Remeha eTwist - Reviews

Slimme meter
Op afstand te bedienen
Verlicht display

Heideman 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Doet niet wat er van verwacht mag worden

Zou het energieverbruik moeten aangeven doet het niet. Remeha werkt aan een oplossing.
Zeer beperkt gebruik geeft geen tijd aan. Is het geld niet waard als ik alles van tevoren had geweten had ik wel een honeywel thermostaat aangeschaft

Minpunten

• geeft energieverbuik niet weer
  • geen tijdweergave

Martin1672 18-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super bedieningsgemak

Top in gebruiksgemak en nauwkeurigheid! Ook de app bediening is erg eenvoudig maar geeft wel alle mogelijkheden die je nodig hebt. Klokprogramma instellen is kinderspel.

Installateur uit de Kempen 12-08-2016 Product paar maanden in bezit

Makkelijk bedienbaar

Eindelijk een slimme thermostaat van Remeha, veel functies, mooi design, degelijk, niet te groot, veelzijdig, op andere toestellen aan te sluiten, compleet en dit alles voor een mooie eenmalige prijs (geen kosten voor app!!). Ik heb deze thermostaat al diversen malen gemonteerd/geïnstalleerd bij mijn klanten, zij zijn ook zeer tevreden.

Pluspunten

• compleet geleverd
  • makkelijke bediening

Minpunten

• buitentemp alleen fysiek

Maarten Mosman 19-07-2016 Product maand in bezit

Mooi product en werkt prima

De thermostaat functioneert naar behoren en is makkelijk middels de app de bedienen en in te stellen.
Ik ben er tevreden over

hendrie 18-07-2016 Product kwartaal in bezit

perfect voor in een winkel en huis

makkelijk in gebruik.
handig voor onderweg, want je kunt hem via de mobiel bedienen.
makkelijk een klokprogamma maken en inschakelen

Richard 13-07-2016 Product paar weken in bezit

Werkt perfect

De thermostaat is redelijk makkelijk in te stellen en het gebruikersgemak is super!!Thermostaat voelt degelijk aan ondanks dat hij van plastic is.

Gert 12-07-2016 Product kwartaal in bezit

Degelijke slimme thermostaat

Bij het monteren van de Etwist valt op dat het een degelijk product is, zoals je van Remeha kunt verwachten. Het tekstscherm is goed leesbaar en de thermostaat is eenvoudig te bedienen met de grote draaiknop. Alles zit in de doos om jou Etwist te laten werken. Zeker een aanrader

Willem Ruiter 12-07-2016 Product paar weken in bezit

Eenvoudig maar doeltreffend

Eerste indruk
De eTwist thermostaat ziet er qua design fraai uit en voelt solide aan.

Installatie
De installatie van de eTwist ging eenvoudig met behulp van de handleiding. Daarnaast zijn er ook duidelijke instructievideo's beschikbaar.

Gebruik
Het gebruik van de eTwist is eenvoudig via de grote draaiknop en Remeha button. Het touchscreen ontbreekt, zoals bij de Toon thermostaat dit wel heeft, maar aan de andere kant blijft het scherm zo wel goed schoon.

App
De eTwist app zorgt ervoor dat je je thermostaat op afstand kunt bedienen. Nog niet heel veel gebruikt, gezien ik een weekprogramma heb ingesteld. App ziet er eenvoudig uit. Mis hier alleen nog het inzicht in mijn verbruik.

Conclusie
Prima slimme thermostaat met een hoop toekomst mogelijkheden!

H de boer 12-07-2016 Product kwartaal in bezit

Echt een toppertje

De Etwist nu een aantal maanden hangen bevalt zeer goed.
Bediening is erg eenvoudig, wat ik er persoonlijk erg handig van vindt is dat het beeldscherm oplicht als je er voor staat.
Thermostaat ziet er mooi en strak uit.
Zeker een aanrader.

Wim 11-07-2016 Product kwartaal in bezit

eTwist eenvoudige bediening

De eTwist is zeer gebruikersvriendelijk, ook de app is handig in gebruik! Aangesloten op een Remeha cv-ketel werkt de eTwist prima!

P.Deten 16-06-2016 Product paar weken in bezit

Fantastische slimme thermostaat

De thermostaat ziet er super uit. Strak design en duidelijk menu. De eTwist app werkt goed! Duidelijke navigatie en makkelijk in te stellen. Super om je temperatuur in huis via je telefoon te kunnen regelen. De app start trouwens snel op! Ik ben erg tevreden over de Remeha eTwist thermostaat.