Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450

Philips HAIRCLIPPER Series 3000 HC3535

Philips HAIRCLIPPER Series 3000 HC3535
Bekijk alle Tondeuses

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 73 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450 op Kieskeurig.be.

7,9

D. Mateboer 27-07-2015
  • Product kwartaal in bezit

5,8
Een miskoop!
Snap werkelijk niet waarom deze en de andere modellen in deze lijn, een hoge score hebben. Ons gezin heeft een variateit aan haar types. Mijn vrouw heeft krullen dus dik haar, ik heb heel stijl dun en veel haar, onze kinderen hebben een mix van ons.
Geloof me, al vanaf de eerste keer was het stuntelen met dit ding. Liep continu vast en/of had grote problemen met het toerental. Niet echt heel prettig als het ding tijdens het scheren/knippen in het haar vast loopt. Je kunt je voorstellen dat dit negatief effect heeft op het eind resultaat. Ik heb daarom dit ding terug gebracht naar waar deze vandaan kwam en heb ik weer een babyliss pro gekocht!
Veel beter en net zo duur, al dan niet goedkoper!!!!!

Edu7 23-01-2016

Voor het eerst draag ik een baard, hij werd veel te lang, PHILIPS HC5450/80 baardtrimmer gekocht en voor het eerst de baard korter geschoren. wat een geweldig apparaat niet direct de kortste lengte kiezen maar in stappen korter getrimd tot de juiste lengte te hebben gevonden, Super!!

OpaJohn 10-01-2017

Klopt, het is een waardeloos apparaat. Overal blijven haren overeind staan. Steeds zit de kop vol haar en moet je eerst het haar eruit kloppen om dan eventjes verder te kunnen.

Kaka1977 20-07-2015
  • Product kwartaal in bezit

3,8
Een paar maanden terug deze aangeschaft op grond van de reviews hier. Ik scheer al jaren met een tondeuse (zonder opzetkammen) en heb in de loop der jaren verschillende merken gehad. In al die jaren heeft geen 1 tondeuse het gepresteerd om me te verwonden. Ook kwam het zelden voor dat het haar eruit getrokken werd in plaats van eraf geschoren te worden. In een korte tijd heb ik beide een paar keer gehad met deze tondeuse. Tijdens een scheerbeurt was het zelfs zo vervelend dat ik met een andere tondeuse verder moest. Na een paar scheerbeurten was ik er uiteraard klaar mee en heb mijn oude vertrouwde Remington weer in gebruik genomen, totdat ik een waardige vervanger heb gevonden.

Eerlijkheidshalve moet ik vermelden dat ik de vormgeving erg mooi vind en de tondeuse ligt lekker in de hand en is stukken lichter dan ik gewend ben. Ook hoeft de tondeuse niet om de haveklap opgeladen te worden.

jason-statham 17-06-2015

IK KAN HET BLAD NIET WISSEL VAN 0.5MM NAAR 1MM ZONDER OPZET KAM.

IK MM MIJN HAAR AL ALS HET 1.5 OF 2MM LANG IS EN DAN EEN OPZET KAM GEBRUIKEN IS NIET IDEAL.

IK BEN TOCH BLIJ DAT IK HEMM HEB GEKOCHT DE 0.5MM IS VEEL KORTER DAN MIJN OUDE TONDEUSE EN HIJ IS ERG SCHERP EN SNEL, DE TURBO WERKT OOK ERG GOED. DE BATTERIJ GAAT OOK ERG LANG MEE 7 TOT 8 SCHEERBEURTEN (HELE HOOFD EN BAARD)

MAAR IK SCHOOR EERST MIJN BAARD ALTIJD OP 1MM MAAR DAT DOE IK NU OP 0.5MM

arjenstaal 24-08-2014

Sinds kort in gebruik nu ik voor het eerst mijn haar ben gaan scheren.
Ik gebruik de tondeuse ongeveer eens in de vier weken voor het terugscheren naar 3 a 4 mm.

Het handige van de Philips is, dat het selecteren van de scheerstand gaat met een draaiknop in plaats van met losse opzetstukjes. Je hebt dus maar 1 apparaat met 1 opzetstukje nodig voor alle standen tussen 0 en 23 mm. Met trapjes van maar 1 millimeter, wat dus veel keuze mogelijkheid in lengtes geeft.

De Philips ligt groot en vrij zwaar in de hand. De scheerkop is ook vrij groot, dus het is lastig om het hem goed evenwijdig aan de schedel te zetten. Ook is het moeilijk in de kleinere hoekjes (oren etc.) te scheren.

Het is fijn dat dit een oplaadbare tondeuse is, zodat je niet met het snoer in de war raakt. Dit model is zowel opgeladen als direct aan het snoer te gebruiken. Opladen gaat binnen een uur en dan is hij 90 minuten te gebruiken.

Kortom, het is een kwalitatief goed aanvoelende tondeuse met makkelijke instelmogelijkheden. Maar doordat hij zo stevig is, is hij ook zwaarder en daardoor wat lastiger te hanteren.

Officiele reactie van Philips Nederland 12-09-2014

Hi arjenstaal,

Bedankt voor je review. We stellen je feedback op prijs en zullen hier in de toekomst zeker rekening mee houden.

Philips Webcare

Queenmum 07 14-01-2021

Waardeloos voor sluik en fijn haar

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450

Fijn is dat je deze hairclipper kunt gebruiken zonder aansluiting op het elektriciteitsnet. Maar hij is totaal ongeschikt voor fijn haar. Het haar schuift gewoon weg als je er met de tondeuse doorheen gaat, het is een en al ergernis. Hiervoor had ik een Philips tondeuse die het prima deed, helaas was deze niet meer te koop. Dit is echt een miskoop.

Prospere 01-01-2021

Weereen topper van een product !!

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450

Omdat Philips er steeds in slaagt om zichzelf te overtreffen en een fantastische prijs kwaliteit levert gekruid met een topservice.

viking335 30-12-2020

is een geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450

Ligt zeer goed in de hand,makkelijk in te stellen en gaat soepel.
weinig onderhoud nodig en mijn vrouw, die linkshandig is,vind het een licht apparaat en ze kan goed mijn haar doen zonder vermoeid te worden.

elefantino 28-12-2020

Heel handig in covid-19 tijden

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450

Gemakkelijk om zelf kapper te spelen in deze covid-19 tijd. Hoef de deur niet uit en kan zelf mijn haar kappen

8@rt 18-12-2020

Super toestel aan scherpe prijs

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450

Ik gebruik deze wekelijks voor mijn baard en hoofdhaar
Hij trimt perfect en heel vlot en egaal
Hapert niet en geen verwondt niet

Peeren 30-09-2020

Geen fijn product.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450

Gebruik nu al even deze HC3530/15 tondeuse. Ik ben niet tevreden over het product. De tondeuse is te breed, daardoor vergeet hij te haren op je hoofd omdat je hoofd rond is. Je moet vaker over het zelfde stuk scheren. Ook is het erg moeilijk om rondom je oren en bij je bakkebaarden een mooi scheer resultaat te behalen. Gelukkig heb ik een partner die de achterkant van mijn hoofd en nek kan fatsoeneren als ik denk klaar te zijn.
Jammer, ik had echt meer van dit product verwacht. Het is eigenlijk weggegooid geld.

Verschoot 15-08-2020

Het is een plezier met deze tondeuse te werken.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450

Het haar knippen gaat zeer vlot omdat de tondeuse ligt weegt, goed in de hand ligt en zo gemakkelijk de contouren van je hoofd kan volgen.
Het afstellen van de gewenste lengte is kinderspel. Het haar blijft niet hangen in de tondeuse.

Beginnend scheerder 24-07-2020

Aangename prijs, snel scheerresultaat

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450

Ik scheer voor de eerste keer mijn eigen haren. Is op zich makkelijk als je het lekker kort houd. Voor dat doel is dit scheerapparaat ideaal. Wegens de wat brede kop hoe ik niet vaak opnieuw stukkrn te scheren en heb ik in 1 of 2 keer een goed resultaat en is alles op gelijke lengte (voor mij 7mm)

MLS. 15-07-2020

1e keer gebruikt

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450

Na de 1e keer de tondeuse te hebben gebruikt ben ik tevreden. Zonder het hulpstuk want het moet kort en dat is gelukt. Met hulpstuk lijkt het mij een onhandig apparaat.

Johannes vd B 01-07-2020

Werkt prima totdat ie verrot is.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450

Niet zo gek veel gebruikt en kan de vuilnisbak in met z'n gepruttel.
Kan net zo goed een apparaat van een tientje kopen, gaat net zo lang mee.

J.E.M. 02-06-2020

Prima tondeuse

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450

Gekocht vanwege de lockdown tijdens de coronacrisis. Kan op deze manier mijn korte haar prima kort houden. De tondeuse is gemakkelijk instelbaar en hanteerbaar. Het haar loopt er niet in vast.

Beukema 26-05-2020

Goed hanteerbaar

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450

Aan te bevelen. Is het zeker waard. Goed instelbaar, lange accu gebruiksduur. Ook makkelijk als je eens lang op vakantie gaat en tussendoor niet naar de kapper kunt.

Frank001 13-05-2020

Fijne tondeuse

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450

De tondeuse is goed te hanteren en de accu heeft een royale capaciteit om lang achter elkaar door te kunnen werken. De instelbaarheid is goed. Misschien dat het mogelijk is om de vorm wat aan te passen, waardoor de tondeuse tijdens het opladen rechtop staat. In dat geval neemt hij minder ruimte in en steunt de tondeuse niet op het laadstekkertje.

Rob dM 09-05-2020

Tondeuse zoals het hoort

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450

Een tondeuse die werkt zoals het hoort. Eenvoudig te bedienen en zonder te trekken een mooi knipresultaat. Gewicht en accuduur dik in orde.

Giova79 17-04-2020

Coupe régulier et bonne précision

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450

Je suis content de mon achat, coupe régulier et bonne précision et bonne ergonomie.J'ai pas eux de problème de bourrage des cheveux dans le sabot, les cheveux s'évacue bien.Bonne autonomie,bon qualité/prix.Reçue avec coffret de voyage des ciseaux et deux sabot, un pour les cheveux et un pour la barbe.La qualité et au rendez-vous avec philips.

Bono1000 28-03-2020

Heel gemakkelijk te gebruiken.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450

De tondeuse en de neus - oortrimmer zijn zeer gemakkelijk te gebruiken, zowel voor je hoofd als voor je neus en oren. Tot nog toe geen klachten over te melden.