Logitech MK520 - Reviews

azerty
Draadloos
Sneltoetsen

NZpeterN 12-12-2015 Product jaar of meer in bezit

Het toetsenbord voelt goed aan en bevat makkelijke sneltoetsen voor geluid e.d. Ook caps lock wordt aangegeven op de toets zelf. Helaas heeft K520 ook de nijging om toetsen te laten hangen, waardoor bijvoorbeeld de TAB of Cntr-toets ingedrukt blijft. Ik heb sindsdien vele sneltoetsen met Ctrl- ontdekt, maar ben er niet echt blij mee. Ben nu op zoek naar een ander bord.

Brammelien 04-09-2012 Product maand in bezit

Prima toetsenbord en muis. Werkelijk niks op aan te merken. Plug&Play. Zelfs de batterijen zitten er al in. En inderdaad een waanzinnig kleine ontvanger voor in je usb slot. Typt fijn. Goede primaire functies zoals volume, play, rekenmachine, etc. Top!

Vincent1980nl 22-01-2012 Product paar dagen in bezit

Installatie super eenvoudig, en alles werkt prima. Ontvanger in de USB poort, en that's all!

De muis (M310) ligt lekker in de hand, en voelt degelijk aan. Voor mij was dit de reden om de MK520 te nemen in plaats van de goedkopere MK260 of MK320.

Door de brede rand onder de toetsen is typen met het keyboard (K520) op schoot ook geen probleem. Klein minpuntje is dat het middelste gedeelte van het keyboard glanzend zwart is (rondom de toetsen), dus gevoelig voor stof en vette vingers.

Al met al een goede aankoop en kan nu lekker op de TV computeren vanuit mijn luie stoel!