De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Haartrimmer HC5050 – de ultieme haarknipervaring van in 17 verschillende lengtes op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

PB1000 07-01-2018
Ik heb de Hairclipper gratis ontvangen om hem te testen. Het is een stevig toestel in een mooie verpakking met scherpe trimmermesjes die verschillende haarlengtes ankunne door een gemakkelijk verstelbare kop. Er is ook een uitgebreide handleiding en onderhoudsset bij. De batterij heeft een aanvaardbare autonomie en een oplader die snel laadt, al had een USB-oplaadsysteem handiger geweest om geen extra oplader te moeten meedoen. Best een aanrader.

Pluspunten

• Degelijk

Minpunten

• Geen USb-aansluiting

Toontje08 27-12-2017

Braun HC5050 goede batterij, jammer van de flexibele kammen

Ik heb deze tondeuse gratis gekregen voor te testen van Roamler en Braun.

Er worden 2 kammen meegeleverd: 3 - 24 mm en 14 - 35 mm. (+)
Makkelijk instelbaar, maar flexibel waardoor zichtbaar in het scheerresultaat (-)
Oplaadbare batterij: Batterijduur: +++
De tondeuse ligt makkelijk in de hand (+)
Borsteltje voor mesjes zuiver te maken + mantel voor kleren te beschermen

Tevreden gebruiker, alleen jammer van de flexibele kammen!

Pluspunten

• Draadloos
  • Batterijduur
  • Scheeurt soepel
  • Verschillende kniplengtes

Minpunten

• Flexibele kammen

Peter VB 10-12-2017

Prima tondeuse

Deze Braun tondeuse heb ik gratis gekregen om eens grondig te testen. Dit toestel ligt erg goed en de hand het voelt ook stevig aan. De mesjes zijn erg scherp en hebben weinig moeite om door de haren te raken, zelfs voor de baard is deze tondeuse bruikbaar. Er zitten twee kammetjes in de verpakking zodat deze zowel bij langer als kort haar comfortabel scheert. De batterij heeft een goed autonomie, en de led in de aan-uit knop geeft tijdig aan wanneer de batterij bijna leeg is. Dit is een degelijke tondeuse, eenvoudig in gebruik, meer moet een tondeuse niet hebben.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • batterijduur

Timmy 20-11-2017

licht en handig voor op reis

Ik heb dit toestel gratis ontvangen om te mogen testen
Het is een erg compact en licht toestel was reeds klaar voor gebruik toen ik het uit de doos nam de lader past zijn voltage automatisch aan waar je ook bent
ledlampje geeft aan wanneer het toestel is geladen door te stoppen met flikkeren
laadtijd +-4u, gebruikstijd +-40min
Het schuifsysteem voor het instellen vd lengten is erg handig en snel van 3 tot 35 mm met 2 opzetstukken
zonder opzetstuk vond men vrouw het wel minder goed scheren dan mijn ander toestel. gemakkelijk proper te maken , enkel onder het schuifsysteem op het toestel zelf kunnen zich haren nestellen maar het toestel is afwasbaar.
door het makkelijk instellen vd lengten is het zeer snel in gebruik en ligt goed in de hand.

Pluspunten

• licht
  • snel in gebruik