Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5440 - Reviews

Bedrijfstijd
75 min.
Oplaadtijd
8 uur

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

JochemKoole 17-06-2014

Al ruim 10 jaar scheer ik wekelijks mijn hoofd kaal. Hiervoor gebruikte ik een tondeuse die ik al jaren in bezit heb. Een degelijk apparaat, maar in vergelijk met die tondeuse is deze Philips trimmer een verademing. Hij is een stuk lichter, ligt beter in de hand en door zijn lange accuduur (75 minuten) kan ik er weken achter elkaar mee uit de voeten.

Het enige nadeel is dat korte afgeschoren haren op de kop blijven liggen. Hierdoor moet ik de trimmer tijdens het scheren regelmatig uitzetten en met het meegeleverde borsteltje afborstelen.

heijnen040 10-06-2014

Ik gebruik deze om mijn hoofd te scheren, zonder opzetstuk. Ligt prettig in de hand. Krachtig (prettig!) motortje in vergelijking met andere tondeuses. Ook handig is dat de kop onder de kraan af te spoelen is. Accuduur is lang terwijl de oplaadtijd juist kort is. Er had wel een opbergtasje bij mogen zitten voor de accessoires.

Jasper_W 06-06-2014

Eenvoudig en mooi vormgegeven tondeuse. Gebruik wijst voor zich, is al netjes opgeladen bij het uitpakken. De kam die er op/bij zit is voor mij niet relevant. Het resultaat zonder kam is voor mij helemaal prima. Ik laat de kam er dan ook maar af, anders blijf ik draaien aan het wieltje om de kam te verstellen.

Duurzaamheid moet nog blijken, maar ik ben tevreden voor nu!