Samsung QE55Q85RAL

Diepte
6,19 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 63 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

René 28-09-2019

Adembenemend beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Van de week een samsung qe55q85r en soundbar hw n850 gekocht. Na bijna 20 jaar een 32 inch schermpje te hebben gehad was het even wennen aan de grootte van het apparaat maar qua beeld went het erg snel. Fantastische kleuren en details. Zoals al vaak gezegd, de kleuren spatten van het scherm af. Zeker in 4k. Bij een you tube filmpje van NASA leek het wel alsof ik in de Enterprise door het raam zat te kijken naar het universum dat aan mij voorbij trok.
Het installeren ging vlot dankzij de duidelijke aanwijzingen. Het menu van de televisie is ook intuïtief zodat je zonder al te veel leeswerk al snel aan de slag kan (in elk geval met de basisinstellingen).
De soundbar vind ik een echte meerwaarde. Het geluid van de televisie is wat 'dunnetjes' maar met de soundbar wordt het geluid vol en gedetailleerd. Ook de bastonen in de lage regionen worden goed weergegeven zonder echt te overheersen (is in te stellen).
Houdt er wel rekening mee dat de soundbar flink uit de kluiten gewassen is.
Ik moet nog veel ontdekken aan deze combinatie maar de eerste indrukken zijn goed en maken mij alleen maar nieuwsgierig naar de mogelijkheden die deze combinatie biedt.
Ik hoop er nog vele jaren plezier aan te beleven.

Pluspunten

• uitstekend beeld
  • brede kijkhoek
  • met soundbar uitstekend geluid
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• grootte soundbar
  • verder nog geen echte minpunten kunnen ontdekken

Soran 11-09-2019

Goede product

Geschreven voor: Samsung 65Q85R

de kwaliteit van deze tv zeer goed en geeft goed beeld. geluid van tv ook prima.
nog andere van pluspunt van deze tv is aansluit box , is handig en simple te gebuiken.

Pluspunten

• groot scherm
  • een kabel naar tv via box aansluiten
  • goed geluid

Minpunten

• tv poot kan staabiler

A.M. 09-09-2019

Geschreven voor: Samsung 65Q80R

Goeie kwaliteit beeld, groot beeld. lijkt op een thuis bioscool. Wel had ik meer geluid verwacht ...

Pluspunten

• Goed beeld
  • Groot

Minpunten

• Geluid had beter gekunt

Willem 17-05-2019

Wat een ding!!

Geschreven voor: Samsung QE75Q85RAL

Een kleine 4 weken terug dit 75" scherm gekocht, eigenlijk dacht ik dat het formaat wel mee zou vallen. Toen hij eenmaal geïnstalleerd stond was hij enorm! Gelukkig krijgen we binnenkort nieuwe meubels, daar past hij beter in. Op de kast waar de tv eerst stond staat hij nu voor het goede iets te hoog.

Het installeren was heel makkelijk, het wijst eigenlijk allemaal vanzelf. Zelfs de wi-fi codes hoefde ik niet in te vullen. Ideaal is de One Connect Box, geen draden wirwar meer achter de tv hangen.

Het beeld is in 1 woord fantastisch! Zelf met zonlicht erop blijft het helder!

De afstandsbediening had ik eerst een hard hoofd in; zo weinig knopjes voor zoveel opties? Maar ook dat werkt zeer intuitief, ik vind de nodige opties vanzelf.

Het beeld van mijn PS4 Pro is adembenemend, ik hou wel van spelletjes, maar met dit beeldformaat Gran Turismo spelen gaat het op VR lijken.

Over de duurzaamheid van dit scherm kan ik nog niet veel zeggen, daarvoor heb ik hem te kort in bezit. De vorige Samsung tv's die ik heb gehad doen het nog prima in de slaapkamer(s).

Al met al zeer tevreden met deze televisie!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Bedieningsgemak
  • One Connect box

Wim Hegen 17-11-2019

Super mooi groot scherm

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be
Geschreven voor: Samsung 65Q85R

Na 10 jaar een prachtige Samsung Qled gekocht . Super beeld en geluid . Ben nu al helemaal blij met deze nieuwe aankoop.
Ook prima geinstalleerd.

Ysbrandij 17-11-2019

Perfecte TV met mooi geluid en prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung 65Q80R

De TV is van alle gemakken voorzien. Een haarscherp beeld met super geluid voor een TV. De TV is uitgerust met de nieuwste apps wat TV kijken plezierig maakt. Tevens is de standaard/beugel van de TV modern en strak.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Beugel/Voet

J. TH 16-11-2019

Scherpte en diepte geweldig, zeer goed voor z'n prijs

Geschreven voor: Samsung 65Q85R

Kwaliteit, scherpte en kleurcontrast van deze QLED is geweldig. Apps en instellingen wel een uitdaging maar biedt meer dan ooit in een TV mogelijk was.

Pluspunten

• Scherpte
  • Kleuren

Minpunten

• Handleiding digitaal

Robbert 16-11-2019

Groot Scherm

Geschreven voor: Samsung 65Q80R

Prima TV, lekker groot scherm, uitpakken en installeren via een makkelijke handleiding.
Werkt prima en voldoet aan de verwachtingen

Pluspunten

• groot scherm
  • intuïtief installeerbaar

E.J.M. Veugelers 14-11-2019

Geschreven voor: Samsung 65Q85R

Wat is dit een schitterende tv,makkelijk in gebruik en zo geinstalleerd.
Weer heeft Samsung een prachtig product op de markt gezet dat door geen
enkel ander merk geevenaard wordt .Dit zijn mijn bevindingen en zo is het .

Arjan van den Berg 13-11-2019

Fantastische TV

Geschreven voor: Samsung 65Q80R

De TV nu enkele dagen staan en is echt top. Makkelijk te installeren en erg gebruiksvriendelijk in de basis. Beeld is mooi helder en geluid is prima. Komende dagen/weken maar eens meer in verdiepen in alle mogelijkheden. Gekocht bij Plattetv.nl maar wel in een winkel. Echt fantastisch geholpen en TV direct op voorraad en meegenomen.

Sido 12-11-2019

Mooi beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q85RAL

Kwam met vlag en wimpel boven andere schermen uit zeer mooi en veel mogelijkheden is gewoon een top toestel

Pluspunten

• scherp beeld

JH72 12-11-2019

Schitterende TV

Geschreven voor: Samsung 65Q80R

Al lang fan van Samsung TV's en na mijn 55 inch toch gekozen voor een maatje groter. Wat een geweldig beeld en zelfs het geluid is zeer goed voor een dergelijk plat model. Ambient mode is best wel leuk en zeker een goede optie om geen joekel van een zwart vlak aan je muur te hebben. De installatie verliep vlekkeloos en de eerste indruk is echt heel goed. Hier wordt een mens blij van!

Pluspunten

• beeld is echt super
  • design

Leen 12-11-2019

Prachtige televisie met veel bedieningsgemak.

Geschreven voor: Samsung 65Q85R

Ik heb deze televisie aangeschaft omdat het de enige is waarbij het daglicht op een goede manier gefilterd wordt zodat er zo goed als geen schittering op het beeldscherm te zien is.

Pluspunten

• Mooi scherp beeld
  • Bedieningsgemak

Richard 11-11-2019

Brilliant

Geschreven voor: Samsung QE75Q85RAL

Superfijne tv, vooral de snelheid valt op ten opzichte van de concurrentie! Beeld komt dichtbij oled!

Pluspunten

• snelheid
  • beeldkwaliteit

Harco 09-11-2019

Fantastisch scherp beeld en waanzinnige hulp bij installatie

Geschreven voor: Samsung 65Q85R

Ik wilde eigenlijk al direct een QLED vanwege andere referenties die ik had gelezen. En die hadden gelijk... Wat een prachtig scherp beeld met een geweldige kijkhoek. 65", maar geen ' kolos' omdat het design heel minimaal is qua rand en manier van ophangen. We hebben gekozen voor een 'no gap wall mount', waardoor de TV strak tegen de muur hangt. Net een schilderij. Het is echt een zeer scherp en helder beeld en zwart is echt diep zwart. Een 4K filmpje van Youtube is echt een beleving, zeker aan je eigen muur. Afstandsbediening is even wennen, maar gaat prima. Gekocht bij Platte TV. Eerst wat sceptisch, maar het ophang en installatiepakket is geweldig. Onze monteur A uit Breda heeft ons echt fan gemaakt van PlatteTV.nl. Beleefd, rustig, behulpzaam, informerend en met grondige kennis en advies. Superstrak opgehangen en ook nog een extra offerte opgevraagd met een scherpe prijs. Volgende keer weer een QLED en weer via PlatteTV.nl!

Pluspunten

• Beelddiepte
  • Beeldscherpte
  • No gap wall mount
  • One Connect box (!!!)
  • One remote afstandsbediening

Minpunten

• Afstandsbediening even wennen

Maran 08-11-2019

Groot Beeld

Geschreven voor: Samsung 65Q85R

Prachtig helder beeld en veel geautomatiseerde functies. Installatie eenvoudig te doen. Vele toepassingen mogelijk.

Pluspunten

• functies
  • helderheid
  • 1 kabel systeem

Minpunten

• glaskabel te kort (5 meter)

PHITNL 08-11-2019

Geschreven voor: Samsung 65Q80R

Mooie strakke TV met diepe zwarte keuren. Veel apps beschikbaar. Nog kort in bezit maar vooralsnog zeer tevreden.

Jopo67 07-11-2019

alweer topper van Samsung 4K Qled TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Wat bij het uitpakken opvalt is het "matte" scherm . Dan de voet van de TV, prachtig.
En dan... het opvallende dunne kabeltje wat de aansluitingen herbergt ! Vanaf de TV , 220 volt tot HDMI via dit dunne kabeltje naar het zwarte kastje wat alle aansluitingen heeft en onopvallend onder de TV kast staat ! Klasse ! En dan het beeld..... FAN TAS TIES! Zwart is zwart,rood is rood .En dan het gebruiksgemak van de afstandsbediening ! Zeer intuïtief ,heerlijk ! EN EN de gordijnen hoeven niet meer dicht om te "verduisteren" !!!
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Henny 07-11-2019

Gigascherm, ontzettend scherpe kleuren

Geschreven voor: Samsung 65Q85R

Wij hebben een vergelijking gemaakt tussen een OLED en QLED tv. Voor ons geeft de QLED de kleuren het mooist en scherpst weer. Zeker wanneer je wat ouder bent is dat erg prettig!!

Pluspunten

• groot beeldscherm, prettig vanaf afstand
  • duidelijk lettertype

Minpunten

• ruimte innemend

PatrickvB 07-11-2019

Top product!

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Dit is een geweldige tv! Haarscherp beeld, prima geluidskwaliteit en mooie kleuren! De one connect opties is een uitvinding!

Kortom, een aanrader om dit beeldscherm aan te schaffen!
Oorspronkelijk gepost op samsung.com