Remington HC6550

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington HC6550 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Haesevoets 27-05-2016

Tondeuse Remington! HC 6550

Geschreven voor: Remington HC6550

Ik ben erg tevreden over mijn Remington tondeuse! Ik gebruik hem zo goed als wekelijks. De batterij gaat erg lang mee! Het snijd vlot door een dikke bos haren heen. Het zuigsysteem is erg handig en gebruiksvriendelijk.

Top Tondeuse!

Mvg Hans

mielo222 26-05-2016

Praktisch en degelijk

Geschreven voor: Remington HC6550

Ben zeer tevreden met deze aankoop. Gedaan met de kapper! Om de x-weken knip ik zelf mijn haar kort. Mijn echtgenote knipt de achterzijde van mijn hoofdhaar. Dit alles zonder problemen. Eenvoudig in gebruik.

JEROEN 26-05-2016

Uitstekende ideale tondeuze, ik had deze al veel eerder moeten hebben!!!

Geschreven voor: Remington HC6550

Vroeger schoor ik mijn haar in de badkamer voor de spiegel. Met een soort kapje om de haren op te vangen, maar dat hielp niet. Dan zonder kapje zonder kleren... daarna badkamer stofzuigen en ik onder de douche... kortom een heel gedoe. Ik zocht bv ook naar betere kapjes andere tondeuze...

Maar deze is gewoon perfect, scheert perfect. En het belangrijkste al de haartjes worden netjes opgevangen in het bakje, voor mij zeker groot genoeg. Batterij gaat ook lang mee.

Vroeger zag er altijd een beetje tegen op om mijn haar te scheren, nu is het een plezier. Geen vuil meer op de grond lavabo. Ik had deze al veel eerder moeten hebben voor mij zeker 10 op 10. En voor een heel goede prijs!!! Een echte aanrader. Mocht hij stuk gaan koop onmiddellijk een nieuwe. Wil geen andere meer.

Ik spreek uit ervaring. Ik denk dat ik er een 5 tal heb gehad.

nospampp 26-05-2016

Objectieve test: voor en nadelen

Geschreven voor: Remington HC6550

Ligt ondanks het grote formaat goed in de hand.
Hij durft wel eens een haartje over te slaan, dus moet je soms 2x over dezelfde plaats gaan. Maar het gemak van de ingebouwde stofzuiger vind ik super. Die durft wel eens een haartje te laten vallen, maar dat is niets vergeleken met het opruimen na een grondige scheerbeurt.
Ik gebruik het op mijn benen, armen, en andere harige plaatsen die daartussen liggen. Met de verschillende kammen durf ik zelfs mijn hoofdhaar bijtrimmen.
Batterij gaat lang genoeg mee voor mij, is nog niet leeg geweest... maar ik ben dan ook geen grizzly.
Stofzuiger is ook makkelijk leeg te maken met 2 vingers, uitschudden en doorspoelen. Het is geen Dyson, maar klinkt eerder als een mini kruimeldief.
Voor schapen zou ik hem niet aanbevelen, maar ik zou hem voor geen 100 euro terugsturen gezien het gebruiksgemak.