Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9490 - Reviews

Bedrijfstijd
180 min.
Oplaadtijd
1 uur

Beoordeling op basis van 25 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Philips HC949015 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Philips HC9490/15

6,5
Hij ziet er stevig en degelijk uit. hij scheert ook goed ( had voor mij zelfs nog korter gemogen ).
Een zeer groot nadeel vind ik persoonlijk dat de opzet stukken zo enorm groot zijn, veel te groot zelfs zodat ze onhandig worden.

Sietze 19-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi goed werkend en uitziend apparaat met ontzettend veel instelmogelijkheden.
Geheugen functie was even uitzoeken en uitproberen maar eenmaal ingesteld top.
Degelijkheid valt nog weinig over te zeggen dat zal de tijd leren

rvgulik 18-04-2015 Product paar dagen in bezit

Na een week in gebruik te hebben ben ik best tevreden.
Voor het trimmen van mijn baard is het een ideaal apparaat.
Het gebruikersgemak heb ik een iets lager punt gegeven omdat het product nogal veel mogelijkheden heeft, dit is niet voor iedereen even makkelijk om te bedienen/begrijpen.

van den Abbeelen 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Haar trimmer

Handig in gebruik fijn dat je de tondeuse in kunt stellen op de mm zoals je wil en dat je dat ook op kunt slaan dus je kunt snel aan de slag!

Sjaak 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

Snel opgeladen. Gebruiksvriendelijk. Mooi design

Heb altijd philips tondeuses gehad. Deze is zeer gebruiksvriendelijk. Super resultaat na gebruik en een mooi design. Een absolute aanrader

Erik 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Hairclipper9000

Goed apparaat snel opgeladen, makkelijk in te stellen handig in gebruik, had deze veel eerder moeten aanschaffen

Anthony 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima tondeuse

Scheert goed en snel, laad ook vlug op en is redelijk stil, kan hem aanbevelen, en coolblue levert hem de volgende dag

volgendebijnaam 07-04-2016

Handige tot op de millimeter, but fail voor onder de neus.

De instellingen om tot op de millimeter zelf te kunnen bepalen is reuze handig (maar na drie keer laat je het apparaat toch op de laatste stand staan).
Jammergenoeg zijn de snorharen niet te trimmen met dit apparaat. Hoe moet ik die e-n-o-r-m-e kamharen onder m'n neus krijgen om die te trimmen?!
Tsja... fail! - skip - next.

37li 04-02-2016 Product paar weken in bezit

Mooie scheerapparaat, alles goed op maat. Heel handig te gebruiken, energiezuinig. Kan alle maten instellen. Goed resultaat.

Siet 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb m'n haar door mijn vriendin laten trimmen en het resultaat is super! Er hoefde geen schaar aan te pas te komen.

Danny 12-12-2015 Product paar dagen in bezit

Scheert super soepel en vlot
Ik gebruik hem zonder opzetborstels, dus geen ervaring met de borstels.

Dirk 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

Het toestel is mooi afgewerkt. Voelt degelijk aan. De instelmogelijkheden zijn erg precies en uitgebreid. Memory-functie vergde enig zoeken. Mijn haar bijtrimmen was een fluitje van een cent.

Chrisqq 30-08-2015

Prima product

Gemakkelijk in gebruik
Ietwat sumiere handleiding
Gevoelig draaiwieltje voor afstellen van de milimeters.

Peter889 14-07-2015 Product paar weken in bezit

Er fijn apparaat. Vooral de verstelbaarheid in stappen van 0,1mm was voor mij een must. Al met al erg blij met mijn aankoop. Kan het toestel iedereen aanraden.

Smaatje 07-07-2015

Fijne tondeuse

De tondeuse werkt uitstekend. De 400 lengtestanden zijn een beetje overbodig, want zeker bij de langere lengtes gaan de haren niet zo rechtop door de kammen heen dat de haren werkelijk de ingestelde lengte krijgen.

Het instellen met het precisiewiel vergt wat gewenning. Soms lijkt het wieltje een eigen wil te hebben; bij hele kleine verstellingen (1 klikje) springt toch de kam ineens meer dan een mm verder.

De tondeuse kan ook als baardtrimmer gebruikt worden, maar de lengte van de punten van de kammen maakt dat het trimmen van de snor wel onhandig is.

Jialin Shen 30-06-2015 Product paar dagen in bezit

Changed from old model to a new model, looks way better. Tested works fine, but not yet extensively used, trust it works better.

M.C. Martens 24-06-2015 Product paar dagen in bezit

Gaat heel gemakkelijk door erg dik en stug haar, waar andere tondeuses te weinig kracht hadden. Zeer makkelijk in gebruik. Gemakkelijk in te stellen.

eendagsbaardje 02-06-2015

erg handig, ook als trimmer

ligt goed in de hand en doet wat hij moet doen. Gemakkelijk schoon te maken. Gebruikt met kortst-trimmende kam voor bakkebaarden en ook zonder voor eedagsbaardje. Enige minpuntje die ik kan bedenken is dat kammen niet heel precies werken vanwege hun grootte; hierdoor is bij de aanzet onderaan bakkebaarden wel ok; zodra je naar boven gaat mist deze wel wat waardoor bij het oor langer is dan de onderzijde van bakkebaarden; je kan dan wel wat verder naar boven bewegen zodat meer meegenomen wordt maar dat vergroot het risico dat je teveel weghaalt. Verder helemaal ok.

Robert_1969 30-05-2015 Product paar dagen in bezit

Scheert goed en glad, krachtige motor. Geen probleem bij kruinen. Ik gebruik geen opzetstukjes alleen de 0.5 mm stand. De beoordeling voor de mogelijkheden is verplicht maar door mij niet te beoordelen. Ik heb het apparaat net dus kan niets zeggen over de duurzaamheid. Het apparaat ligt stevig in de hand maar is niet licht. Het apparaat is in een uurtje opgeladen.

yvo1965 28-05-2015

heel erg handig in gebruik , makkelijk in te stellen en vooral te programeren zodat je de vorige lengte niet toevallig vergeet .

Zeer goed product ,makkelijk in gebruik door automatische instelling en daarbij makkelijk te reinigen .