Samsung 75Q70R QLED

Diepte
6.20 cm dikte
Schermgrootte
75,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Fotolitho 27-11-2019

Goed beeld maar zeer gebruikersonvriendelijk!

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

Ik koop elke twee à drie jaar een nieuwe tv en dit is de slechts bedienbare, minst intuïtieve ooit.
Om te beginnen heeft Samsung - als enige merk - verzonnen om maar 2 à 3 mm schroefdraad op de achterzijde te hebben voor een muurbeugel. D.w.z. er is een gat van 3 cm diep, waarvan alleen de laatste 2,5 mm schroefdraad heeft. Dit betekent dat de bouten exact op lengte moeten zijn, of dat je een stapeltje ringen toe moet voegen voor de muurbeugel.
Maar goed, daar is overheen te springen. Wat erger is, is dat de tv niet kan worden ingesteld zonder smartphone en Samsung account. Als je niet bereid bent hier je privacy voor op te geven, kun je de tv niet instellen.
Je zou denken dat dit met de afstandsbediening zou moeten kunnen, maar nee; daar zitten maar 10 knoppen op. Hiervan is er 1 voor Netflix (heb ik niet), 1 voor prime video (ken ik niet), 1 voor Rakuten TV (nooit van gehoord!), 1 voor Ambient TV ((leuk als schilderij) en ok nog 1 voor een microfoon (uit privacy overwegingen meteen uitgeschakeld).
Rest volume, chanel, home en return. Verder is er in tegenstelling met de vorige Samsung televisies niets intuïtief. Standaard past de tv zich aan aan het omgevingslicht (waarom in godsnaam?) maar een simpele functie als kleur, contrast of helderheid vind je niet terug op de afstandsbediening.
Ook inputs als hdmi en netwerkinstellingen werken niet standaard. Die moet je handmatig configureren, in tegenstelling tot vorige Samsung televisies, waarbij je gewoon een netwerk kon kiezen en alleen maar het wachtwoord hoefde in te stellen.
Kortom: De beeldkwaliteit is - in standaardinstelling - goed. Ook de kijkhoek is veel beter dan bij vorige televisies en het geluid is niet slecht, maar de bediening is een drama. Er is niet gedacht vanuit de klant en zonder smartphone kan je helemaal niks met deze tv. Ik zou hem dan ook absoluut aan niemand aanraden!

Roy 19-11-2019

Haperend en geen vloeiend beeld bij bijv. voetbalwedstrijden

Geschreven voor: Samsung 55Q70R QLED

Sinds een week deze TV in huis. Prachtige TV verder alleen stoor ik me enorm aan het beeld tijdens voetbalwedstrijden en live uitzendingen. Beeld is dan niet vloeiend en ziet er gewoon niet uit. Heeft ongetwijfeld te maken met de juiste instellingen maar die heb ik vooralsnog niet gevonden.Na alle reviews gelezen te hebben hier lijk ik wel de enige met dit probleem....Iemand advies?

Lantinga60 27-02-2020

Ik heb dat ook met live voetbal samsung 65q70r mijn oude Samsung had het niet dat was de ue55hu7500l ook 4K van 2015. Verder is hij top met tv . Plus super geluid door de sub woofer .ik blijf maar met voetbal zoeken naar de instellingen het lijkt wel of hij niet snel scherp steld als ik onder een hoek kijk gaat het wel gr piet

Wilko 19-06-2019

Geweldige televisie

Geschreven voor: Samsung 49Q70R QLED

Ik heb mijn Sony 43FX8505 die ik in februari had gekocht snel vervangen door een Samsung 49 inch Qled Q70R TV en heb geen moment spijt. Naast het grotere beeldscherm, is de televisie sneller met het wisselen van zenders, de afstandbediening is veel moderner en wat een geluid komt uit deze TV zeg. Ik wilde een soundbar kopen bij de Sony vanwege het slechte geluid, maar dat is met deze TV totaal voor mijn niet meer nodig! En wat een beeld en details die je ziet op deze TV. Het aansluiten van deze TV op bluetooth speakers verliep ook zonder problemen (bij de Sony kreeg ik het niet voorelkaar). De prijs van deze TV hield mij wat tegen (EUR 1599,-) omdat mijn vorige TV de helft goedkoper was. Ik zou met deze TV echt niet meer twijfelen. Volgens mij kun je hier weer behoorlijk wat jaren mee vooruit. Moet nog wel even wennen aan het grotere beeld. Er zaten overigens geen bouten/schroeven bij deze TV om deze te kunnen monteren. Voor deze prijs zou dat meegeleverd moeten worden. Hiervoor moest ik nog apart naar de bouwmarkt voor EUR 2,50. Bij de Sony TV waren die schroeven wel standaard meegeleverd.

Pluspunten

• Geluid
  • Beeld
  • Makkelijke installatie
  • Snelheid TV bij wijzigen zenders

Minpunten

• hoge prijs

Anoniem 20-01-2020

geweldige tv alleen met een domper

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

Prachtige tv alleen een domper hierop ..de manier waar op samsung met haar klanten omgaat is schandalig ..heel erg jammer

Edwin van Kaam 20-01-2020

Goede Koop en ook nog goedkoop

Geschreven voor: Samsung 49Q70R QLED

Noodgedwongen, omdat mijn Philips LCD TV met Ambilight binnen een doorgebrand moederbord had, deze TV gekocht. Na installatie gekeken en ben zeer tevreden. Nu wordt nog (bijna) niets in 4K uitgezonden maar dan is de mijne alvast voorbereid. En voor € 699.- was dit een goedkope goede koop!

Tinekeee 12-01-2020

Geweldige TV!

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

Een geweldige televisie dat een mooi beeld heeft en mooi geluid geeft. Ik zou deze televisie aan iedereen aanraden omdat hij erg mooi is. De prijs was ook erg interessant waardoor wij de keuze hebben genomen om voor dit model te gaan.

Nick v H 29-12-2019

Mooie tv!

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

Na een paar dagen ongeduldig wachten hebben we deze tv mogen ontvangen en tot nu toe zijn er zeer tevreden!
Het was even verrassend hoe groot en mooi hij is toen hij daadwerkelijk in de woonkamer stond!
Onze vorige tv was een 42 inch plasma ook van Samsung die 10 jaar+ goed dienst heeft gedaan!
Tv uitgepakt, de instructies over hoe dat precies moest waren erg behulpzaam en de poten waren zo gemonteerd.
Hij moest eigenlijk aan de muurbeugel maar jammer genoeg had ik geen bouten bij me beugel die lang genoeg waren dus dat moest even wachten, maar let dus op het zijn vrij diepe bevestigings gaten achterop de tv.
Het aansluiten en instellen ging allemaal erg voortvarend (alhoewel ik de stroomkabel wat aan de korte kant vind) de stappen in het menu om alles in te stellen waren duidelijk en overzichtelijk en de app op de telefoon hielp het installeren ook enorm want instellingen zoals WiFi wachtwoord werden door de telefoon aan de tv geleerd dat scheelde dus weer een hoop navigeren met het scherm toetsenbord!
Eenmaal geïnstalleerd gelijk allemaal verschillende beelden aangeboden van 720p tot 4k en het ziet er allemaal top uit!
Meer dan genoeg instellingen ook om alles naar wens te kunnen instellen en af te regelen, en connectiviteit opzetten met mijn andere apparaten was een fluitje van een cent!
Al in al een top ding met prachtig beeld en functioneel menu.
Ik raad hem aan!

Mikem 20-09-2019

Mooie smart tv met krachtige processor

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

Na lang twijfelen de samsung curved vervangen door dit toestel.
Apps werken snel, duidelijk beeld en alles gemakkelijk te bedienen met de design meegeleverde afstandsbediening.

Milsbeek 26-03-2020

Schitterende TV met sublieme beeldkwaliteit !

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

Afgelopen periode de QE75Q70R gekocht bij Plattetv ik ben er zeer tevreden mee, de beeldkwaliteit is uitmuntend en het gebruiksgemak is heerlijk, aangesloten op mijn thuis bioscoop brengt dit weer een nieuwe levenservaring met zicht mee, twijfel je nog over zo'n aankoop, ik kan hem van harte aanbevelen !!!

Jeffrey78 25-03-2020

Ultieme kijkervaring met de QE65Q70R

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

Heel erg tevreden met deze QLed televisie van Samsung! Was nooit gecharmeerd van het merk Samsung maar door het kijkgenot van deze QLED Is mijn mening hier sterk in veranderd. De kleuren, het bedieningsgemak en de kwaliteit ben ik zeer maar dan ook zeer tevreden over.

Asti 24-03-2020

Veel opties

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

Eerst een 65 inch gekocht toch omgeruild na 75 inch waar we ook voor kwamen in 1e instantie.we hadden ons om laten praten door verkoper
Het enige minpunt dat je van de zijkant geen optimaal beeld hebt

Anoniem 23-03-2020

Een plaatje

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

Ben nu 1 maand in het bezit van de 65q70r en ben zeer tevreden. Installatie was simpel, beeldkwaliteit boven verwachting. Samen met de Samsung soundbar is het plaatje en een genot om naar te kijken

Tham57 21-03-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

2 mnd in bezit en we zijn zeer tevreden met deze prachtige beeld kwaliteit, het zwart is echt diep zwart .

JAHE 61 21-03-2020

Duidelijke TV voor een aantrekkelijke prijs

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

De tv was bij levering beschadigd, echter de verpakkingsdoos zat geen schade aan. onder garantie omgewisseld. Perfect beeld/prijs verhouding. Mooie TV voor een mooie prijs.

Sandeep Chhatta 21-03-2020

Mooie grote scherm en heel snel

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

raad iedereen aan makkelijk handleiding en mooie afstandsbediening. Ik vind de design van de qled tv heel mooi. Je zal echt verbaasd zijn hoe mooi dit in je huis zal staan. Het demonteren van de wall mount, is ook echt heel simpel.

Rina 19-03-2020

Groot beeld

Geschreven voor: Samsung 55Q70R QLED

Prachtige kleuren en makkelijk te bedienen.Fantastische televisie.
Hadden we eerder moeten kopen.
Goede service van Topsound

Keijzer33 18-03-2020

Perfecte tv

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

Geweldige tv prachtig helder beeld mooie kleuren doet alles wat samsung belooft apps instaleren fluitje van een cent. En reageert overal snel op. Kortom ben er heel blij mee

Anoniem 17-03-2020

Top smart televisie

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

We hebben hem nu ongeveer een maand in huis en het is heel prettig kijken naar zo'n groot ultra scherp beeld. Ik ben ook zeer tevreden met de smart opties, het is bijvoorbeeld heel makkelijk om het scherm van je mo iel te delen (zelfs met de ipho e van m'n vrouw)

Jdra 13-03-2020

Gister gekocht geweldige tv, mooie kleuren

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

Ik heb deze tv gisteren gekocht. Nadat mijn vorige tv eergister kapot was gegaan.

Na enkele uren het internet afgegaan kwam ik bij deze model uit. Snel naar de winkel en tv meegenomen. Waarom ik maar 4 sterren geef. Is dat de afstandbediening een beetje tegenvalt een stuk minder knoppen (wel een mooi design)

Vincky87 05-03-2020

In een woord: GE-WEL-DIG!

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

In 2012 had ik een 55 inch Samsung tv aangeschaft. Na 8 jaar werd het tijd om een nieuwe te bestellen. Dit keer heb ik gekozen voor een grotere variant. Nu na 1 maand verder te zijn kan ik niks anders dan positief zijn. Wat een geweldige tv. Wat een vooruitgang op mijn oude tv en welke nog steeds het doet! Ik ben blij dat ik weer voor Samsung heb gekozen ipv een ander merk!