Samsung 65Q70R

Diepte
6,19 cm dikte
Schermgrootte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Mikem 20-09-2019

Mooie smart tv met krachtige processor

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Na lang twijfelen de samsung curved vervangen door dit toestel.
Apps werken snel, duidelijk beeld en alles gemakkelijk te bedienen met de design meegeleverde afstandsbediening.

Slick 01-12-2019

Fantastisch beeld en mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Het beeld is fantastisch, zeker in combinatie met alle app en gadgets die dit toestel heeft. Het beeld heeft een zeer hoge helderheid, maar na het bijstellen is dit geschikt voor zowel s avonds als overdag. De lichtsensor is standaard niet afdoende voor s avond.

Dus lekker een beetje spelen met de instellingen om hem perfect af te stellen.

De maat icm de afstand van 4,5 meter is geweldig.

Flexilex 29-11-2019

Sow! Echt super beeld

75inch!! Wat een beeld!!
Menu zeer makkelijk bediend en snel.
Films adembenemend.
Werkelijk bioscoop alleen nog scherper haha
Aanrader

Wytse 29-11-2019

Super

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Who sinds een paar dagen in bezit van deze tv.
Wat een super tv
Jammer dat de zenders nog niet in 4k uitzenden, dan word het beeld nog mooier

Cor57 28-11-2019

FANTASTISCH!!

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

een beeldkwaliteit die 75" echt " aankan" de beleving is echt fantastisch door de kleuren en scherpte van het beeld

Fotolitho 27-11-2019

Goed beeld maar zeer gebruikersonvriendelijk!

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Ik koop elke twee à drie jaar een nieuwe tv en dit is de slechts bedienbare, minst intuïtieve ooit.
Om te beginnen heeft Samsung - als enige merk - verzonnen om maar 2 à 3 mm schroefdraad op de achterzijde te hebben voor een muurbeugel. D.w.z. er is een gat van 3 cm diep, waarvan alleen de laatste 2,5 mm schroefdraad heeft. Dit betekent dat de bouten exact op lengte moeten zijn, of dat je een stapeltje ringen toe moet voegen voor de muurbeugel.
Maar goed, daar is overheen te springen. Wat erger is, is dat de tv niet kan worden ingesteld zonder smartphone en Samsung account. Als je niet bereid bent hier je privacy voor op te geven, kun je de tv niet instellen.
Je zou denken dat dit met de afstandsbediening zou moeten kunnen, maar nee; daar zitten maar 10 knoppen op. Hiervan is er 1 voor Netflix (heb ik niet), 1 voor prime video (ken ik niet), 1 voor Rakuten TV (nooit van gehoord!), 1 voor Ambient TV ((leuk als schilderij) en ok nog 1 voor een microfoon (uit privacy overwegingen meteen uitgeschakeld).
Rest volume, chanel, home en return. Verder is er in tegenstelling met de vorige Samsung televisies niets intuïtief. Standaard past de tv zich aan aan het omgevingslicht (waarom in godsnaam?) maar een simpele functie als kleur, contrast of helderheid vind je niet terug op de afstandsbediening.
Ook inputs als hdmi en netwerkinstellingen werken niet standaard. Die moet je handmatig configureren, in tegenstelling tot vorige Samsung televisies, waarbij je gewoon een netwerk kon kiezen en alleen maar het wachtwoord hoefde in te stellen.
Kortom: De beeldkwaliteit is - in standaardinstelling - goed. Ook de kijkhoek is veel beter dan bij vorige televisies en het geluid is niet slecht, maar de bediening is een drama. Er is niet gedacht vanuit de klant en zonder smartphone kan je helemaal niks met deze tv. Ik zou hem dan ook absoluut aan niemand aanraden!

Dario88 23-11-2019

Allround meeste waar voor je geld!

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Ik wil het in deze review hebben over een aantal onderdelen:

- eerste keer aansluiten
- menu en instellingen
- beeld digitale TV
- beeld 4k HDR content (Netflix/YouTube)
- 4k HDR game mode (PS4)
- geluid
- overall conclusie

Eerste keer aansluiten:
Dit gaat erg gemakkelijk, duidelijke aansluitingen en logische stappen. Tip: wel met 2 personen uitpakken en eventueel ophangen/verplaatsen. Een 75 inch is te groot om in je eentje te doen.

Menu en instellingen:
Het menu is duidelijk en snel, wat erg prettig werkt. Let op: het goed instellen per bron is heel erg belangrijk. Op internet is veel info te vinden hoe je de instellingen het beste kunt doen voor SDR content (bijvoorbeeld normale digitale televisie), HDR content en game mode. Als je dit niet doet en de standaard instellingen houdr, zul je last hebben van beeldvertragingen en schokkerige beelden. Schrik hier niet van, gewoon een kwestie van juist instellen.

Beeld digitale TV:
Bij de juiste instellingen is het échte een feest om normale televisie te kijken. Je ziet echt dat de quantum dot processor zijn best doet om het beeld scherper te maken dan de originele uitzending is. En dit is erg belangrijk bij een 75 inch tv. Zelfs op 2,5 meter afstand is reguliere televisie haarscherp. De snelle beeldverversing (120hz) zorgt er ook voor dat voetbal kijken top gaat. Geen vertragingen in balbewegingen.

Beeld 4k HDR content (Netflix/YouTube):
Nog een punt waar de tv uitblinkt: Netflix/YouTube bij hoge kwaliteit video's. Vooral de video's die HDR ondersteuning hebben zijn haarscherp en de tv heeft fantastische zwartwaarden. Zwart wordt eindelijk écht zwart. Ik heb hiervoor de 75Q60R een week gebruikt, maar de local backlight dimming maakt nét even meer verschil (de Q60R heeft geen local dimming). Voor zijn prijs ga je deze kwaliteit op een 75 inch elders niet vinden.

4k HDR game mode (PS4):
Ik speel zelf regelmatig de game FIFA en dus is het fijn om een snel reactievermogen te hebben. Deze tv heeft in game mode een zeer lage inputlag, waardoor je merkt dat je net even sneller kunt reageren dan je normaal gewend bent. Bij online gamen gaat het om de details en ik merk echt dat ik op deze tv meer win, vanwege de snelheid. Visueel ziet het er, zoals verwacht ook fantastisch uit. Ik denk wel dat je per game een beetje moet tweaken in de instellingen om de ideale mix van grafische performance TOV reactiesnelheid te krijgen.

Geluid:
Zelf gebruik ik een Bose Soundtouch 300 soundbar en gebruik ik de TV speakers niet. Ik heb ze wel even gehoord en ze zijn zeker niet slecht, maar een prachtige tv als deze verdient de ondersteuning van een goede geluidsinstallatie. Hier heeft voor mij het enige hekelpuntje gezeten: aansluiten van de Bose soundbar via de HDMI ARC aansluiting werkt dramatisch. Ik heb me in dit probleem verdiept en heb geconcludeerd dat het issue voornamelijk aan de kant van Bose ligt. ARC werkt gewoon niet altijd lekker wanneer je merken met elkaar combineert en het is altijd afwachten of apparaten goed herkend worden. Ik heb hierin pech. Gelukkig is de soundbar via een optical aansluiting op de TV aangesloten en werkt het nu naar behoren, maar verwacht niet teveel van ARC.

Overall conclusie:
Natuurlijk is de 75q70r geen goedkope tv en het zal ook zeker niet de beste QLED / OLED tv zijn die er te vinden is. Maar binnen zijn prijsklasse kan je denk ik niets beters vinden. Zo enorm veel waar voor je geld en iedere keer is het onwijs genieten wanneer ik de tv aan heb staan. Leuk extraatje is de ambient mode trouwens, waarmee je je TV omtovert als een soort schilderij. Handig argument om de vrouw thuis mee te overtuigen dat ie écht niet te groot is voor in huis :-).

Jan21 22-11-2019

zeer tevreden met de mogelijkheden die de tv biedt

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

'S avonds de TV besteld, direct de volgende morgen geleverd. Tv voldeed aan de verwachtingen. Even zoeken naar de juiste instellingen maar eigenlijk sprak alles voor zich. Erg handig is de spraakbediening! Mooi duidelijk scherp beeld, geluid is voldoende maar via bluetooth makkelijk het geluid naar ander boxen te sturen. Geen draden meer nodig.

Pascalr 17-11-2019

Samsung Qled 75Q70R

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Deze tv heb ik 2 dagen in bezit. Het ophangen was een gedoe maar het eraf halen nog meer... De tv vind ik in de avond te fel licht geven. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed. Het menu is makkelijk te bedienen alleen de afstandsbediening is niet fijn als je deze wilt gebruiken voor KPN. De nummers en kleuren ontbreken dus ik heb 2 afstandsbedieningen nodig (KPN en tv) om de tv te bedienen. Het geluid is wat minder van de tv.

Wolga 11-11-2019

mooie TV, handleiding kan beter

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Mooie TV, niets op aan te merken, maar de handleiding is veel te summier. Je kan bv de randapparatuur koppelen aan de afstandbediening, maar er wordt niet duidelijk gemaakt hoe dat moet....
Ik wil dat niet moeten opzoeken op het internet, dat, en andere dingen horen gewoon in de handleiding te staan.

Jasper K 23-10-2019

Bioscoop in huis!

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Sinds enkele dagen nu in het bezit van deze TV. De installatie was snel gedaan, daarnaast erg gemakkelijk om de TV naar wens in te stellen. Met de nieuwste technologie is de TV zeer gemakkelijk te bedienen.
De afmeting van de TV in combinatie met de kwaliteit zorgt ervoor dat je het gevoel hebt in een bioscoop te zitten.
De TV geeft standaard al een super geluid. In combinatie met een Home Cinema Set zorgt de TV ervoor dat je helemaal in een film zit en niet meer kan stoppen met kijken.

Anoniem 10-10-2019

Echte Aanrader

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Ik geniet nu een week van mijn QLED 4K 75 inch 75Q70R. Wat een geweldige sensatie qua beeldkwaliteit, geluid, grote scherm, mooie afwerking kabels om naar te kijken.
Mijn zoon heeft de telefoon Samsung S10+. Hierbij zou de Samsung Galaxy Watch super handig bij zijn. Samsung staat bij ons op stipt nummer 1.

Nard 07-10-2019

Staat erg strak in mijn kamer

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

full-array local dimming is echt een key-feature op dit scherm.
Het beeld komt letterlijk je huiskamer ingeschoten. Ambientmode werkt goed. Daarnaast zit er in de TV veel apps ingebouwd. Echt een aanrader.

Spasieba 04-10-2019

Echt bioscoop effect!

Vorige tv was een 65" van Samsung maar nog geen 4K
Nu nog een maat groter gekozen, wat een geweldig beeld is dit.
Films kijken wordt nu echt een beleving!
Alleen de prijs mag wel wat lager ....

Steen59 03-10-2019

Waanzinnig mooie TV

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Net een paar dagen in huis en wauw. Hele mooie vormgeving, prachtig beeld, makkelijk te installeren. Genieten van films in 4K. Een aanwinst voor filmkijkers, gamers en natuurlijk TV Kijkers

pedje75 02-10-2019

Super strak beeld en geluid.

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Mooie tv qua design, super beeld en het geluid is ook zeker uitstekend. Het menu is snel en duidelijk. De afstandbediening ook handig, neemt de afstandbediening van mijn stereo over en heb dan weer een ab minder nodig. Al met al een hele fijne tv en heb deze nu een maand of twee in huis

El66 01-10-2019

Feest om tv te kijken

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Vanaf eerste moment hangende aan de muur is het een feestje om naar dit mooie scherpe beeld te kjjken. 75” leek eerst wat te groot . Maar nu gewend kleiner willen we niet meer

Anoniem 01-10-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Ik heb deze tv twee weken geleden gekocht, nu heb ik zo iets van waarom heb ik niet ( jaren) eerder samsung tv gekocht zonde !

Anoniem 30-09-2019

Beste merk

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Ik ben super blij met Samsung producten, weer nieuwe sundar bestel en binnenkort weer wasdroger.
Samsung beste kwaliteit.

Avinash1978 30-09-2019

Samsung 4K QLED75Q70R televisie

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Ik heb mijn Samsung 4K QLED75Q70R televisie gekocht afgelopen week en ben super tevreden mee. In één woord TOP.