Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000 - Reviews

qwerty
Draadloos
Sneltoetsen

mr pietie 01-10-2011 Product jaar of meer in bezit

Ik heb dit toetsenbord sinds een jaar af en toe gebruikt. In het begin vond ik het wel een prettig toetsenbord. Maar ik gebruik nu vooral een Unicomp toetsenbord met buckling springs en dat is echt super (besteld bij de online winkel in de VS). Als ik nu het MS natural ergonomic keyboard 4000 weer een keer gebruik, staat het mij eigenlijk een beetje tegen. De spatiebalk gaat soms wat stroef. Zeker niet slecht, maar ik heb inmiddels een andere voorkeur.

Peter PC 12-01-2011 Product paar dagen in bezit

Heb dit toetsenbord al een aantal jaren in gebruik en hier dus helemaal aan gewend. Het gebruiksgemak, ergonomie en mogelijkheden in combinatie met windows en office zijn prima. Met het vorige toetsenbord had ik een ongelukje en de keus dit moederbord opnieuw aan te schaffen was voor mij vanzelfsprekend.

fifarunnerr 06-11-2009 Product paar dagen in bezit

Ik heb dit toetsenbord nu een week, en het bevalt erg goed.

Over het algemeen ben je de indeling snel gewend, alleen het gebruiken van de nummers(boven letters) is even wennen.

Het is ook erg prettig dat je alle sneltoetsen kan aanpassen, niet alleen de 5 gegeven sneltoetsen, maar ook web/zoek/mail, en zelfs de toetsen die op de F-toetsen staan.
Je kan alleen de My Favorites, en volumeknop niet aanpassen, de rest gaat erg simpel.

Kortom ben ik erg tevreden over dit toetsenbord.

NickNick1988 03-04-2008 Product half jaar in bezit

Ik heb dit toetsenbord sinds Oktober 2007.
Sindsdien wil ik geen ander toetsenbord meer.
Vanaf dag een is het een genot om hiermee te typen.
Het voelt heel natuurlijk aan en ik haal veel meer aanslagen per minuut vanwege de handige indeling.
De software was zo geïnstalleerd en de sneltoetsen zijn eenvoudig in te stellen.
De zoom knop in het midden is doormiddel van een kleine tweak ook te gebruiken om te scrollen.
Ook is het toetsenbord goed bruikbaar bij het spelen van games.

De degelijkheid van het toetsenbord is prima in orde, er is al eerder wat water over geknoeid, maar aangezien de toetsen afneembaar zijn en alles met rubbers afgesloten is was dit geen probleem.