Euromac Eurom Golden 2000 Amber Smart Terrasverwarmer - Reviews

parasol
Type
elektriciteit
2000 watt

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Martijn 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Afrader zou deze heater niet aanschaffen

Inmiddels gestart en eurom amber smart nummer 2 en ook deze heeft een kortsluiting intern. Dachten eerst dat het aan ons lag en daarom de heater bij de buren getest, maar ook daar sloegen de stoppen eruit. Wel een goede service bij coolbue, maar apparaat is echt bagger. Zou voor een ander merk kijken die meer betrouwbaar is

Officiele reactie van Eurom B.V. 19-09-2016

Geachte heer Martijn,

Vervelend dat u een slechte ervaring hebt met dit artikel.
De hoge kwaliteitslamp in het apparaat heeft een korte piekspanning tijdens het aanzetten. Hierdoor kan de aardlek er uit springen wanneer er bijvoorbeeld nog meer apparaten op dezelfde groep aan staan. Dit wordt als kortsluiting ervaren maar dat is het zeker niet.

In heel enkele gevallen kan het zijn dat er geen andere apparaten aangesloten zijn en toch de aardlek uitschakelt. Dit is eenvoudig en voordelig op te lossen, de uitleg daarvoor staat in de gebruiksaanwijzing.

Mocht u nog vragen hebben neem dan contact met ons op via onze website.

Vriendelijke groeten,

EUROM bv

Thomas 16-10-2016

Bij het inschakelen op vol vermogen sloeg ook bij mij de stop door. Doordat Coolblue een startvertrager erbij aanbood was ik er op voorbereid. Ik schakel nu in via de laagste stand en schakel dan hoger (via afstandbediening). Bij mij werkt dat goed.

Ondanks de opmerking van Eurom hierboven, kom over het doorslaan van stoppen en wat eraan te doen maar weinig tegen in de handleiding. Naar mijn idee had dit in elk geval veel beter gekund en gemoeten.

G.V 03-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Veel warmte

heerlijk warm in onze overkapping. Dit terwijl het buiten waaide en maar 16 graden is. Ook is hij met een app eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• makkelijk via telefoon te bedienen
  • Veel warmte