Samsung 82Q70R

Diepte
6,61 cm dikte
Schermgrootte
82,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Roy 19-11-2019

Haperend en geen vloeiend beeld bij bijv. voetbalwedstrijden

Geschreven voor: Samsung 55Q70R

Sinds een week deze TV in huis. Prachtige TV verder alleen stoor ik me enorm aan het beeld tijdens voetbalwedstrijden en live uitzendingen. Beeld is dan niet vloeiend en ziet er gewoon niet uit. Heeft ongetwijfeld te maken met de juiste instellingen maar die heb ik vooralsnog niet gevonden.Na alle reviews gelezen te hebben hier lijk ik wel de enige met dit probleem....Iemand advies?

Fotolitho 27-11-2019

Goed beeld maar zeer gebruikersonvriendelijk!

Geschreven voor: Samsung 82Q70R

Ik koop elke twee à drie jaar een nieuwe tv en dit is de slechts bedienbare, minst intuïtieve ooit.
Om te beginnen heeft Samsung - als enige merk - verzonnen om maar 2 à 3 mm schroefdraad op de achterzijde te hebben voor een muurbeugel. D.w.z. er is een gat van 3 cm diep, waarvan alleen de laatste 2,5 mm schroefdraad heeft. Dit betekent dat de bouten exact op lengte moeten zijn, of dat je een stapeltje ringen toe moet voegen voor de muurbeugel.
Maar goed, daar is overheen te springen. Wat erger is, is dat de tv niet kan worden ingesteld zonder smartphone en Samsung account. Als je niet bereid bent hier je privacy voor op te geven, kun je de tv niet instellen.
Je zou denken dat dit met de afstandsbediening zou moeten kunnen, maar nee; daar zitten maar 10 knoppen op. Hiervan is er 1 voor Netflix (heb ik niet), 1 voor prime video (ken ik niet), 1 voor Rakuten TV (nooit van gehoord!), 1 voor Ambient TV ((leuk als schilderij) en ok nog 1 voor een microfoon (uit privacy overwegingen meteen uitgeschakeld).
Rest volume, chanel, home en return. Verder is er in tegenstelling met de vorige Samsung televisies niets intuïtief. Standaard past de tv zich aan aan het omgevingslicht (waarom in godsnaam?) maar een simpele functie als kleur, contrast of helderheid vind je niet terug op de afstandsbediening.
Ook inputs als hdmi en netwerkinstellingen werken niet standaard. Die moet je handmatig configureren, in tegenstelling tot vorige Samsung televisies, waarbij je gewoon een netwerk kon kiezen en alleen maar het wachtwoord hoefde in te stellen.
Kortom: De beeldkwaliteit is - in standaardinstelling - goed. Ook de kijkhoek is veel beter dan bij vorige televisies en het geluid is niet slecht, maar de bediening is een drama. Er is niet gedacht vanuit de klant en zonder smartphone kan je helemaal niks met deze tv. Ik zou hem dan ook absoluut aan niemand aanraden!

Wilko 19-06-2019

Geweldige televisie

Geschreven voor: Samsung 49Q70R

Ik heb mijn Sony 43FX8505 die ik in februari had gekocht snel vervangen door een Samsung 49 inch Qled Q70R TV en heb geen moment spijt. Naast het grotere beeldscherm, is de televisie sneller met het wisselen van zenders, de afstandbediening is veel moderner en wat een geluid komt uit deze TV zeg. Ik wilde een soundbar kopen bij de Sony vanwege het slechte geluid, maar dat is met deze TV totaal voor mijn niet meer nodig! En wat een beeld en details die je ziet op deze TV. Het aansluiten van deze TV op bluetooth speakers verliep ook zonder problemen (bij de Sony kreeg ik het niet voorelkaar). De prijs van deze TV hield mij wat tegen (EUR 1599,-) omdat mijn vorige TV de helft goedkoper was. Ik zou met deze TV echt niet meer twijfelen. Volgens mij kun je hier weer behoorlijk wat jaren mee vooruit. Moet nog wel even wennen aan het grotere beeld. Er zaten overigens geen bouten/schroeven bij deze TV om deze te kunnen monteren. Voor deze prijs zou dat meegeleverd moeten worden. Hiervoor moest ik nog apart naar de bouwmarkt voor EUR 2,50. Bij de Sony TV waren die schroeven wel standaard meegeleverd.

Pluspunten

• Geluid
  • Beeld
  • Makkelijke installatie
  • Snelheid TV bij wijzigen zenders

Minpunten

• hoge prijs

Mikem 20-09-2019

Mooie smart tv met krachtige processor

Geschreven voor: Samsung 82Q70R

Na lang twijfelen de samsung curved vervangen door dit toestel.
Apps werken snel, duidelijk beeld en alles gemakkelijk te bedienen met de design meegeleverde afstandsbediening.

debiek 16-01-2020

mooi groot scherm

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Ik had eerst een ander model in gedachten en mij goed laten voorlichten in de winkel en via het internet. Ik heb nu een 65 inch gekocht en super blij mee, en kreeg ook nog een jaar gratis disney bij kado. Het toestel heeft vele mogelijkheden dat ik nog wel even uitzoeken hoe het allemaal werkt en tevens heb ik de tv laten kalibreren voor een nog mooier natuurlijk beeld. Dit is puur GENIETEN.

Pluspunten

• top beeld
  • goede en mooie kleuren kleuren

Minpunten

• verwacht zeker geen min punten te vernemen

Jeroen 15-01-2020

fantastiche Televisie met veel media mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Fantastische beleving om zo'n QLED TV van Samsung aan de muur te hebben hangen. de Huidige TV was van 2006, dus in een keer een enorme sprong in de techniek gemaakt. Apps op je TV, internetten, you tube streamen, Netflix binnen handbereik, allemaal mogelijk. Kleuren zijn fantastisch mooi, zeker als er een 4K uitzending, maximaal genieten!

Pluspunten

• kleuren echtheid
  • snelheid, mogelijkheden naast TV kijken

Minpunten

• de uitgebreide handleiding alleen digitaal?

marcel 13-01-2020

QE82Q70RALXXN

Geschreven voor: Samsung 82Q70R

FANTASTISCHE TV wat een beeld , had eerst een plasma tv maar ben nu helemaal over op Qled hier gaan we veel plezier aan beleven

Pluspunten

• mooi beeld
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• nog niet gevonden
  • nog niet gevonden

WM1973 13-01-2020

Groot scherm prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Top tv maak vooral gebruik van de PIP functie 2 ding te gelijk kijken. Prachtig scherp beeld. Is makkelijk te installeren (zenders)

Pluspunten

• groot beeldscherm
  • eenvoudig te bedienen
  • scherp beeld

RuudSieckmeijer 11-01-2020

Zoeken naar nieuwe tv

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Al een tijd op zoek naar een nieuwe tv en wilde graag een groter model tv. Al eerder een Samsung gehad en deze beviel goed. Meerdere winkels bezocht en internet afgezocht. Mijn keuze is uiteindelijk op deze gevallen. Niet goedkoop maar goede beeldkwaliteit en geluid. Voor mij goede prijs kwaliteitsverhouding. Plus de actie een jaar "gratis" Disney+ maakte de keuze iets eenvoudiger. Geluid is al goed maar ook meteen een soundbar van Bose gekocht voor de bioscoop ervaring. Is een goede keuze geweest.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Groot scherm
  • Draden kunnen is standaard weggewerkt worden
  • Goed geluid

Simon Passier 06-01-2020

Ook prima voor slaapkamer!!

Geschreven voor: Samsung 55Q70R

Na mijn Samsung in de woonkamer nu ook gekocht voor de slaapkamer. Twijfelde over 55 inch maar is met dit fantastisch heldere beeld op drie meter afstand een genot om naar te kijken. Eenvoudige bediening, ingebouwde apps (appleTV!) en prima geluid.

Pluspunten

• Zeer compleet toestel
  • Perfect beeld
  • Prima geluid

Minpunten

• Prijzig

Sjaak 342 05-01-2020

Schitterende TV

Geschreven voor: Samsung 82Q70R

Net voor oud en nieuw dit enorme gevaarte opgehaald in een auto die daar wellicht niet helemaal geschikt voor was, maar wat een terechte moeite heb ik gedaan voor deze TV. Dit beeld is zo goed dat als mijn dochter mensen een restaurant binnen ziet lopen, ze spontaan begint te smakken! Daarnaast is het ook een enorm voordeel dat ik alle gaten achter mijn tv niet meer weg hoef te werken, want de tv hangt er toch voor, ideaal!!!

M de Vos 05-01-2020

Top Tv waarbij alles klopt

Geschreven voor: Samsung 82Q70R

Mooie tv met een prachtig design, beeld en geluid. En is zeer gebruiksvriendelijk. Dit scherm van 165 cm geeft je het bioscoopgevoel.

M de Vos 05-01-2020

Top TV

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Pluspunten

• Helder beeld
  • Goed geluid
  • Gebruiksvriendelijk
  • Bioscoopgevoel

Jvhooren 05-01-2020

Geweldig beeld!

Geschreven voor: Samsung 82Q70R

Deze tv nu paar dagen in huis, de vorige was een 52 inch Samsung en heeft 7 jaar prima dienst gedaan (in garantie wel paneel vervangen maar daarna geen enkel manco mer gehad). Nu voor de 65 inch gegaan en wat een mooi beeld zeg! We zijn er blij mee en hopen er weer jaren plezier van te hebben!

rob 05-01-2020

groot scherm

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Geaedviseerd bij Media markt ziet er goed goede prijs kwaliteit verhouding verder heb ik geen mening

Verbunt 04-01-2020

Mooie en grote TV met zeer scherp beeld

Geschreven voor: Samsung 55Q70R

We hebben voor deze televisie gekozen vanwege zijn scherp beeld, het voor ons juiste formaat. De mogelijkheden die de televisie allemaal heeft en de goede uitleg die we hebben gekregen bij de BCC in Breda

Pluspunten

• scherp beeld met mooie kleuren
  • eenvoudige bediening
  • eenvoudige installatie

MoonWel 04-01-2020

Wat een mooi helder beeld!!!!!

Geschreven voor: Samsung 82Q70R

We zijn erg blij met deze tv wat een mooi levensecht beeld heel verschil kijkt ook zeer rustig.
zeker een aanrader heel verschil met H.D led.

PeterV 04-01-2020

Prachtig groot scherm, scherp beeld.

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Meer dan tevreden over dit pracht apparaat. Prachtig groot scherm, scherp beeld, eenvoudig zelf te installeren.

Danielle 04-01-2020

Samsung 63Q70R qled tv

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

De tv heeft een haarscherp beeld en mooie kleurweergave. daarnaast werkt de afstandsbediening en het besturingssysteem van de tv erg fijn. hoewel de tv wat duurder is krijg je zeker waar voor je geld.

Pluspunten

• scherp
  • makkelijk

Frans 03-01-2020

Fantastisch beeld

Geschreven voor: Samsung 82Q70R

Deze televisie biedt precies wat ik graag wilde hebben. Scherpte, Contrast, heldere kleuren op een 82" beeld diagoneel. De eerste beelden van Planet Earth op Netflix waren adembenemend op deze nieuw tv.

Pluspunten

• kleuren
  • contract