Philips HAIRCLIPPER Series 3000 HC 3410 - Reviews

Beoordeling op basis van 17 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

4,7

• Slecht

Liaa 20-03-2017

Goed product en fijn om mee te werken.

Deze tondeuse voldoet aan de verwachting, ligt goed in de hand, de mesjes snijden ook goed en heeft als voordeel een lang snoer.

karina70 26-05-2016

te veel nadelen voor mij

met mijn vorige tondeuse kon ik de haren zo opvangen, en met deze is dat totaal niet mogelijk en valt alles op de grond. verder dacht ik dat er geen opzetstuk voor nodig was, maar dat bleek wel \o te zijn. verder is het apperaat makkelijk met scheren, maar heb toch maar nieuw opzetstuk van mijn oude tondeuse besteld

RTJB 22-01-2016

Hoog kwaliteit voor weinig geld

Dit product is eenvoudig te gebruiken.
Stevig, toch lichtgewicht. Kost weinig toch een uitstekend kwaliteit.

bako 19-09-2015

handzaam apparaat, loopt lekker, scheert goed

uitstekende aankoop. Handzaam apparaat die zeker voldoet aan waarvoor hij bestemd is. Snijdt probleemloos door het haar. Klasse!

Ger56 10-08-2015

Goede tondeuse; lage prijs, goede kwaliteit

De tondeuse scheert zonder meer goed. Voor het gebruiksgemak zou ik ter verbetering aanbevelen: de stroomdraad is niet soepel maar hard, bijna weerbarstig te noemen. Zit daardoor vaak in de weg. De kunststof kam, waarmee je de haarlengte bepaalt, moet vaak losgenomen worden om de geschoren haren te verwijderen. Vrees dat dit uiteindelijk de levensduur verkort.

grv12 07-07-2015

Goed functionerend apparaat met een nadeeltje, stekkertje laat steeds los

Apparaat met prima prestatie en 1 nadeel. Tijdens het gebruik valt veelvuldig de stekker uit het apparaat.

gerr 07-07-2015

Dit product is erg slecht

Ik heb het product gekocht puur om de naam Philips. Maar het is een enorm slecht toestel. Ik heb er erg veel spijt van dat ik het gekocht heb. Ook nadat ik een andere 'kop' van u gekregen heb blijft het een waardeloos toestel.

Hardin 14-04-2015

Slecht product

Het snoer valt snel uit het apparaat,en na twee maal door het
haar te zijn gegaan zitten de mesjes verstopt en scheert het niet meer.we moesten het zeker tien keer schoonmaken tijdens een scheerbeurt.We gaan hier zeker mee terug naar de winkel want dit werkt dus niet.

Misser01 06-04-2015

Deze tondeuze valt vies tegen.

Knipt slecht, laat het nodige staan. Kam is steeds verstopt met haren. Je moet de kam er steeds uithalen en de haren eruit peuteren. Moet nog naknippen met mijn oude Philips tondeuze. En dat was niet de bedoeling.
Ik gebruik hem op de laagste 2 standen voor hoofdhaar en baard. Laat zowel bij baard als bij hoofdhaar plukjes staan.
Absoluut een afrader.

Janneke27 23-03-2015

geen aanrader

Toen de oude Philips tondeuse na bijna 10 jaar trouwe dienst echt te veel lawaai begon te maken dit model gekocht. Heerlijk stil, maar het trimmen valt niet mee. Het resultaat ziet er niet strak uit. Bovendien worden de haren slecht "gepakt" je blijft trimmen tot je een ons weegt en nog steken haren uit. Uiteindelijk de oude tondeuse erbij pakken, even doorbijten vanwege de herrie, klaar. Maar dat was niet de bedoeling...

ME1964 13-02-2015 Product paar weken in bezit

4,8
haren blijven in het apparaat zitten waardoor het vermogen afneemt , niet goed instelbaar , netsnoer zeer stug

ME1964 13-02-2015 Product paar dagen in bezit

4,5
de haren blijven in het apparaat zitten en dan neemt het toerental af
niet per millimeter instelbaar
snoer netvoeding stug

KarelGC 31-01-2015

trimt slecht

Na acht jaar een Philips QGC5000 te hebben gebruikt, is dit absoluut een paar stappen achteruit.
Dit product trimt heel ongelijkmatig, en pakt heel slecht haar.
Het haar wordt niet afgevoerd, dus moet je om de haverklap stoppen.
Het snoer blijft niet goed zitten.

JBVV 11-01-2015

Trimt slecht

Nu enige tijd in bezit en een aantal keer gebruikt. Conclusie: apparaat trimt helaas slecht. Blijven grote stukken over die niet worden "gepakt", naderhand moet de schaar er aan te pas komen. Messen/geleidekam zitten snel vol zodat vaak moet worden gestopt om schoon te maken. Geleidekam dient eraf gehaald te worden om volledig schoon te maken zodat hij beter presteert. Mijn voorgaande tondeuse van concurrent had maar 1x nodig om kapsel goed te trimmen. Na vele jaren van gebruik heeft deze er jammer genoeg de brui aan gegeven.

ReKe 28-10-2014

Prima tondeuse.....

Prima tondeuse dat doet wat het hoort te doen, Zolang je het apparaat het werk laat doen (zoals met alle elektrische apparaten) is er absoluut niks op aan te merken.

habo 26-09-2014

doet het gewoon niet goed

Zelfs in de kleinste stand lukt het amper om de haren (goed) te trimmen. En bovendien gaat het zeer ongelijkmatig. Het apparaat zag er goed uit maar de prestaties zijn echt ondermaats. Moet het afmaken met mijn oude trimmer van € 9,-! Kan niet de bedoeling zijn.

hairathome 23-06-2014

Nooit aan beginnen!

We hebben deze tondeuse gekozen omdat het niet al te duur was en volgens de uitleg erbij een super apparaat zou zijn. Nou mooi niet. Aait over het haar heen, misschien wel geschikt voor milimeter werk, maar rond de 2cm werkt het voor geen meter. Laat veel haar staan en veranderd (qua geluid) steeds in toeren. Met gewassen haar geknipt. Droog en nat geprobeerd. Geen verschil.

Baardgroei ermee scheren is ook geen succes. Pijnlijke ervaring!