Samsung QE55Q85RAL

Diepte
6,19 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 75 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Gerr 24-12-2019

Prima helder scherm met grote kijkhoek

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Ben sinds ruim een maand in bezit van deze tv en we zijn waanzinnig tevreden met de diepte, scherpte en grote kijkhoek.

HAPR 08-12-2019

Prachtig beeld, geniale tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Afgelopen black friday een mooie deal kunnen scoren op deze tv.
Had 'm al langer op het oog vanwege de goede specificaties.
Beeld is echt super en in combinatie met een Q80R sound bar op en top beeld en geluid.
Als er nu nog een tmobile tv go app voor Nederland zou komen zou ie perfect zijn.

GLK1962 09-01-2020

Geweldig beeld, scherp met mooie kleuren

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Al onze 3e Samsung TV, groei mee met de techniek, dit keer een 65'' aan de wand gemonteerd, geweldig scherp beeld, mooie kleuren en design goed functionerende afstandsbediening (ook voor het KPN kastje, Top!!!), met handige Netflix knop.

D Smit 08-01-2020

Prachtig beeld, strakke TV!

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Wij hebben deze tv nu 1 week in huis , wat een geweldige TV. Supersterk beeld. Mooi design handig menu, thuisbezorgd en gratis geïnstalleerd, complimenten voor de bezorgers, alles goed uitgelegd en al mijn vragen beantwoord. Het hele gezin is blij met deze ook nog eens gebruiksvriendelijke TV.

Soulslayarr 07-01-2020

Geweldig prijs en kwaliteit in een

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Met de overgang van onze huidige TV (55") naar deze 65" was het even wennen maar na enkele dagen was ik de oude al helemaal vergeten. Het is een heel mooie TV en met de one connect box zijn er geen kabels zichtbaar op de muur, wat ik wel een pluspunt vind. Met deze one connect box was de installatie ook snel en eenvoudig. De beeldkwaliteit is echt fantastisch en de kleuren zijn enorm helder. Zo helder zelfs dat je ogen soms even pijn doen als er een wit beeld verschijnt op het scherm. Het zwart is zo zwart dat je soms denkt dat de TV uitstaat als er een volledig zwart beeld op komt. Wel even schrikken ;-) Een 4k film bekijken geeft dan nog een extra dimensie aan de kleuren en helderheid van het scherm. De kijkhoek is geweldig. In principe is het niet meer nodig om een muurbeugel te hebben waarmee je de TV kan draaien want de kijkhoek laat het toe om ook vanuit andere hoeken van de woonkamer perfect te kijken. Wat ik ook een voordeel vind is dat deze TV enorm snel opstart en de navigatie zeer vlot verloopt. Er is een design afstandsbediening is die vrij compact is en eenvoudig in gebruik. Deze laat ook toe om andere afstandsbedieningen te vervangen, wat veel beter is dan 3 verschillende in gebruik te hebben (zoals het daarvoor was). Er is een voorgeïnstalleerd aanbod aan apps beschikbaar die snel ingesteld zijn (denk aan Netflix) en die extra gedownload kunnen worden van de Samsung store, maar dit kan naar mijn mening uitgebreider, zeker met het huidige aanbod van de verschillende zenders (denk aan Yelo, Stievie, VTM go,...). We hebben geen kabel en kijken TV via de verschillende apps die we casten op de TV, dus dat zou wel handiger zijn. Daarnaast maken we thuis veel gebruik van Plex, maar ook deze app kan (nog) niet geïnstalleerd worden. We hebben hiermee wel Rakuten ontdekt, een app waarmee je films kan huren en kopen. Een meerwaarde voor de TV en de 4K films maken de ervaring nog extra speciaal. Wel spijtig dat er nog geen integratie is met Google assistant. Deze TV heeft ook een Ambient mode die toelaat om als het toestel niet aanstaat een afbeelding eerder als "schilderij" te tonen op het scherm. Dit is wel interessant en werkt goed, maar bij ons hangt de TV niet aan de muur dus dan lijkt het me wel mooier.

Anoniem 07-01-2020

Mooi beeld en compatible met randapparatuur

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Ben super blij met deze TV. De bediening is snel en handig. De randapparatuur sluit ook makkelijk aan en is met een afstandsbediening te besturen. Ik heb wel een soundbar erbij, maar deze ligt perfect op de voet van de TV. Het beeld is mooi van kleur en ben dus 100% happy.

Jacky70 07-01-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

In december 2019 gekocht. Mooi helder beeld en warm geluid. Praktisch te bedienen. Hypermoderne afstandsbediening die eenvoudig in gebruik is. Deze tv heeft een connector box, alle randapparatuur kun je daarop insteken. Er gaat dan maar 1 klein kabeltje naar de tv. Ideaal als je hem wilt ophangen.

Bassie03 07-01-2020

Zeer goede beeld kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Ik heb de tv nu een dag in huis en hij bevalt uitstekend, Het beeld is subliem te noemen. Het gebruiksgemak is zeer vriendelijk en alles een zeer makkelijk in te stellen. Zeer tevreden.

Polly68 06-01-2020

Ook overdag fantastisch beeld !!

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Ik heb na 1 dag een LG-OLED deze heel snel geruild voor de Samsung QLED 65Q85R. De Samsung presteert veeeel beter met daglicht terwijl hij ook 's avonds fantastisch beeld geeft. De losse box waardoor de tv met met één dun draadje aan de muur hangt is ook perfect. Voor mij nu wel duidelijk, lekker merkvast bij een Samsung blijven.

Simre 06-01-2020

Beste aankoop

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Wij hebben deze blikvanger in december 2019 aangeschaft, wat een perfect beeld en heldere kleuren, beste aannkoop.

Pha783 06-01-2020

Top TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Goede start van het nieuwe jaar met een heldere kijk op de wereld Mooi formaat, prachtig beeld, makkelijk te installeren, gebruikers vriendelijk en handige automatische koppeling met externe apparaten via afstandsbedieing

Spinnertje 06-01-2020

Echt een Topper onder de tv!!!

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Ik heb mijn QE65Q85SR eind december 2019 gekocht.
De tv hangt inmiddels aan de muur en is geinstalleerd... Ik heb de televisie nu ruim een week op mijn gemak kunnen testen. Wat ben ik blij dat ik deze heb gekozen. De kleuren, de scherpte(4k) en het diepe zwart zijn uitstekend!! En ook ben ik superblij met de one connectbox. Geen kabels meer in het zicht. Ook het gebruikers gemak met de smartafstandsbediening zijn top! En zo kan ik wel doorgaan. Het is een echte aanrader!!

Colsonius 05-01-2020

super goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

wij hebben deze tv pas nieuw gekocht en zijn al heel tevreden. Het beeld is heel goed en de one connect werkt super.

EL57 05-01-2020

prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

55Q80R ter vervanging van mijn Samsung UHD tv. mooi scherp beeld, airplay werkt super en heel erg snel, een lust om je foto's op tv te laten zien. Kortom deze tv is een aanrader. Nieuwe afstandbediening simpel te bedienen.

JordyVenray 05-01-2020

Prachtige TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Geweldige TV, mooie beeld kwaliteit, enige nadeel is dat af en toe Bixby uit zichzelf opstart als ik de afstandsbediening dicht bij de tv leg. Ik raad deze TV dus ook voor 100% aan.

Pierre72 05-01-2020

Mooie beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Tv 6 weken in huis, prima beeldkwaliteit. Slechts 1 kabel zichtbaar via de one conection. Eenvoudig te bedienen.

Harco 03-01-2020

Uitstekend Beeld en geluid !

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Alleen jammer dat Bixby steeds tussen het programma tevoorschijn komt het is met geen mogelijkheid te verwijderen ( is echt heeeel storend )

Robbrt 03-01-2020

Ziet er goed uit

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Net uit de doos en moet zeggen dat het er erg goed uit ziet. Eenvoudige installatie, mooi beeld en de tv heeft een prachtig design. Nu verder uitzoeken wat er allemaal mogelijk is.

Anoniem 03-01-2020

Top tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Het fijne aan deze tv is dat hij met hele snelle processor is uitgerust zodat makkelijk overschakelt van de ene naar de andere app

Boer 02-01-2020

Mooie TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Eind vorig jaar deze televisie gekocht. Wat een mooi warm en scherp beeld. Dit laatste zo belangrijk omdat het zicht van mijn man zeer slecht is. Nu kan hij ipv met zijn neus tegen de TV zitten eindelijk weer eens op de bank zitten om TV te kijken. Wij zijn blij met deze aankoop.