Samsung 65Q70R QLED

Diepte
6.19 cm dikte
Schermgrootte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Fotolitho 27-11-2019

Goed beeld maar zeer gebruikersonvriendelijk!

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Ik koop elke twee à drie jaar een nieuwe tv en dit is de slechts bedienbare, minst intuïtieve ooit.
Om te beginnen heeft Samsung - als enige merk - verzonnen om maar 2 à 3 mm schroefdraad op de achterzijde te hebben voor een muurbeugel. D.w.z. er is een gat van 3 cm diep, waarvan alleen de laatste 2,5 mm schroefdraad heeft. Dit betekent dat de bouten exact op lengte moeten zijn, of dat je een stapeltje ringen toe moet voegen voor de muurbeugel.
Maar goed, daar is overheen te springen. Wat erger is, is dat de tv niet kan worden ingesteld zonder smartphone en Samsung account. Als je niet bereid bent hier je privacy voor op te geven, kun je de tv niet instellen.
Je zou denken dat dit met de afstandsbediening zou moeten kunnen, maar nee; daar zitten maar 10 knoppen op. Hiervan is er 1 voor Netflix (heb ik niet), 1 voor prime video (ken ik niet), 1 voor Rakuten TV (nooit van gehoord!), 1 voor Ambient TV ((leuk als schilderij) en ok nog 1 voor een microfoon (uit privacy overwegingen meteen uitgeschakeld).
Rest volume, chanel, home en return. Verder is er in tegenstelling met de vorige Samsung televisies niets intuïtief. Standaard past de tv zich aan aan het omgevingslicht (waarom in godsnaam?) maar een simpele functie als kleur, contrast of helderheid vind je niet terug op de afstandsbediening.
Ook inputs als hdmi en netwerkinstellingen werken niet standaard. Die moet je handmatig configureren, in tegenstelling tot vorige Samsung televisies, waarbij je gewoon een netwerk kon kiezen en alleen maar het wachtwoord hoefde in te stellen.
Kortom: De beeldkwaliteit is - in standaardinstelling - goed. Ook de kijkhoek is veel beter dan bij vorige televisies en het geluid is niet slecht, maar de bediening is een drama. Er is niet gedacht vanuit de klant en zonder smartphone kan je helemaal niks met deze tv. Ik zou hem dan ook absoluut aan niemand aanraden!

Milsbeek 26-03-2020

Schitterende TV met sublieme beeldkwaliteit !

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Afgelopen periode de QE75Q70R gekocht bij Plattetv ik ben er zeer tevreden mee, de beeldkwaliteit is uitmuntend en het gebruiksgemak is heerlijk, aangesloten op mijn thuis bioscoop brengt dit weer een nieuwe levenservaring met zicht mee, twijfel je nog over zo'n aankoop, ik kan hem van harte aanbevelen !!!

Anoniem 17-03-2020

Top smart televisie

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

We hebben hem nu ongeveer een maand in huis en het is heel prettig kijken naar zo'n groot ultra scherp beeld. Ik ben ook zeer tevreden met de smart opties, het is bijvoorbeeld heel makkelijk om het scherm van je mo iel te delen (zelfs met de ipho e van m'n vrouw)

Anoniem 20-01-2020

geweldige tv alleen met een domper

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Prachtige tv alleen een domper hierop ..de manier waar op samsung met haar klanten omgaat is schandalig ..heel erg jammer

Tinekeee 12-01-2020

Geweldige TV!

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Een geweldige televisie dat een mooi beeld heeft en mooi geluid geeft. Ik zou deze televisie aan iedereen aanraden omdat hij erg mooi is. De prijs was ook erg interessant waardoor wij de keuze hebben genomen om voor dit model te gaan.

Nick v H 29-12-2019

Mooie tv!

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Na een paar dagen ongeduldig wachten hebben we deze tv mogen ontvangen en tot nu toe zijn er zeer tevreden!
Het was even verrassend hoe groot en mooi hij is toen hij daadwerkelijk in de woonkamer stond!
Onze vorige tv was een 42 inch plasma ook van Samsung die 10 jaar+ goed dienst heeft gedaan!
Tv uitgepakt, de instructies over hoe dat precies moest waren erg behulpzaam en de poten waren zo gemonteerd.
Hij moest eigenlijk aan de muurbeugel maar jammer genoeg had ik geen bouten bij me beugel die lang genoeg waren dus dat moest even wachten, maar let dus op het zijn vrij diepe bevestigings gaten achterop de tv.
Het aansluiten en instellen ging allemaal erg voortvarend (alhoewel ik de stroomkabel wat aan de korte kant vind) de stappen in het menu om alles in te stellen waren duidelijk en overzichtelijk en de app op de telefoon hielp het installeren ook enorm want instellingen zoals WiFi wachtwoord werden door de telefoon aan de tv geleerd dat scheelde dus weer een hoop navigeren met het scherm toetsenbord!
Eenmaal geïnstalleerd gelijk allemaal verschillende beelden aangeboden van 720p tot 4k en het ziet er allemaal top uit!
Meer dan genoeg instellingen ook om alles naar wens te kunnen instellen en af te regelen, en connectiviteit opzetten met mijn andere apparaten was een fluitje van een cent!
Al in al een top ding met prachtig beeld en functioneel menu.
Ik raad hem aan!

Mikem 20-09-2019

Mooie smart tv met krachtige processor

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Na lang twijfelen de samsung curved vervangen door dit toestel.
Apps werken snel, duidelijk beeld en alles gemakkelijk te bedienen met de design meegeleverde afstandsbediening.

Anoniem 01-08-2020

Meer dan TEVREDEN!

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Ik heb dit toestel nu een 3 maanden in mijn bezit.
En wat een WAANZINNIGE televisie is dit!
Kwa prijs goed betaalbaar. Zeker tot vergelijking met concurrerende merken.
En wat je dr voor terug krijg?
MEER dan een televisie!
Hij doet al me verwachtingen ter boven.
Heel mooi beeld. En zeer makkelijk in te stellen.
En als gamer.... DIT IS DE TELEVISIE DIE JE MOET HEBBEN!
Als je een mooie en veelbelovende televisie wil die je verwachtingen ter boven doen?
Zoek dan niet verder.
DIT IS JE TELEVISIE!

Anoniem 20-07-2020

Amazing quality and an amazing price

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

This TV is a huge improvement over my 5 year old 46 inch. 4k is super realistic and the colour saturation makes everything look so lifelike.

Anoniem 16-07-2020

super tv

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

hed altijd een LG tv gehad. Maar nu een Samsung qled gekocht. Wat een prachtige mooi beeld en heel veel mogelijkheden vergeleken met ander merken. Heb nu alles van Samsung en het werkt super.

Anoniem 14-07-2020

WAT EEN BELEVING!!!

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Ik ben ontzettend verrast door deze tv! Prachtige kleuren en zwart dat echt zwart is. Toen ik de tv uit de doos haalde vond ik het beeld heel donker maar in het makkelijk bedienbare menu kon ik de automatische helderheid gemakkelijk uitschakelen. De tv is mooi van design en geeft ook prima geluid. Ik heb het alleen wel uitgebreid met een Samsung 5.1 surround setje voor een nog mooiere ervaring!

Ik ben super tevreden!

Daan3000 14-07-2020

Belachelijk mooi scherm

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Ik heb de tv nu een maand in gebruik en heb nog geen slecht punt kunnen ontdekken. Het scherm is superhelder, het geluid goed en de kleine afstandsbediening is even wennen maar als je hem door hebt vraag je je af waarom we altijd zo'n grote hebben gebruikt.

Mootje67 12-07-2020

Super strak beeld!

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Wat een prachtig beeld geeft deze tv. Dacht dat tv te groot zou zijn voor onze woonkamer maar kan prima. Beeld van dichtbij is nog steeds scherp. Geluid is super, heb geen soundbar nodig. Tv is makkelijk te installeren en prettig (simpel) in gebruik. Had ik dit maar eerder geweten ;). Fijne netflix button op afstandsbediening. Tv reageert snel, ook een ding om op te letten als je een nieuwe tv koopt. Aanrader! Heb er wel een nieuwe voet onder gezet, door de originele pootjes kon ik de tv niet in de goede hoek plaatsen.

Mariette M 12-07-2020

geweldige kenmerken

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Vorige maand gekocht, en super tevreden over, veel functies, prachtige kleuren en ziet er mooi uit.
Een plezier om naar te kijken

Anoniem 09-07-2020

Echt een hele goede TV !

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

TV met een werkelijk prachtig beeld.
Zeer eenvoudig te installeren en de bediening werkt ook heel gemakkelijk.
Zeker een aanrader !

WilcoB 09-07-2020

Geweldige zwartwaardes

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Na een hoop onderzoek gekozen voor een 65Q70R en heb hier tot op heden geen spijt van!!
de zwart waardes van deze TV doen absoluut niet onder dat die van een OLED welke erg inbrand gevoelig zijn wat voor mij een best groot punt is gezien mijn dochter de tv vaak op netflix laat staan ;)

Mert8b 09-07-2020

Heerlijke 75 inch gaming TV

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Ik heb erg lang getwijfeld of ik 65 of 75 inch zou gaan kopen. Nou ik kan je vertellen, 75 inch doen. Als je een gamer bent (PC, PS$, XBOX etc.) dan is dit echt een top TV voor een schappelijke 75 inch prijs. De gaming mode zorgt voor een minimale input lag, waardoor je de tegenstander vaak net iets te snel af bent. Heerlijke TV om films en series te kijken door de rijke kleuren. Maar sowieso een top gaming TV!

LuckyY 09-07-2020

top TV van Samsung

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

mooie TV! Simds Juni in huis en voldoet aan de verwachtingen. Veel apps en makkelijke installatie. Super mooi beeld zoals te verwachten van de Qled

Ben119 05-07-2020

Schitterend beeld

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Hele mooie tv, heb hem nu ongeveer een maand en ben nog geen geen minpunten tegengekomen.
Het wisselen tussen apps en zenders werkt makkelijk en snel.
Zeker een aanrader!

Anoniem 02-07-2020

Mooi beeld

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Ik heb deze tv nu een maand en ben super tevreden. Geweldig beeld bij films, sport en natuur. Ik raad deze tv iedereen aan.