Remeha eTwist

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 114 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remeha eTwist op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

f******@g******** 28-01-2022

Zeer teleurstellend

Geschreven voor: Remeha eTwist

Minder dan twee jaar geleden een nieuwe ketel van Remeha gekocht. Die kwam met een eTwist thermostaat. Gisteren heeft de DERDE eTwist de geest gegeven. Dit is echt het slechtste van het slechtste dat je kan kopen. Goedkope chinese brol die voor veel geld wordt verkocht.

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• Verliest regelmatig de wifi verbinding
  • Temperatuur is niet erg correct
  • Rommelige instelling
  • Gaat regelmatig kapot

lw 11-08-2020

Onbetrouwbaar product

Geschreven voor: Remeha eTwist

De eerste eTwist heeft het juist geen maand volgehouden. De tweede doet het nu al enkele maanden. De knoppen zijn heel wankel en werken niet logisch, scherm gaat steeds uit en dat is niet aan te passen. Kan geen meerdere wifi connecties onthouden. Je kan hem koppelen aan je Google home maar die verbinding blijft maar enkele dagen duren daarna is hij zogezegd offline! Dat is niet zo want de eTwist app heeft nog steeds verbinding met de thermostaat. Hierdoor is de thermostaat dus nit betrouwbaar om in een routine op te nemen. Heb dit gemeld aan Remeha België maar die vinden het niet nodig om te reageren. Van zodra ik weet welke thermostaat mijn Remeha ketel op dezelfde manier kan aansturen gaat deze er onmiddellijk uit.

Pluspunten

• De eTwist app werkt, meestal, behoorlijk

Minpunten

• Knullig toestel
  • Verbinding met Google home duurt maar enkele dagen
  • Remeha België is niet geïnteresseerd

Marc 23-02-2018

Werkt niet meer sedert update 22/02/2018

Geschreven voor: Remeha eTwist

Sedert de update van 22/02/2018 is het onmogelijk om nog verbinding te maken!!!!!! Wie zal de schade aan mijn vakantiehuis in het buitenland betalen met dit vriesweer???

Minpunten

• Werkt helemaal niet meer