BaByliss For Men E709E

BaByliss For Men E 781 E

• Aantal snelheden 1
  • Scheren op lichtnet Nee
BaByliss For Men E 781 E

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

5,1

• Slecht
  • Slecht

Paprieka 10-05-2015 Product jaar of meer in bezit

5,2
Opzetstukken gaan erg snel kapot. Aan/uitschakelaar lastig te bedienen. Snijdt niet zo vlot als mijn vorige tondeuses.
Erg ruim bereik met de drie opzetstukken maar ze hadden meer overlap mogen hebben.

DD13 19-03-2015 Product jaar of meer in bezit

Slechte tondeuse.. KOOP DEZE NIET!!!! In 1 jaar tijd al 6 opzetstukken gebroken. Babyliss stuurt alleen nieuwe opzetstukken.. Nu reageren ze niet eens meer. Ik koop nooit meer iets van Babyliss en ik raad iedereen ook echt aan om dit apparaat NIET te kopen!! Zonde van je geld!!!

cobus 30-11-2014 Product jaar of meer in bezit

6,2
Op zich prima apparaat voor niet al te veel geld. Helaas breken de opzetkammen na verloop van tijd af. Deze zijn toch beetje teer. Motor loopt niet helemaal soepel. Helaas niet mogelijk om op lichtnet te gebruiken. Maar opladen gaat snel.

Pekel258 29-05-2012 Product kwartaal in bezit

Prima apparaat, ik heb het nu zo'n 3 maanden. Krachtige 5,6 V. motor. Snijdt goed en rukt geen haren uit.
Enige nadeel: De aan en uit schakelaar zicht vlak boven het haarlengte-instelwieltje, waardoor je bij het in of uitschakelen vaak per ongeluk de haarlengteinstelling veranderd.