Samsung QE55Q85RAL

Diepte
6,19 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 65 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

willie2 30-11-2019

QLED 4K 65 inch 65Q85R

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

heb deze nu 14 dagen ben nog steeds aan het onderzoeken is gewoon een super tv tot nu toe ben ik nog geen minpunten tegen gekomen dus dat is alleen maar goed deze beveel ik iedereen aan

Wouter59 29-11-2019

Super Samsung Qled TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Na 15 Jaar een Sony gehad te hebben een Samsung TV gekocht.
Mijn kinderen hebben allebei een Samsung TV gekocht, en toen ik die zag dacht dat wil ik ook. Dus meteen een 55inch Qled gekocht. Super!!! bedienings gemak, beeld, geluid super!!!

BartD 28-11-2019

Wat een mooi beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Nu een week de trotse eigenaar van deze TV. Tv gekeken, films gekeken en Lille-Ajax gekeken. Een heel andere ervaring dan met de vorige (43" plasma). Goed detail, mooie kleuren en helder contrast

Anoniem 27-11-2019

Geweldige televisie

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Het is in een Woord een geweldige televisie super beeld gemakkelijke bediening,ik ben zo blij dat weer zo'n mooie Samsung heb gekocht

Maanio 26-11-2019

Prachtige tv, standaard instabiel

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

De tv is prachtig, beeldkwaliteit is super. Echter lijkt de standaard waarop de tv rust instabiel, en is beweeglijk. Dit is jammer voor zo'n high end tv. Ook is de tv aan de dikke kant.

Bjarne 25-11-2019

Zeer scherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Zeer scherp beeld. Ik twijfelde tussen 55 of 65 inch. Zit 3meter van tv vandaan maar kan prima.ben zeer tevreden

Wil25 25-11-2019

Geweldig wat een kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

We hebben deze tv gekocht en zijn zeer tevreden. Zeer gebruiksvriendelijk

Goede kwaliteit beeld en helderheid. Is echt genot om naar te kijken

Fredel 25-11-2019

Geweldige kijkervaring.

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Kijk nu ruim 4 maanden, prachtige kleuren, scherp en veel diepte. Waar kijkgenot, erg gebruiksvriendelijk met de toegevoegde apps.

Arnaud 25-11-2019

Top product wat beeld betreft!!

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Mezelf verwend met de aankoop van een QLED 65 inches Q85R, en wat een plaatje!! echt mooi wat design betreft en het beeld is subliem! Echt mooi kleuren!
De 85R gekocht omdat hij een one connectbox heeft en dit ziet er mooi uit zo op de muur met de no gap Wallmount!!
Tot zo ver dus geen spijt... maar heb het alleen een maand in gebruik dus moet nog even in de tijd zien. Wil nog graag een soundbar erop aanhangen en zit te denken om de samsung HW-80R te kopen voor de Atmos mogelijkheden. Top TV in ieder geval!

Stefan_1970 23-11-2019

Geweldig beeld en verrassend goed geluid

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Op 21-11 deze TV gekocht en tot dusverre nog geen moment spijt van gehad.Ben overgegaan van 50 inch naar 65 inch.Het streamen van de Nas naar de TV is het enige wat nog niet zo goed wil lukken.

Brakb 23-11-2019

Ongelofelijk realistische kleuren,zelfs met de zon

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Inderdaad wat de verkoper vertelde over deze Samsung is echt geweldig, en ik dacht dat we nog een goede tv hadden. Beeld is super en maakt niet uit vanuit welke hoed je kijkt, 4K ...je mond valt open. De mooie RVS afstandsbediening doet precies dat waar het voor bedoelt is en super eenvoudig. We hebben er een bose soudbar onder liggen want die hadden we al en dat geluid is perfect weet dus niet hoe het geluid van de tv zelf is.
Het hangt bij ons aan de muur en met de one invisible connetion gaat er een heel dus kabeltje naar de box waar alle aansluitingen op zitten, echt een super oplossing.
Echt en het beeld is ge wel dig had niet verwacht zo enthousiast te zijn.

Kentukies 21-11-2019

Wat een geweldig beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Van een oude LCD naar dit geweldige apparaat gegaan. Heel makkelijk aansluiten incl. Soundbar , heel makkelijk in de bediening en een geweldig beeld. Lijkt wel elke dag of we in de bioscoop zitten.

Marcel86 21-11-2019

Wat een super tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Wat een haarscherp beeld en wat een goede technologie. Geen last meer van de zon in mijn scherm. Een absolute aanrader.

Tano 20-11-2019

Top TV!

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Ik heb deze tv nu al een maand in bezit en ik ben er erg tevreden over. De tv hangt mooi plat tegen de muur en het beeld ... prachtig!
Dus echt een aanrader !
Veel plezier er mee!

Anoniem 19-11-2019

ZEER MOOIE WEERGAVE VAN DE BEELDEN EN KLEUREN

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

IK HEB DE TV GEKOCHT IN VERBAND MET EEN VERHUIZING WAARDOOR DE KIJKAFSTAND VERDER WEG WAS DAN WE GEWEND WAREN. NU ONGEVEER 6 METER VAN DE TV. HET PERFECTE SCHERM VOOR DEZE AFSTAND!

WilB 19-11-2019

Fantasties beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Wij zijn hier heel blij met deze tv Het beeld is fantasties En de box voor de aansluitingen van de kabels is een plus Hij is makkelijk te bedienen En de kleuren zijn schitterend

Nicolette01 19-11-2019

Net een paar dagen in huis maar wat een tv!

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Prachtige beelden, makkelijk aan te sluiten. Het geluid vind ik alleen tegenvallen maar daar kun je natuurlijk iets aan veranderen door er een goede audio set op aan te sluiten. Nog getwijfeld tussen 75 inch en 65 inch maar 65 inch is echt zeker groot genoeg in onze woonkamer (die behoorlijk ruim is).

MGCB 18-11-2019

Groot scherm. Mooi beeld.

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Paar dagen geleden gekocht. Wat een geweldige tv is dit. Echt mooi groot beeld. En handig in gebruik met vele opties. En ook zeker een groot voordeel zijn de aansluitingen via de 1 connect box, en er loopt maar 1 dun draadje over de muur.

Ella en 18-11-2019

prachtige kleuren

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

de televisie gekocht, en vinden hem helemaal geweldig, de kleuren zijn echt prachtig zowel van veraf als van dichtbij

Esthertv 16-11-2019

Super beeld en net een schilderij

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Scherp beeld. Zeer plat tegen de muur.
Leuke ambimode opties.
Alleen NL zietven Netflix blijven hangen..