Samsung 65Q70R QLED

Diepte
6.19 cm dikte
Schermgrootte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Roy 19-11-2019

Haperend en geen vloeiend beeld bij bijv. voetbalwedstrijden

Geschreven voor: Samsung 55Q70R QLED

Sinds een week deze TV in huis. Prachtige TV verder alleen stoor ik me enorm aan het beeld tijdens voetbalwedstrijden en live uitzendingen. Beeld is dan niet vloeiend en ziet er gewoon niet uit. Heeft ongetwijfeld te maken met de juiste instellingen maar die heb ik vooralsnog niet gevonden.Na alle reviews gelezen te hebben hier lijk ik wel de enige met dit probleem....Iemand advies?

Lantinga60 27-02-2020

Ik heb dat ook met live voetbal samsung 65q70r mijn oude Samsung had het niet dat was de ue55hu7500l ook 4K van 2015. Verder is hij top met tv . Plus super geluid door de sub woofer .ik blijf maar met voetbal zoeken naar de instellingen het lijkt wel of hij niet snel scherp steld als ik onder een hoek kijk gaat het wel gr piet

Wilko 19-06-2019

Geweldige televisie

Geschreven voor: Samsung 49Q70R QLED

Ik heb mijn Sony 43FX8505 die ik in februari had gekocht snel vervangen door een Samsung 49 inch Qled Q70R TV en heb geen moment spijt. Naast het grotere beeldscherm, is de televisie sneller met het wisselen van zenders, de afstandbediening is veel moderner en wat een geluid komt uit deze TV zeg. Ik wilde een soundbar kopen bij de Sony vanwege het slechte geluid, maar dat is met deze TV totaal voor mijn niet meer nodig! En wat een beeld en details die je ziet op deze TV. Het aansluiten van deze TV op bluetooth speakers verliep ook zonder problemen (bij de Sony kreeg ik het niet voorelkaar). De prijs van deze TV hield mij wat tegen (EUR 1599,-) omdat mijn vorige TV de helft goedkoper was. Ik zou met deze TV echt niet meer twijfelen. Volgens mij kun je hier weer behoorlijk wat jaren mee vooruit. Moet nog wel even wennen aan het grotere beeld. Er zaten overigens geen bouten/schroeven bij deze TV om deze te kunnen monteren. Voor deze prijs zou dat meegeleverd moeten worden. Hiervoor moest ik nog apart naar de bouwmarkt voor EUR 2,50. Bij de Sony TV waren die schroeven wel standaard meegeleverd.

Pluspunten

• Geluid
  • Beeld
  • Makkelijke installatie
  • Snelheid TV bij wijzigen zenders

Minpunten

• hoge prijs

Edwin van Kaam 20-01-2020

Goede Koop en ook nog goedkoop

Geschreven voor: Samsung 49Q70R QLED

Noodgedwongen, omdat mijn Philips LCD TV met Ambilight binnen een doorgebrand moederbord had, deze TV gekocht. Na installatie gekeken en ben zeer tevreden. Nu wordt nog (bijna) niets in 4K uitgezonden maar dan is de mijne alvast voorbereid. En voor € 699.- was dit een goedkope goede koop!

Boudo48 28-12-2019

Prachtig beeld en goed geluid

Geschreven voor: Samsung 49Q70R QLED

Ik heb de LG 50UM7600PLB, die ik heb gereviewd op deze site, kunnen omruilen bij BCC omdat de kijkhoek niet aan de verwachtingen voldeed. BCC deed daar niet moeilijk over.
Ik heb daarvoor de SAMSUNG QE49Q70R in de plaats genomen.
Ik heb de Samsung nu 2 weken in gebruik en ben er zeer tevreden over. Ook hier is geen sprake van een IPS scherm, maar de kijkhoek is wel een heel stuk beter dan die van de eerder genoemde LG.
Het scherm heeft een fantastisch kleurenpalet en het contrast is enorm. Het lijkt soms net of de personen die er in voorkomen los van het scherm komen. Het is wel raadzaam om het toestel te kalibreren naar de juiste kleur, scherpte en contrast.
Ik heb voor de volgende instellingen gekozen: Achtergrondverl: 28, Helderheid: 0, contrast: 45, scherpte: 10, Kleur: 30, tint warm 2, Clean Dig View: uit, Local dimmen: hoog, Contrast verbruik uit, Kleurtint: Warm, Gamma BT 2.2
Verder is het geluid van het toestel uitstekend. Ik maak daarnaast ook nog wel eens gebruik van het geluid over mijn DENON receiver via ARC, maar dit zorgt nog weleens voor communicatieproblemen bij de keuze van de juiste bronkeuze op de Samsung TV.
De afstandbediening is wel even wennen. Mijn vrouw geeft liever de voorkeur aan een afstandbediening met nummerieke toetsen. Dus hebben we er een extra aangeschaft die daarvan voorzien.
Materiaal technisch vind ik het toestel wat goedkoop aanvoelen en zeker waar het gaat om de dikte en de lengte van het stroomtoevoer kabeltje. (een raadsel om daar op te bezuinigen door Samsung). De aansluitpunten, zoals HDMI, USB, antenne, CI module enz. zitten op een plek die moeilijk benaderbaar is als je het toestel ophangt. Je moet dus goed opletten dat je juiste (hoeveelheid) aansluitingen maakt alvorens je het toestel ophangt. Het is design van het toestel in zijn geheel is fraai. Een hele dunne zwarte lijst die één geheel vormt met het scherm. Het scherm zelf is dof zwart en de reflectie door invallend licht is matig. Niet zo goed als het duurdere type Q80 die daarvoor nog een extra coating heeft om reflectie tegen te gaan. Natuurlijk hangt daar een hoger prijskaartje aan.

Als je een goed beeld en geluid wil hebben (en daar gaat het toch hoofdzakelijk om) dan zou ik dit toestel van harte willen aanbevelen. De aanschafprijs van het toestel is inmiddels behoorlijk gedaald en je komt dus nu uit op een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • Geluidskwaliteit
  • Ontwerp

Minpunten

• Materiaalverbruik
  • afstandsbediening
  • kwaliteit aansluitsnoer

Mo 15-06-2020

Gewoon wauw!

Geschreven voor: Samsung 49Q70R QLED

Wat een fantastisch beeld. Super geluid. Zelfs mooi als ie uitstaat☺️. We hebben zelf een standaard onder de tv gemonteerd. Met de pootjes kwamen we niet weg.

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Mooi geluid
  • Prima prijs

Minpunten

• Pootjes

Jacq 17-05-2020

Mooie smart tv

Geschreven voor: Samsung 55Q70R QLED

Na veel zoeken op Internet en lezen van reviews deze tv gekocht. Prima grootte. Menu gaat lekker snel. Kleuren zijn echt mooi ! Er zit een eco-sensor op die zich automatisch aanpast aan het licht. De game mode is ook echt mooi ! Het geluid valt mij zonder soundbar reuze mee. Kortom prima tv.

Pluspunten

• Game mode
  • Eco-sensor

Meral 26-04-2020

Groot scherm, prachtig beeld, super kwaliteit.

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Super kwaliteit de QLED tv van Samsung. Heel levendige beeld en kleuren. Het is zeer scherp als je een goed beeldfilm hebt. Geluid is ook super goed!

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Snelheid

ZB 24-04-2020

Mooie beeld

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

Top model, schitterend beeld qualiteit, prijs/qualiteit verhouding is prima, geen spijt van mijn aankoop. Zeker een aanrader voor klanten die niet veel willen uitgeven en toch een goede tv willen.

Pluspunten

• Beeld
  • Echt een smart tv

Danny 15-04-2020

Geweldige UHD 4K smart tv

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Nu een week in bezit. Ben echt heel tevreden met deze TV. Instellen is erg intuïtief en een fluitje van een cent. Ook met de afstandbediening zonder een smart phone te gebruiken. Zo uit de verpakking met 5 min klaar.
Het beeld is heel mooi en contrastrijk. Vindt UHD met bijv. Netflix echt geweldig. Het geluid vind ik ook boven verwachting goed, gezien de verwachting die ik ervan had na het lezen van verschillende reviews, waaronder die op WhatHiFi. Waar deze TV de maximale 5 sterren krijgt.
De besturing, apps en features zijn zo’n beetje het beste wat je nu kunt kopen. Helemaal voor deze middencategorie TV. Er zit zelfs standaard Apple TV met AirPlay op! Die hoeft je dus niet meer extra voor 220,- aan te schaffen. Ik stream zo alles vanaf mijn IPhone 8 naar de TV. De connectiviteit is erg goed. ziet de apparaten meteen.

Ik vind het een echte aanrader en qua prijs/kwaliteit verhouding de beste op dit moment in de mid-range.

Pluspunten

• Haarscherp beeld
  • Gebruikersgemak , connectiviteit, opties

Rein Vrugt 12-04-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung 55Q70R QLED

Wat een geweldig beeld heeft deze TV. Ik ben erg blij dat ik deze gekozen heb. Het beeld is zo mooi scherp en de kleurtinten zijn geweldig. Zwart is ook echt zwart.
Voor geluid heb ik een soundbar met subwoofer erbij gekocht, want het geluid valt een beetje tegen.

Pluspunten

• beeld
  • kleuren

Minpunten

• geluid

Sandeep Chhatta 21-03-2020

Mooie grote scherm en heel snel

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

raad iedereen aan makkelijk handleiding en mooie afstandsbediening. Ik vind de design van de qled tv heel mooi. Je zal echt verbaasd zijn hoe mooi dit in je huis zal staan. Het demonteren van de wall mount, is ook echt heel simpel.

Rina 19-03-2020

Groot beeld

Geschreven voor: Samsung 55Q70R QLED

Prachtige kleuren en makkelijk te bedienen.Fantastische televisie.
Hadden we eerder moeten kopen.
Goede service van Topsound

Estelle 04-03-2020

Top TV!!

Geschreven voor: Samsung 75Q70R QLED

Fantastische tv met zeer scherp beeld die al veel eerder aangeschaft had moeten worden. Erg blij mee!

Pluspunten

• Scherpte
  • Mooie kleuren
  • Grootte

Raf 15-02-2020

Mooi geluid en beeld

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Zag de tv bij een kennis en was helemaal weg van het beeld en het geluid voornamelijk omdat de tv standaard een subwoofer heeft waardoor je geen soundboard meer nodig hebt. En het beeld is super gaaf. En het is 100 hz tv.

Pluspunten

• Subwoofer
  • Scherp beeld

Cezar 09-02-2020

Verbazingwekkend beeld

Geschreven voor: Samsung 55Q70R QLED

Vorige week de televisie gekocht echt geweldig. Geen woorden voor.
Mooi beeld en geluid. Met plezier kijken we televisie!!
Echt de beste aankoop ook.

Pluspunten

• Grote Scherm
  • Makkelijk Menu
  • Uitzicht

Minpunten

• Energie klase

Daniel 02-02-2020

Samsung 55Q70R gaming

Geschreven voor: Samsung 55Q70R QLED

Ik heb deze tv voor een mooie prijs gekocht en heb er geen spijt van. Ik speel ermee op mn PS4 en XBOX one en kijk disney, netflix, amazon, apple. Dus dan is samsung voor onder de 1000 en in het specifiek dit model DE BESTE keus PUNT.

Pluspunten

• 4x full array
  • Haarscherp door 3.300PQI
  • Tizen
  • SmartThings en AirPlay 2

Minpunten

• Soms nog wat blooming
  • Niks naast niet “zwart”

Harm 21-01-2020

Prachtig scherm

Geschreven voor: Samsung 55Q70R QLED

Geweldig mooi beeld en geluid. Eerste indruk zijn we erg tevreden. Ook het instellen van de TV ging goed. Helemaal nu zonder mediabox de TV rechtstreeks bedienen.

debiek 16-01-2020

mooi groot scherm

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Ik had eerst een ander model in gedachten en mij goed laten voorlichten in de winkel en via het internet. Ik heb nu een 65 inch gekocht en super blij mee, en kreeg ook nog een jaar gratis disney bij kado. Het toestel heeft vele mogelijkheden dat ik nog wel even uitzoeken hoe het allemaal werkt en tevens heb ik de tv laten kalibreren voor een nog mooier natuurlijk beeld. Dit is puur GENIETEN.

Pluspunten

• top beeld
  • goede en mooie kleuren kleuren

Minpunten

• verwacht zeker geen min punten te vernemen

Jeroen 15-01-2020

fantastiche Televisie met veel media mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung 65Q70R QLED

Fantastische beleving om zo'n QLED TV van Samsung aan de muur te hebben hangen. de Huidige TV was van 2006, dus in een keer een enorme sprong in de techniek gemaakt. Apps op je TV, internetten, you tube streamen, Netflix binnen handbereik, allemaal mogelijk. Kleuren zijn fantastisch mooi, zeker als er een 4K uitzending, maximaal genieten!

Pluspunten

• kleuren echtheid
  • snelheid, mogelijkheden naast TV kijken

Minpunten

• de uitgebreide handleiding alleen digitaal?

marcel 13-01-2020

QE82Q70RALXXN

Geschreven voor: Samsung 82Q70R QLED

FANTASTISCHE TV wat een beeld , had eerst een plasma tv maar ben nu helemaal over op Qled hier gaan we veel plezier aan beleven

Pluspunten

• mooi beeld
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• nog niet gevonden
  • nog niet gevonden