Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450/80 - Reviews

90 min.

D. Mateboer 27-07-2015 Product kwartaal in bezit

5,8
Een miskoop!
Snap werkelijk niet waarom deze en de andere modellen in deze lijn, een hoge score hebben. Ons gezin heeft een variateit aan haar types. Mijn vrouw heeft krullen dus dik haar, ik heb heel stijl dun en veel haar, onze kinderen hebben een mix van ons.
Geloof me, al vanaf de eerste keer was het stuntelen met dit ding. Liep continu vast en/of had grote problemen met het toerental. Niet echt heel prettig als het ding tijdens het scheren/knippen in het haar vast loopt. Je kunt je voorstellen dat dit negatief effect heeft op het eind resultaat. Ik heb daarom dit ding terug gebracht naar waar deze vandaan kwam en heb ik weer een babyliss pro gekocht!
Veel beter en net zo duur, al dan niet goedkoper!!!!!

Kaka1977 20-07-2015 Product kwartaal in bezit

3,8
Een paar maanden terug deze aangeschaft op grond van de reviews hier. Ik scheer al jaren met een tondeuse (zonder opzetkammen) en heb in de loop der jaren verschillende merken gehad. In al die jaren heeft geen 1 tondeuse het gepresteerd om me te verwonden. Ook kwam het zelden voor dat het haar eruit getrokken werd in plaats van eraf geschoren te worden. In een korte tijd heb ik beide een paar keer gehad met deze tondeuse. Tijdens een scheerbeurt was het zelfs zo vervelend dat ik met een andere tondeuse verder moest. Na een paar scheerbeurten was ik er uiteraard klaar mee en heb mijn oude vertrouwde Remington weer in gebruik genomen, totdat ik een waardige vervanger heb gevonden.

Eerlijkheidshalve moet ik vermelden dat ik de vormgeving erg mooi vind en de tondeuse ligt lekker in de hand en is stukken lichter dan ik gewend ben. Ook hoeft de tondeuse niet om de haveklap opgeladen te worden.

Geertsen 23-06-2015 Product paar dagen in bezit

bij eerste gebruik prima resultaat,zeer makkelijk in gebruik weinig lawaai.over de degelijkheid kan ik nog maar weinig zeggen apparaat pas een paar dagen ingebruik

wout1963 23-06-2015 Product paar dagen in bezit

prima tondeuse. makkelijk in gebruik. hoeft niet ge-olied te worden. prima resultaat. lange gebruikstijd na volledig opladen.

Milon 23-06-2015 Product paar weken in bezit

I have purchased yesterday from Groningen. I did not use properly yet, but used a bit.It looks so convenient and easy to handle.

Pragel 21-06-2015 Product paar weken in bezit

4,2
De instelbare opzetkam lijkt een prima vinding, maar de afgeschoren haren blijven er in steken, zodat de tondeuse niet (goed) meer scheert. Wij gebruiken hem op 9 mm. Je moet hem elke minuut demonteren en schoonmaken om een beetje redelijk resultaat te krijgen. Heel gebruiksonvriendelijk.

Jan v O 20-06-2015 Product paar dagen in bezit

De eerste indruk is prima. Ter vervanging van een ander bekend scheerapparaten merk (2x gebruikt) aangeschaft. Daarvoor had ik ook een Philips die mij prima beviel. Dus met veel genoegen teug naar het vertrouwde Merk Philips.

gerrit kempenaar 20-06-2015 Product paar dagen in bezit

6,5
ik heb de tondeuse gekocht voor het gemak om het zelf te doen mij op jaar basis 100 euro lekker geld verdienen door de philips turbo tondeuse

stekro 20-06-2015 Product paar dagen in bezit

Geeft direct een goed resultaat en ligt goed in de hand. Laad snel op en is eenvoudig in te stellen.

Cashbackrevieuwvanmartijn 20-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik pak het apparaat net uit en het resultaat is er goed. De mogelijkheden staat heel duidelijk op de doos vermeld en daaruit blijkt dat het gebruikersgemak zeer voldoende moet zijn. Het apparaat ziet er zeer degelijk uit. De € 15 cash back is ook een mooie actie.

Janvisser77 19-06-2015 Product paar dagen in bezit

Netjes mooi ding scheert zelfs het dikste haar licht lekker in de hand en dat het snoerloos is is het heerlijk om mee te werken

b spaans 18-06-2015 Product paar dagen in bezit

2,7
haren blijven vastzitten in opzetstuk, langzaam en onduidelijke beschrijving. NIET WAT IK VERWACHT HAD!

jason-statham 17-06-2015 Product paar dagen in bezit

IK KAN HET BLAD NIET WISSEL VAN 0.5MM NAAR 1MM ZONDER OPZET KAM.

IK MM MIJN HAAR AL ALS HET 1.5 OF 2MM LANG IS EN DAN EEN OPZET KAM GEBRUIKEN IS NIET IDEAL.

IK BEN TOCH BLIJ DAT IK HEMM HEB GEKOCHT DE 0.5MM IS VEEL KORTER DAN MIJN OUDE TONDEUSE EN HIJ IS ERG SCHERP EN SNEL, DE TURBO WERKT OOK ERG GOED. DE BATTERIJ GAAT OOK ERG LANG MEE 7 TOT 8 SCHEERBEURTEN (HELE HOOFD EN BAARD)

MAAR IK SCHOOR EERST MIJN BAARD ALTIJD OP 1MM MAAR DAT DOE IK NU OP 0.5MM

anne 45 17-06-2015 Product paar dagen in bezit

kan nog niet zo snel een oordeel daarover geven.Het is nog te kort in mijn bezit.......Maar de mogelijkheden lijken me groot.Gebruiksgemak is ook goed ,en de degelijkheid ,daar kan ik nog niets van zeggen

Dwight 17-06-2015 Product paar dagen in bezit

Enkele dagen in bezit, werkt prima, over degelijkheid kan ik uiteraard nog niets zeggen, maar voelt wel degelijk, enig minpuntje vind ik het nogal friemelen om de scheerkop weer gemonteerd te krijgen, dit moet toch eenvoudiger kunnen.
Ik hoop nog lang plezier te hebben van het product.

maxnl 17-06-2015 Product paar dagen in bezit

tot nu toe kocht ik bmerken, maar dit keer voor philips gegaan, ik had al goede ervaringen met hun shavers, deze tondeuse is super, scherp snel en simpel.

Dwight 16-06-2015 Product paar dagen in bezit

Net ontvangen en geprobeerd, resultaat prima.
Over degelijkheid kan ik nog niet oordelen, maar voelt wel degelijk, enig probleem vind ik het weer monteren van de scheerkop, beetje friemelen voor deze er weer opzit. Dat moet toch simpeler kunnen.

dirkvveen 16-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een trimmer die goed in de hand ligt. Er zijn vele kniplengtes mogelijk. Dat is erg fijn. Zo kun je elk gewenst model scheren. Nog mooier is: je hebt geen verschillende opzetstukken nodig!

Draadloos en met turbo: geweldig apparaat.

Joopde 23e 14-06-2015 Product paar weken in bezit

Het was even wennen, maar hij doet het lekker! Zowel geschikt als baardtrimmer als tondeuse!Ik hoop er lang plezier van te hebben.

Kapstertje68 14-06-2015 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat.Goede scherpe mesjes. Je hoeft niet tig keer over hetzelfde haartje te gaan. Ligt lekker in de hand.Na een uur opladen al te gebruiken. Stevige opzet kammen. Ook erg handig te gebruiken als baardtrimmer.