BaByliss For Men FX665E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men FX665E op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Diesel61 01-03-2015
Geschreven voor: BaByliss For Men FX665E

Toestel ligt goed in de hand, geluidsarm en perfecte haarsnit.
Het resultaat die men bekomt met dit toestel evenaart een kapperbeurt, wat natuurlijk een grote besparing is. Het haar kan zeer regelmatig bij geschoren worden. Het verstelbaar mes is ook goed voor mannen die al hun hoofdhaar willen kaal scheren.

kevinevens 23-02-2015
Geschreven voor: BaByliss For Men FX665E

Zeer degelijk toestel. Mooie resultaten. Kabel geen enkel probleem. De tondeuse scheert snel en nauwkeurig.

wooty 16-02-2015

Werkt zoals verwacht.
Extra lang netsnoer, wat zeer handig is.
Makkelijk in te stellen scheerlengte.
Tondeuze zelf voelt licht aan, is een voordeel maar geeft niet het gevoel van hoge fabricagekwaliteit.

JokeDV 16-02-2015
Geschreven voor: BaByliss For Men FX665E

Zeer stevig gebouwd, veel verschillende kammen bijgeleverd. Een pak degelijker dan mijn oude babyliss-tondeuse.
De kabel had nog net iets langer mogen zijn wegens struikelgevaar, maar hij was zeker lang genoeg om tot aan mijn hoofd te rijken.

lindaca 14-02-2015
Geschreven voor: BaByliss For Men FX665E

Gewoonweg whaaw. We hebben reeds een aantal tondeuses gekocht maar nooit kregen we echt een goed resultaat. Vroeger waren we al snel lang bezig maar met deze Babyliss gaat het super snel. Mijn partner kan nu eindelijk zelf zijn haar scheren zonder dat hij zich zorgen hoeft te maken dat er hier en daar nog lange haartjes staan. Doordat de snoer lang genoeg is stoort het ook niet. De machine ligt zeer goed in de hand en is gemakkelijk te onderhouden.

Bartje13 13-02-2015
Geschreven voor: BaByliss For Men FX665E

Deze Tondeuse is heel gemakkelijk te gebruiken, zowel op jezelf als op anderen. Het resultaat is telkens dik in orde.

Heel tevreden met dit product, zeker een aanrader.

ibnroefs 12-02-2015
Geschreven voor: BaByliss For Men FX665E

degelijk toestel. doet wat je er van zou verwachten. Ligt zeer goed in de hand. de verschillende kammen die er bij zijn maken het zeer gemakkelijk in gebruik