Samsung 55Q60R QLED

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 56 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Frans Henning 21-02-2020

Prima Tv ,Niet bij bol.com kopen

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

Deze tv was niet voor de NL-markt.Kon dus ook Ziggo niet ontvangen via de C+ module.Na veel lawaai van de leverancier, moest ik zelfs een slechte beoordeling intrekken , anders zou ik geen service krijgen. Uiteindelijk kwam er een monteur ,die met een speciale afstandsbediening in het service-menu kon komen. Toen pas kon NL ingesteld worden en was daarmee Ziggo ook te ontvangen. Ik koop nooit meer elektronica via Bol.com.

Pluspunten

• prima beeld
  • smalle lijst
  • Een beetje te Smart

Minpunten

• geen NL apparaat
  • slechte leverancier
  • smart interfereert met andere apparatuur
  • afstandsbediening te klein en beperkt

F.Henning 03-11-2019

Mooi toestel ,helaas niet Ziggo gecertificeerd

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

Inclusief CI cartridge niet in staat om Ziggo kabel-tv correct te ontvangen. derhalve geen TVOnDemand en series en films en zenders op de verkeerde nummering. Dit zou met een Speciaal apparaat alsnog in te stellen zijn om voor Ziggo geschikt te maken. Nu na 14 dagen nog niet gebeurd.Diverse apps werken traag en instabiel. Smartgedeelte is wel aardig ,maar geluid is nauwelijks iets aan te veranderen (geen equalizer). Niet gedetecteerde bronnen kun je geen eigen naam geven..Beeld is goed,indien op UHD.Redelijk toestel voor een buitenlands type.

Pluspunten

• beeld
  • Smart

Minpunten

• geen Ziggo certificaat
  • geluid is alleen goed via huisversterker.

Anoniem 23-09-2021

Het veste toestel wat ik ooit gehad heb!

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

Geweldig toestel. Eenvoudige bediening. Overzichtelijk scherm qua apps. Makkelijk en direct schakelen. Hier is duidelijk over nagedacht! Een topper in het segment!

Joey67 26-06-2021

Valt tegen!

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

Erg gevoelig scherm oftewel het apparaat denkt te veel zelf. Op het moment dat het randapparatuur niet goed herkent gaat het fout. Daarnaast al drie keer gehad dat het scherm uitviel en alleen door stroom onderbreking weer aan de gang te krijgen.

Martin12356789 15-06-2021

Fijne tv voor overdag

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

Prachtig beeld, alleen ‘s avonds een stuk minder. Veel last van backlight bleed en donkere beelden bij HDR films en series op Netflix. Er is al een nieuw led paneel ingezet maar dat heeft niet veel verbetering gebracht. In de winkel zeggen ze gewoon dat dit niet te voorkomen is bij Qled.

Lanser 10-06-2021

Een sprong in de tijd!

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

In alle opzichten is de beeldkwaliteit fantastisch. Ook de gebruiksmogelijkheden zijn helemaal anno 2020. Wel moet je er voor het leuk een soundbar bij aanschaffen, maar dat is een euvel wat bijna alle moderne tv's hebben.

Anoniem 04-06-2021

Perfect keuze

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

Erg blij met de geluid kleuren en design. Ik heb eigenlijk de tv die past precies in mijn woonkamer.

Cagr 15-05-2021

Super.

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

Super tv, uitstekende kwaliteit.
Mooie design afstandsbediening en een clean UI design.
Makkelijk te bedienen en een snelle TV (reageerd bijna direct)
Weet wel dat samsung smart tv geen android ondersteund

mamanouk86 14-05-2021

Doet precies wat hij moet doen!

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

We hebben de QLED nu ruim een jaar en hij heeft ons tot nu toe niet teleur gesteld. Het installeren ging makkelijk en de televisie is erg eenvoudig in het gebruik. Apps werken naar behoren, apparaten als geluidssysteem, Playstation en Nintendo zijn erg makkelijk aan te sluiten.

Anton55 13-04-2021

Complete tv

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

Makkelijk in gebruik, speelt alles goed af zoals harde schijf
de App zoals YouTube werkt goed net als alle andere apps

Anoniem 04-03-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

Dit is gewoon en tv die ik altijd wou hebben en ik ben er zeker tevreden over en heb geen spijt dat ik dit product heb gekocht perfecte kwaliteit die we van samsung gewend zijn ga zo door

Anoniem 16-01-2021

Top tv

Super tv. Echt top.
Min puntje. Stroomkabel en de andere kabels zitten te ver uit elkaar. Niet logisch.

mireille1234 01-01-2021

wat een kwaliteit voor een heel redelijke prijs

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

Wat zijn we blij met de televisie van Samsung Qled! Het geluid en het beeld zijn geweldig, de apps doen het goed en het is iedere keer weer een feestje om naar deze televisie te mogen kijken!

Anoniem 28-12-2020

Home bioscope

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

It is not a TV, it is a movie theater in your living room. You enjoy your time with best entertainment at your home.

Ger84 25-12-2020

Mooie tv!

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

De tv is top! Wat me met name bevalt:
- Mooi beeld en goed geluid
- Fijne, chique afstandbediening
- Overzichtelijke, prettige bediening

ArminB 26-07-2020

Zeer goede tv

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

Onlangs deze televisie gekocht. Een zeer goede televisie voor een prima prijs. De kleuren zijn helder, het geluid erg goed en de installatie zeer eenvoudig.

Het ophangen van de televisie is ook erg makkelijk. Ik ben zeer tevreden met deze koop.

Smile4you 22-07-2020

Fantastische ervaring

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

Na jarenlang LG ben ik dolblij met deze Samsung. Wat een verademing, het lijkt alsof ik zelf in het beeld mee mag spelen en geniet van hoe gemakkelijk alles de weg wijst. Mijn weg wijst de volgende keer weer naar dit merk. We love it!!!

Marco1963 14-07-2020

Gewoon een pracht televisie!!

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

Super scherp beeld en prima geluid.
En super simpele afstandsbediening die als je hem doorhebt prima werkt...qua knoppen"less is more" prima !

Micky08 11-07-2020

Samsung de beste op het gebied van electronica

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

Qled beste tv die ik ooit heb gehad. Snel, betrouwbaar, kwaliteit, service en perfect ingesteld op de wensen van de consument. Ben met alles overgestapt naar samsung. Denk aan mobiel, tablet, tv en meer.

B Reinders 25-06-2020

Veel TV met top prestaties

Geschreven voor: Samsung 55Q60R QLED

Ik heb nu een week of 6 de TV in gebruik en het bevalt meer dan goed. Geen rare reflexties meer een super strak en scherp beeld en de bedieningsgemak met de slimme afstandsbediening is helemaal top, want de tv is ook spraakgestuurd. Ik raad dit model dan ook echt aan.