Samsung 55RU7440

Diepte
5,86 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Dirk Arie 18-06-2019

Geweldig toestel met bijzondere kenmerken.

Geschreven voor: Samsung 55RU7440

Ik heb hem vorige week gekocht het is een verademing ik had hiervoor een Philips 4k tv maar die kan het niet halen bij deze,wat een mooi beeld en een behoorlijk goed geluid en bijzonder makkelijk te bedienen met de simpele en kleine afstandbediening
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Dhr. Roosendaal 04-11-2019

Super tevreden

Geschreven voor: Samsung 55RU7470

Na een lange speurtocht (ik ben vrij kieskeurig) naar een 4K UHD tv van zo rond de 600 euro, kwam ik op deze uit. Ik heb hem bestelt bij Kamera Express (bleek ook de goedkoopste te zijn), die hem keurig en volgens afspraak heeft geleverd voor 599.- euro.
De 55 inch televisie heeft een flink formaat, maar met 4,5 meter zitafstand eigenlijk precies goed. Je monteerd de voet binnen een paar minuutjes. De tv heeft een prachtige rvs-kleurige rand, staat stevig en is perfect afgewerkt. De instalatiewizard helpt je binnen een paar minuutjes door het installatieproces, waarna je direct tv kunt kijken en (naar wens) zelfs je telefoon gekoppeld is.
De beeldkwaliteit is, zonder verdere instellingen, werkelijk fantastisch! Het geluid is echt prima voor een televisie, boven verwachting. De kleine afstandbediening is van rvs en ziet er echt top uit (echt verrassend mooi). Legt goed in de hand en de sumiere knoppen zijn mooi overzichtelijk. De menustructuur van de televisie werkt hartstikke goed. Je wisselt vlot tussen de verschillende (hdmi-)kanalen. Ik ben voorlopig echt super blij met deze aankoop, zeker voor deze prijs. Heel veel kwaliteit voor een scherpe prijs. Een echte aanrader! (Mijn televisie heeft de volgende product code: Samsung UE55RU7470.

Pluspunten

• Zeer goede beeldkwaliteit
  • Prima geluid
  • Super goed afgewerkt
  • Mooie en handige afstandbediening
  • Scherpe prijs

Minpunten

• Nog geen gevonden
DavidC73 29-11-2019

op uw advies gekocht.... ben benieuwd. Bedankt!

Linda 16-08-2019

Realistische kleuren, goed geluid

Geschreven voor: Samsung 50RU7470

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Makkelijk aansluiten mbv duidelijke quick instruction guide. Mooi robuust design.

Pluspunten

• Kleuren beeldscherm
  • Geluid
  • RVS afstandbediening
  • Navigeren Apple TV, Netflix, TV en Youtube

Minpunten

• 'maar' 3 HDMI aansluitingen

Raymond Verweij 07-08-2019

prachtig toestel met geweldige kleuren

Geschreven voor: Samsung 50RU7440

Prachtig toestel mooie kleuren en in combinatie met de soundbar van Samsung echt een bioscoopgeluid ook de bediening via de de mobile telefoon is echt geweldig

Pluspunten

• prijs
  • vorm
  • beeld