Samsung QE75Q950RBL

Diepte
3,46 cm dikte
Schermgrootte
75,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Ton Visser 29-03-2019

75 Inch QLED nu net zo mooi als OLED

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL

Wat een waanzinnig mooi beeld. Ongelooflijk helder, prachtige kleuren superscherp (ook de gewone TV die in HD wordt uitgezonden wordt een stuk mooier. Echte UHD blu-ray is zo mooi dat je het bijna niet kan geloven. Bekijken van het Samsung 8k promofilmpje heb je het idee dat je de zilveren kroon in de (echt) zwarte achtergrond uit de TV kan pakken. Kleuren spatten van het scherm af. Ondanks fel zonlicht (zijwaarts) gewoon een glashelder en zeer kleurrijk beeld. Beeld voor het menselijk oog in mijn optiek gelijkwaardig aan OLED. Ter vergelijking: Ik heb mijn UHD Samsung 65 inch LED er naast gezet, maar deze is in vergelijking hopeloos verouderd (3 jaar oud). SD content is overigens niet mooier. Hier doet de AI niet veel. Maar dat is voor mij persoonlijk niet interessant meer. Ook de installatie verliep bij mij geheel automatisch via mijn Samsung account. Hoefde alleen maar in te loggen en alle apparaten werden netjes herkend en alle instellingen netjes ingevoerd. Belangrijkste acties van andere apparaten met de Samsung afstandbediening zelfs aan te sturen. Conclusie: Absoluut geen spijt van! Top TV, maar dat mag dan ook wel voor de prijs van 6.999 Euro (75 inch). Als laatste opmerking: Duurzaamheid heb ik logischerwijs niet aan kunnen geven. Als deze gelijkwaardig is aan andere Samsung TV's maak ik mij geen zorgen. Oh ja nog iets. Je went zeer snel aan de grootte van 75 inch en dat is iets wat ik niet verwacht had.

Pluspunten

• Kleuren, scherpte en zwartwaarden
  • Helderheid overdag in zeer lichte kamer
  • Installatie
  • Afstandbediening
  • Upscaling 4k naar 8k

Minpunten

• Hoge prijs
  • SD beeld niet beter dan op 4K of HDTV

Henk Ph. 13-12-2019

OLED TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Het is een geweldige TV met een prachtig beeld. De manuaal zou iets duidelijker mogen, vooral voor niet technische mensen lijkt mij deze niet vanzelf sprekend.
Uiteindelijk is het resultaat top.

Albert 24-01-2020

Groot scherm, erg scherp beeld.

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL

Ideale beeld grootte, erg scherp beeld, mooie kleuren en heel makkelijke in te stellen. Films in 4k en 8k komen geheel tot z'n recht, TV kijken op z'n mooist. Ook met OLED TV's vergeleken, kostte wat tijd, maar QLED geeft toch het mooiste beeld.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • makkelijk in te stellen

Minpunten

• nog niet gezien

De Wit 17-01-2020

Prachtig beeld en Geluid

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL

Ontzettend mooie tv, goede functies zeker de ambientmode waaruit je mooie achtergronden kan kiezen zodat je geen zwart scherm aan je muur heb hangen.

Het geluid en de kleuren zijn fantastisch. Wij hebben 75Inch en de grote valt ons ontzettend mee het kijkt heel rustig in vergelijking met andere schermen die wij hebben gehad.

Tom de B 17-01-2020

Top

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL

Ik heb deze tv van Samsung bewust uitgekozen omdat ik heel goed ben geholpen en hele goed informatie gekregen door een Samsung verkoper.

J.J. de Wagt 16-01-2020

Prima beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Heel erg mooi beeld. Helder tot in detail met erg mooie kleuren. Prima maat en zeer eenvoudig te installeren.

Pluspunten

• Mooi formaat
  • Mooie kleuren
  • Helder beeld

Fred Rijnders 11-01-2020

UHD 8 K TV.

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Zeer mooi toestel met vele mogelijkheden subliem gewoon. Heb veel negatieve beoordelingen gelezen op internet, allemaal onzin gewoon een mooi en zeer scherp beeld vanuit elke kijkhoek in mijn kamer, ben heel gelukkig met de aankoop.

mike 11-01-2020

tv 8k

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Had al een samsung tv en die was goed bevallen.
Deze tv heeft scherp beeld heb hem wel voor aan koop laten calibreren.

mike 66 11-01-2020

tv 8k

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL

Heb deze tv enige dagen in bezit bevalt goed . Had hier voor ook een samsung tv .
Heb alleen nooit geluid van tv aan gaat via bose geluid instalatie .

Anoniem 09-01-2020

Geweldig beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL

Eind december 2019 heb ik deze tv gekocht en het beeld is werkelijk prachtig. Aansluiten en integreren in mijn audio/video installatie ging eenvoudig en lukte ook in 1 keer. Ik heb toch gekozen voor een 8k tv hoewel er nog geen 8k tv uitzendingen zijn om voorbereid te zijn op de nabije toekomst. In 2020 worden de eerste 8k uitzendingen al verwacht en ik kan zelf ook 8k video opnamen maken.

Bertus8888 05-01-2020

Geweldige TV

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL

Zeer scherpbeeld en makkelijk te bedienen.
Alleen jammer dat de afstandbediening niet door een kastje werkt

IngTom 29-12-2019

Waanzinnig

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL

Waanzinnige beeld zoals gewoonlijk bij Samsung. En met de No Go Gap wallmount is het een schilderij in je woonkamer. Prijs kwaliteit verhouding is oké

ItzMeStefan 28-12-2019

Top TV

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL

De TV is zeer mooi, het beeld is groot en de kleuren zijn prachtig!
De tv komt ook nog eens met een xbox en 2 jaar disney+ wat het nog mooier!
De tv is fantastisch en ik geef het een dikke 10

Anoniem 21-12-2019

Voldoet aan al mijn verwachtingen

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL

Beeldkwaliteit is gewoon geweldig, maar ook de koppeling met apparaten zoals iphone, iPad en de werking van AirPlay, in een woord formidabel!

Mrts 18-12-2019

Voldoet aan mijn verwachtingen

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Mooi schermpje met goede kwaliteit en mooie app ondersteuning, prachtige kleuren, erg makkelijke bediening.

Pluspunten

• mooi
  • weinig kabels

peerke 16-12-2019

grtoe qled tv

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL

ik wou een grote tv en ben zeer tevreden van deze tv, uiters mooi beeld , en het geluid is ook ok, dit mocht wel iets beter zijn iverband met klanken, zijn maar aan de povere kant

Pluspunten

• perfecte beeld
  • gebruikvriendelijk

Minpunten

• geluid

MELKIM 16-12-2019

WAT EEN SCHERP BEELD

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL

FANTASTISCH SCHERP BEELD, EERSTE UUR ENORM VERBAASD OVER DETAILS DIE WE NOOIT EERDER ZAGEN (WENKBRAUWEN DIE NIET GEEPILEERD WAREN E.D.) MAAR HET WENDT HEEL ERG SNEL!

R de Ruiter 14-12-2019

geweldig beeld super scherp

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL

wat een geweldig beeld, super scherp,kleuren en zwart erg goed, goede apps, makkelijk in gebruik ook de afstandbediening,

Mike55 12-12-2019

Simpelweg fantastisch

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL

De aankoop van de Samsung Qled 8K 65 inch is in één woord fantastisch. Heldere kleuren, fantastisch geluid en de bediening is kinderlijk eenvoudig. Dit was bij de vorige televisie (geen Samsung) wel anders.

Markslag 10-12-2019

Eerste aanschaf TV en meteen Kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Ik heb het product gekocht om dat ik kwaliteit wilde. Dit is het nieuwste type van samsung dus hopelijk kan ik hier nog even van genieten.