Logitech K360 - Reviews

Draadloos
Sneltoetsen

8,9

Mevrouw van Groot 08-07-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb dit toetsenbord besteld een paar dagen geleden. Ik moet zeggen het is echt een fijn dingetje. Fijne aanslag, compact maar niet te klein. Ik vind het heel fijn dat zo'n relatief klein toetsenbord een numpad heeft, zeer prettig.
Maar wat ik wel raar vond was dat ik het toetsenbord had besteld van de afbeelding, dus met print. Echter kreeg ik er een zonder print. Maar ik moet zeggen zonder print vind ik hem ook zeer mooi.

R.E 03-01-2014 Product paar dagen in bezit

top dingetje, heerlijke toets aanslag, mooi stil. koop er ook snel een bijpassende muis bij. Zeer tevreden, had al eerder een webcam van Logitech aangeschaft, goede ervaring mee. Vandaar ook de keuze voor dit toetsenbord.

Danny de Waal 13-05-2013 Product maand in bezit

Daar ik al over een logitech unifying-ontvanger(unifying receiver) muis beschikte heb ik dit toetsenboed gekocht met de bedoeling om met twee van deze ontvangers makkelijk tussen mijn laptop en desktop te kunnen switchen. Dit bleek echter niet mogelijk, het toetsenbord en muis zijn maar op één unifying-ontvanger tegelijk aan te sluiten. De K360 is wat smaller dan mijn vorige exemplaar daardoor mis je het Home/End/PgUp/PgDn blok. De door mij veel gebruikte Print Scr toets is daardoor alleen via een extra FN toets bereikbaar.

TJP-13 24-06-2012 Product jaar of meer in bezit

ik heb dit toetsenbord nu een jaar in bezit en hij werkt fijn, hij is klein dus je kan heb zo bij bijvoorbeeld je laptop in de tas doen zodat je altijd een goed toetsenbord heb ik het er der ligitech m570 bij, alleen maar een aanrijder, bijde.

wat soms een klein minpuntje is is als je net op een grooter toetsenbord hebt getypt dan wil het wel eens gebeuren dat je 2 toetsen indrukt omdat ze op de k360 dichterbijelkaar zitten