies, ook makkelijk te reinigen en te onderhouden.

Haesevoets 27-05-2016 Product half jaar in bezit

Tondeuse Remington! HC 6550

Ik ben erg tevreden over mijn Remington tondeuse! Ik gebruik hem zo goed als wekelijks. De batterij gaat erg lang mee! Het snijd vlot door een dikke bos haren heen. Het zuigsysteem is erg handig en gebruiksvriendelijk.

Top Tondeuse!

Mvg Hans

Jochem 27-05-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk apparaat

De tondeuse werkt geweldig goed, heeft voldoende hulpstukken, doet redelijk lang met een lading en, wat ik het belangrijkste vind, de haartjes worden prima opgezogen, zodat er geen rommel ontstaat.

edmonduijl 26-05-2016 Product half jaar in bezit

Prima tondeuse

Fijne goede werkende tondeuse... De geïntegreerde stofzuiger maakt het erg makkelijk om de weggeschoren haren op te ruimen ... Prima accu... Voldoende accessoires

mielo222 26-05-2016 Product paar weken in bezit

Praktisch en degelijk

Ben zeer tevreden met deze aankoop. Gedaan met de kapper! Om de x-weken knip ik zelf mijn haar kort. Mijn echtgenote knipt de achterzijde van mijn hoofdhaar. Dit alles zonder problemen. Eenvoudig in gebruik.

JEROEN 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende ideale tondeuze, ik had deze al veel eerder moeten hebben!!!

Vroeger schoor ik mijn haar in de badkamer voor de spiegel. Met een soort kapje om de haren op te vangen, maar dat hielp niet. Dan zonder kapje zonder kleren... daarna badkamer stofzuigen en ik onder de douche... kortom een heel gedoe. Ik zocht bv ook naar betere kapjes andere tondeuze...

Maar deze is gewoon perfect, scheert perfect. En het belangrijkste al de haartjes worden netjes opgevangen in het bakje, voor mij zeker groot genoeg. Batterij gaat ook lang mee.

Vroeger zag er altijd een beetje tegen op om mijn haar te scheren, nu is het een plezier. Geen vuil meer op de grond lavabo. Ik had deze al veel eerder moeten hebben voor mij zeker 10 op 10. En voor een heel goede prijs!!! Een echte aanrader. Mocht hij stuk gaan koop onmiddellijk een nieuwe. Wil geen andere meer.

Ik spreek uit ervaring. Ik denk dat ik er een 5 tal heb gehad.

nospampp 26-05-2016 Product maand in bezit

Objectieve test: voor en nadelen

Ligt ondanks het grote formaat goed in de hand.
Hij durft wel eens een haartje over te slaan, dus moet je soms 2x over dezelfde plaats gaan. Maar het gemak van de ingebouwde stofzuiger vind ik super. Die durft wel eens een haartje te laten vallen, maar dat is niets vergeleken met het opruimen na een grondige scheerbeurt.
Ik gebruik het op mijn benen, armen, en andere harige plaatsen die daartussen liggen. Met de verschillende kammen durf ik zelfs mijn hoofdhaar bijtrimmen.
Batterij gaat lang genoeg mee voor mij, is nog niet leeg geweest... maar ik ben dan ook geen grizzly.
Stofzuiger is ook makkelijk leeg te maken met 2 vingers, uitschudden en doorspoelen. Het is geen Dyson, maar klinkt eerder als een mini kruimeldief.
Voor schapen zou ik hem niet aanbevelen, maar ik zou hem voor geen 100 euro terugsturen gezien het gebruiksgemak.

Kees van Egmond 26-05-2016 Product maand in bezit

Prima koop

Onze vorige tondeuse is ruim 15 jaar meegegaan en die was echt aan vervanging toe. Overgestapt op de Remington HC6550. Een geweldig apparaat waar we inmiddels zeer tevreden over zijn. Er zit een reservoir bij waar de afgeschoren haren in terecht komen en dit is een echte uitkomst. Hierdoor wel iets meer lawaai, maar bijna geen haren meer op je kleding en op de grond. We kunnen deze iedereen aanraden !!!

Sysast 26-05-2016 Product kwartaal in bezit

Perfecte tondeuse

Hij voelt een beetje fors in de hand, maar dat haren opgevangen worden compenseert dat volledig. Perfect voor een niet al te volle haardos of okselhaar. Hij vangt vrijwel alles op. Kan hem van harte aanbevelen.