BaByliss For Men E990E

Toepassing
hoofd
Voeding
batterij/netstroom, netstroom, accu/batterij

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men E990E op Kieskeurig.be.

Jantje21 20-11-2019

Enorme fijne tondeuze!

Geschreven voor: BaByliss For Men E990E

Ik heb deze tondeuze nu een paar weken in huis en hem al verschillende keren gebruikt. Ben er enorm blij mee, het is echt een aanwinst. Normaal gesproken leen ik van een familielid wel eens een tondeuze voor mijn hoofdhaar, gaat om een goedkoper merk. Nu wilde ik liever een eigen tondeuze en deze sprak mij meteen aan. En wat een verschil! Deze heeft om te beginnen een prachtig design. De display is modern, de kleuren zijn cool en de vorm is strak. Hij is ook nog eens superfijn in gebruik, er zit een duidelijk aan- en uitknop op. Op de display kun je zien hoeveel minuten je hem nog kunt gebruiken. En met de ronddraaiende knop verschil je de lengtes heel eenvoudig. De verschillende opzetstukken kun je heel makkelijk plaatsen en weer vervangen. Het apparaat voelt daarbij erg degelijk aan, lekker stevig maar absoluut niet zwaar. En het resultaat mag er zijn. Erg precies en gelijkmatig. Hij is lekker lang te gebruiken (tot 160 minuten), zelfs als hij aan de oplader zit. Bovendien kun het scheerblad losmaken om bijv. schoon te spoelen. Makkelijker kan niet. Babyliss is een goed merk en ook dit is weer een topproduct!

Pluspunten

• Stevig, kwalitatief goed apparaat
  • Veel lengte-mogelijkheden
  • Werkt precies en nauwkeurig
  • Erg handig in gebruik
  • Erg gaaf design

Simon 17-11-2019

Degelijke kwaliteit, helaas te geringe (afstel)mogelijkheden

Geschreven voor: BaByliss For Men E990E

Ik scheer mijn hoofd normaliter op 4mm. Je kunt de tondeuse hierop helaas niet afstellen. De kammen zijn stug (bewegen niet mee met je hoofdcontouren) en daarbij onvoldoende geschikt voor het millimeteren van je haar. Als je begint te scheren, dan zit de kam ook constant vol. Jammer, want het product ziet er wel mooi en is van degelijk materiaal.

• Degelijk product

Minpunten

• Niet precies af te stellen
  • Haar blijft hangen in messen
  • Geen flexibele opzetstukken

rollercoaster80 12-11-2019

kwalitatief fijn apparaat

Geschreven voor: BaByliss For Men E990E

De kleur is wat me het eerste opviel, die vind ik gewoon mooi! Maar de functies leken me ook erg handig. Zo kan je met het draaiwiel de lengte van de scheerkop bepalen. Ik gebruik niet heel vaak de opzetkammen; maar als ik ze wel gebruik zijn ze makkelijk te bevestigen en te verwijderen. En je hoeft niet bang ter zijn dat ze er van af vallen want ze zitten goed vast. De bijgeleverde koffer is makkelijk, want alles past er in; opzetkammen, oplader en onderhoud. De tondeuse is snel opgeladen; maar als ie tijdens gebruik leeg is kun je de oplader aansluiten om verder te gaan. Het digitale scherm laat heel duidelijk zien wat de scheerlengte is en hoe lang de tondeuse nog gebruikt kan worden; perfect!

Pluspunten

• met en zonder oplaadsnoer te gebruiken
  • Instelbare scheerkop
  • digitaal scherm (lengte en gebruiksduur)
  • Makkelijke, duidelijke bediening
  • ligt goed in de hand

Bart Koper 10-11-2019

Scherpe messen, mooie opbergmogelijkheid, display

Geschreven voor: BaByliss For Men E990E

Ik heb deze tondeuse inmiddels ruim een week in mijn bezit en heb er inmiddels 4x gebruik van gemaakt. Wat me opviel was de verpakking, een mooie kunststof doos waar de gehele machine en accessoires in opgeborgen is. Bij de tondeuses die ik hiervoor heb gebruikt moest alles weer terug de doos in.
de tondeuse heeft een stevige aluminium behuizing en ligt goed in de hand. Het display geeft aan hoeveel minuten er nog gebruik kan worden gemaakt van de tondeuse, en dit is erg handig weet ik uit ervaring! De tondeuse is scherp en er blijven tijdens het scheren geen haren hangen in de messen. dit is vooral met kinderen erg fijn.

• Opbergmogelijkheden
  • Display

Minpunten

• Geen baardtrimstand

Martien Beijk 09-11-2019

dit is een prima product

Geschreven voor: BaByliss For Men E990E

ik heb dit nu een week goed getest kwam mooi in een stevig koffertje was al opgeladen dus kon er meteen mee aan de slag gaan wat ik prettig vind dus niet wachten tot dat hij opgeladen was 😋 eenmaal klaar was hij makkelijk schoon temaken deze kop heeft namelijk geen sponsje waar de haartjes in achter blijven zitten en de accu gaat lang mee ik heb er 15 min over gedaan om mijn hoofd te doen en heeft hij makkelijk vol gehouden waar mijn oude tondeuse al gestopt zou zijn ik heb blij met dit mooi product alles zit mooi in een stevige koffer die tegen een stootje zou kunnen

Pluspunten

• makkelijk zuiver te maken
  • lange accu duur
  • ligt makkelijk in de hand

Minpunten

• olie flesje aan de kleine kant