Logitech K810 - Reviews

ro.es 11-06-2016 Product kwartaal in bezit

Niks op aan te merken.

Prima toestenbord van Logitech. Batterijduur valt enorm mee. 1 keer opladen (ong. 4 uurtjes) en de K810 gaat 3 a 4 weken mee. Bluetooth connectie is stabiel en kan er makkelijk gewisseld worden tussen 3 apparaten. De toetsaanslag is direct en is de automatische verlichting handig. Neemt weinig plaats in. Kortom een prima aankoop.

ro.es 22-02-2016 Product paar dagen in bezit

Altijd al Logitech toestenborden gebruikt. Dit is een mooi en compact toestenbord. Perfecte aanslag, instelbare achtergrond verlichting. Makkelijk te pairen met andere apparaten via Bluetooth. PC, laptop, Android kortom super handig. Top product van Logitech!

Xander1986 18-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Gebruik dit toetsenbord nu een aantal jaren dagelijks en ik ben nog steeds heel erg tevreden. Echt het fijnste toetsenbord dat ik ooit heb gehad (en dat zijn er veel :) Toetsen veren lekker in, gemakkelijk aan te sluiten en te switchen tussen verschillende apparaten, en verlichte toetsen zijn echt super!

remlov 07-10-2013 Product paar dagen in bezit

Ben nog steeds goed te spreken over dit toetsenbord,het is heel goed te gebruiken ook bij een tablet en bij de TV(als deze bluetooth heeft) als je wat intikt bij youtube.

remlov 19-06-2013 Product paar dagen in bezit

Dit is een heel fijn toetsenbord ,de toetsen drukken heel fijn in met een korte slag,heb hem gekocht voor tablet,maar gebruikte hem ook voor de PC,maar omdat hij geen reken gedeelte heeft, gebruik ik de gewone Illuminted, ook heel goed. Het bluetoothbord is ook te gebruiken voor de TV als deze bluetooth heeft.