Samsung QE55Q85RAL

Diepte
6,19 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 76 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Gerr 24-12-2019

Prima helder scherm met grote kijkhoek

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Ben sinds ruim een maand in bezit van deze tv en we zijn waanzinnig tevreden met de diepte, scherpte en grote kijkhoek.

HAPR 08-12-2019

Prachtig beeld, geniale tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Afgelopen black friday een mooie deal kunnen scoren op deze tv.
Had 'm al langer op het oog vanwege de goede specificaties.
Beeld is echt super en in combinatie met een Q80R sound bar op en top beeld en geluid.
Als er nu nog een tmobile tv go app voor Nederland zou komen zou ie perfect zijn.

Kittydeg 12-01-2020

Prachtig beeld, gebruikersvriendelijk!

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Vandaag deze tv gekocht. Installatie ging heel makkelijk en we zijn verder erg tevreden over de kwaliteit van het beeld en geluid en over het bedieningsgemak, we hebben nu 1 afstandsbediening en nog maar 1 kabel. We hebben ook geen last meer van weerkaatsing van het licht, kortom, erg blij met deze aankoop!

Ferdy82 12-01-2020

geweldige TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

op oudejaarsdag een super TV gekocht van Samsung hij is zelfs beter dan verwacht met super beeldkwaliteit en gebruiksgemak

Anoniem 11-01-2020

TOP AANKOOP

Vandaag een QLED tv opgehaald bij PlatteTV.nl
Top service.
Geweldige tv met een One Invisible Connection box
In enkele minuten aangesloten
In een woord geweldig

Richard en Louise 11-01-2020

Zeer goede televisie met scherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Wij zijn de trotse eigenaar van deze televisie en bevalt zeer goed. De kenmerken van deze tv zijn niet gelogen en heeft zeer scherp beeld ook bij het gamen met onze Xbox (vloeiende beelden en geen gestotter bij snelle bewegingen). Deze televisie is een echte aanrader. Mooi groot beeld 55 inch.

Jopieboy 11-01-2020

Wat een fantastische qled televisie

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Net een paar dagen in bezit en heel tevreden met de 75inch uitvoering. Installeren was makkelijk via het menu. Nu nog zelf aan de gang voor de juiste instellingen maar dat is persoonlijk.

RK03 11-01-2020

Fijne tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Samsung QLED 4K 55Q80R gekocht via Platte TV en laten bezorgen. Verliep vlekkeloos. Mooie TV om te zien en hij werkt heel makkelijk. Mooie beelden en ook het geluid is goed.

Sam020 10-01-2020

Geweldig beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Meteen was ik extreem blij met mijn aankoop. Het scherm geeft hele mooie kleuren en heel goed contrast. Hij is ook heel fel, en dat is perfect voor mij, want wij hebben een best lichte kamer.

GLK1962 09-01-2020

Geweldig beeld, scherp met mooie kleuren

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Al onze 3e Samsung TV, groei mee met de techniek, dit keer een 65'' aan de wand gemonteerd, geweldig scherp beeld, mooie kleuren en design goed functionerende afstandsbediening (ook voor het KPN kastje, Top!!!), met handige Netflix knop.

Anoniem 09-01-2020

Prachtige tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Helemaal blij met deze tv. Prachtig beeld, goed geluid en heel makkelijk qua bediening. Zeker een aanrader voor iemand die nu iets nieuws zoekt.

Poex 23 09-01-2020

Perfecte Qled TV van Samsung

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Ik heb sinds 2 weken een nieuwe Qled tv 55Q80R. Wat een mooi beeld, kleuren zijn perfect, geniet iedere dag.

Gerard70 09-01-2020

Geweldig mooi scherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Wij hebben de televisie pas enkele dagen en we zouden niet anders meer willen. Geweldig mooi en scherp beeld, gemakkelijke bediening en veel mogelijkheden.

D Smit 08-01-2020

Prachtig beeld, strakke TV!

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Wij hebben deze tv nu 1 week in huis , wat een geweldige TV. Supersterk beeld. Mooi design handig menu, thuisbezorgd en gratis geïnstalleerd, complimenten voor de bezorgers, alles goed uitgelegd en al mijn vragen beantwoord. Het hele gezin is blij met deze ook nog eens gebruiksvriendelijke TV.

Kris62 08-01-2020

fantastisch beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Samsung qled 65 inch zojuist geinstalleerd. Verrassend eenvoudig en fantastisch beeld. ben nu al zeer tevreden!

Soulslayarr 07-01-2020

Geweldig prijs en kwaliteit in een

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Met de overgang van onze huidige TV (55") naar deze 65" was het even wennen maar na enkele dagen was ik de oude al helemaal vergeten. Het is een heel mooie TV en met de one connect box zijn er geen kabels zichtbaar op de muur, wat ik wel een pluspunt vind. Met deze one connect box was de installatie ook snel en eenvoudig. De beeldkwaliteit is echt fantastisch en de kleuren zijn enorm helder. Zo helder zelfs dat je ogen soms even pijn doen als er een wit beeld verschijnt op het scherm. Het zwart is zo zwart dat je soms denkt dat de TV uitstaat als er een volledig zwart beeld op komt. Wel even schrikken ;-) Een 4k film bekijken geeft dan nog een extra dimensie aan de kleuren en helderheid van het scherm. De kijkhoek is geweldig. In principe is het niet meer nodig om een muurbeugel te hebben waarmee je de TV kan draaien want de kijkhoek laat het toe om ook vanuit andere hoeken van de woonkamer perfect te kijken. Wat ik ook een voordeel vind is dat deze TV enorm snel opstart en de navigatie zeer vlot verloopt. Er is een design afstandsbediening is die vrij compact is en eenvoudig in gebruik. Deze laat ook toe om andere afstandsbedieningen te vervangen, wat veel beter is dan 3 verschillende in gebruik te hebben (zoals het daarvoor was). Er is een voorgeïnstalleerd aanbod aan apps beschikbaar die snel ingesteld zijn (denk aan Netflix) en die extra gedownload kunnen worden van de Samsung store, maar dit kan naar mijn mening uitgebreider, zeker met het huidige aanbod van de verschillende zenders (denk aan Yelo, Stievie, VTM go,...). We hebben geen kabel en kijken TV via de verschillende apps die we casten op de TV, dus dat zou wel handiger zijn. Daarnaast maken we thuis veel gebruik van Plex, maar ook deze app kan (nog) niet geïnstalleerd worden. We hebben hiermee wel Rakuten ontdekt, een app waarmee je films kan huren en kopen. Een meerwaarde voor de TV en de 4K films maken de ervaring nog extra speciaal. Wel spijtig dat er nog geen integratie is met Google assistant. Deze TV heeft ook een Ambient mode die toelaat om als het toestel niet aanstaat een afbeelding eerder als "schilderij" te tonen op het scherm. Dit is wel interessant en werkt goed, maar bij ons hangt de TV niet aan de muur dus dan lijkt het me wel mooier.

Anoniem 07-01-2020

Mooi beeld en compatible met randapparatuur

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Ben super blij met deze TV. De bediening is snel en handig. De randapparatuur sluit ook makkelijk aan en is met een afstandsbediening te besturen. Ik heb wel een soundbar erbij, maar deze ligt perfect op de voet van de TV. Het beeld is mooi van kleur en ben dus 100% happy.

Jacky70 07-01-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

In december 2019 gekocht. Mooi helder beeld en warm geluid. Praktisch te bedienen. Hypermoderne afstandsbediening die eenvoudig in gebruik is. Deze tv heeft een connector box, alle randapparatuur kun je daarop insteken. Er gaat dan maar 1 klein kabeltje naar de tv. Ideaal als je hem wilt ophangen.

Bassie03 07-01-2020

Zeer goede beeld kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Ik heb de tv nu een dag in huis en hij bevalt uitstekend, Het beeld is subliem te noemen. Het gebruiksgemak is zeer vriendelijk en alles een zeer makkelijk in te stellen. Zeer tevreden.

Polly68 06-01-2020

Ook overdag fantastisch beeld !!

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Ik heb na 1 dag een LG-OLED deze heel snel geruild voor de Samsung QLED 65Q85R. De Samsung presteert veeeel beter met daglicht terwijl hij ook 's avonds fantastisch beeld geeft. De losse box waardoor de tv met met één dun draadje aan de muur hangt is ook perfect. Voor mij nu wel duidelijk, lekker merkvast bij een Samsung blijven.