Samsung 65Q70R

Diepte
6,19 cm dikte
Schermgrootte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Roy 19-11-2019

Haperend en geen vloeiend beeld bij bijv. voetbalwedstrijden

Geschreven voor: Samsung 55Q70R

Sinds een week deze TV in huis. Prachtige TV verder alleen stoor ik me enorm aan het beeld tijdens voetbalwedstrijden en live uitzendingen. Beeld is dan niet vloeiend en ziet er gewoon niet uit. Heeft ongetwijfeld te maken met de juiste instellingen maar die heb ik vooralsnog niet gevonden.Na alle reviews gelezen te hebben hier lijk ik wel de enige met dit probleem....Iemand advies?

Wilko 19-06-2019

Geweldige televisie

Geschreven voor: Samsung 49Q70R

Ik heb mijn Sony 43FX8505 die ik in februari had gekocht snel vervangen door een Samsung 49 inch Qled Q70R TV en heb geen moment spijt. Naast het grotere beeldscherm, is de televisie sneller met het wisselen van zenders, de afstandbediening is veel moderner en wat een geluid komt uit deze TV zeg. Ik wilde een soundbar kopen bij de Sony vanwege het slechte geluid, maar dat is met deze TV totaal voor mijn niet meer nodig! En wat een beeld en details die je ziet op deze TV. Het aansluiten van deze TV op bluetooth speakers verliep ook zonder problemen (bij de Sony kreeg ik het niet voorelkaar). De prijs van deze TV hield mij wat tegen (EUR 1599,-) omdat mijn vorige TV de helft goedkoper was. Ik zou met deze TV echt niet meer twijfelen. Volgens mij kun je hier weer behoorlijk wat jaren mee vooruit. Moet nog wel even wennen aan het grotere beeld. Er zaten overigens geen bouten/schroeven bij deze TV om deze te kunnen monteren. Voor deze prijs zou dat meegeleverd moeten worden. Hiervoor moest ik nog apart naar de bouwmarkt voor EUR 2,50. Bij de Sony TV waren die schroeven wel standaard meegeleverd.

Pluspunten

• Geluid
  • Beeld
  • Makkelijke installatie
  • Snelheid TV bij wijzigen zenders

Minpunten

• hoge prijs

Mikem 20-09-2019

Mooie smart tv met krachtige processor

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Na lang twijfelen de samsung curved vervangen door dit toestel.
Apps werken snel, duidelijk beeld en alles gemakkelijk te bedienen met de design meegeleverde afstandsbediening.

Ruud de Rooij 04-12-2019

Goede TV

Geschreven voor: Samsung 82Q70R

Goede TV, duidelijke kleuren, mooi scherp beeld. Siert het huis. Strak design. Mode ambiant vervangt het zwarte beeld wanneer de tv uit is.

Pluspunten

• Mode Ambient
  • Scherp Beeld

Marcel B 03-12-2019

QE75Q70R QLED TV

Geschreven voor: Samsung 75Q70R

Groot scherm en haarscherp, zeer tevreden over deze aankoop.
Ook de snelheid van de hardware is uitstekend.

Iulian 02-12-2019

Beste tv

Geschreven voor: Samsung 75Q70R

Hoge resolutie, geavanceerde beeldbewerking, beelden extra scherp worden weergegeven, makkelijk internetten.

J A 30-11-2019

groot scherm

Geschreven voor: Samsung 75Q70R

mooi groot beeld met scherpe weergave en goed geluid makelijke bediening en strake vormgeving en handige afstandsbediening

Ron 29-11-2019

Prachtig groot scherm

Geschreven voor: Samsung 75Q70R

Geweldig groot scherm met scherp beeld en heldere kleuren. Makkelijke bediening door eenvoudige afstandsbediening.

Pluspunten

• Superscherp beeld
  • Mooie kleuren

Cor 28-11-2019

SAMSUNG QE75Q70R - QLED

Geschreven voor: Samsung 75Q70R

Onder de indruk van het scherm en de beeldscherpte, in een grote kamer zoals bij ons komt die fantastisch tot zijn recht, ook vinden we de menu structuur heel erg duidelijk om mee te werken. echt een fantastische aankoop

Chris 26-11-2019

Een beeld om voor thuis te blijven

Geschreven voor: Samsung 82Q70R

Al gewend aan een groot formaat beeld van 70 inch met goede zwart waarden om mee te gaan met de ontwikkeling in tv land en providers gekozen voor de Samsung QE82Q70R. Voldeed aan onze gewenst formaat, goede zwart wit waarden en een scherp beeld. En na een aantal uur dat hij hangt er al helemaal weg van. Voldoet volkomen aan onze verwachtingen. Genieten!

Pluspunten

• scherp beeld
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• nog niet ontdekt

Henri68 24-11-2019

groot, helder scherm

Geschreven voor: Samsung 75Q70R

Van een 55 inch 2K Samsung naar een 75 inch 4K Samsung toestel. We vreesden, dat het scherm te groot zou zijn voor onze huiskamer. Niets is waar. Kijkafstand moet wel ca 6 meter zijn. Fantastisch beeld kwaliteit. We hebben tot nu toe geen spijt van de aankoop. Voor het gemak bij CoolBlue online besteld wegens gratis thuisbezorgen, ondanks dat het toestel elders €2.000,00 was en bij CoolBlue €2.500,00, exclusief de cashback van €300,00.

Pluspunten

• helder beeld
  • goede kleurnuances

Dario88 23-11-2019

Allround meeste waar voor je geld!

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Ik wil het in deze review hebben over een aantal onderdelen:

- eerste keer aansluiten
- menu en instellingen
- beeld digitale TV
- beeld 4k HDR content (Netflix/YouTube)
- 4k HDR game mode (PS4)
- geluid
- overall conclusie

Eerste keer aansluiten:
Dit gaat erg gemakkelijk, duidelijke aansluitingen en logische stappen. Tip: wel met 2 personen uitpakken en eventueel ophangen/verplaatsen. Een 75 inch is te groot om in je eentje te doen.

Menu en instellingen:
Het menu is duidelijk en snel, wat erg prettig werkt. Let op: het goed instellen per bron is heel erg belangrijk. Op internet is veel info te vinden hoe je de instellingen het beste kunt doen voor SDR content (bijvoorbeeld normale digitale televisie), HDR content en game mode. Als je dit niet doet en de standaard instellingen houdr, zul je last hebben van beeldvertragingen en schokkerige beelden. Schrik hier niet van, gewoon een kwestie van juist instellen.

Beeld digitale TV:
Bij de juiste instellingen is het échte een feest om normale televisie te kijken. Je ziet echt dat de quantum dot processor zijn best doet om het beeld scherper te maken dan de originele uitzending is. En dit is erg belangrijk bij een 75 inch tv. Zelfs op 2,5 meter afstand is reguliere televisie haarscherp. De snelle beeldverversing (120hz) zorgt er ook voor dat voetbal kijken top gaat. Geen vertragingen in balbewegingen.

Beeld 4k HDR content (Netflix/YouTube):
Nog een punt waar de tv uitblinkt: Netflix/YouTube bij hoge kwaliteit video's. Vooral de video's die HDR ondersteuning hebben zijn haarscherp en de tv heeft fantastische zwartwaarden. Zwart wordt eindelijk écht zwart. Ik heb hiervoor de 75Q60R een week gebruikt, maar de local backlight dimming maakt nét even meer verschil (de Q60R heeft geen local dimming). Voor zijn prijs ga je deze kwaliteit op een 75 inch elders niet vinden.

4k HDR game mode (PS4):
Ik speel zelf regelmatig de game FIFA en dus is het fijn om een snel reactievermogen te hebben. Deze tv heeft in game mode een zeer lage inputlag, waardoor je merkt dat je net even sneller kunt reageren dan je normaal gewend bent. Bij online gamen gaat het om de details en ik merk echt dat ik op deze tv meer win, vanwege de snelheid. Visueel ziet het er, zoals verwacht ook fantastisch uit. Ik denk wel dat je per game een beetje moet tweaken in de instellingen om de ideale mix van grafische performance TOV reactiesnelheid te krijgen.

Geluid:
Zelf gebruik ik een Bose Soundtouch 300 soundbar en gebruik ik de TV speakers niet. Ik heb ze wel even gehoord en ze zijn zeker niet slecht, maar een prachtige tv als deze verdient de ondersteuning van een goede geluidsinstallatie. Hier heeft voor mij het enige hekelpuntje gezeten: aansluiten van de Bose soundbar via de HDMI ARC aansluiting werkt dramatisch. Ik heb me in dit probleem verdiept en heb geconcludeerd dat het issue voornamelijk aan de kant van Bose ligt. ARC werkt gewoon niet altijd lekker wanneer je merken met elkaar combineert en het is altijd afwachten of apparaten goed herkend worden. Ik heb hierin pech. Gelukkig is de soundbar via een optical aansluiting op de TV aangesloten en werkt het nu naar behoren, maar verwacht niet teveel van ARC.

Overall conclusie:
Natuurlijk is de 75q70r geen goedkope tv en het zal ook zeker niet de beste QLED / OLED tv zijn die er te vinden is. Maar binnen zijn prijsklasse kan je denk ik niets beters vinden. Zo enorm veel waar voor je geld en iedere keer is het onwijs genieten wanneer ik de tv aan heb staan. Leuk extraatje is de ambient mode trouwens, waarmee je je TV omtovert als een soort schilderij. Handig argument om de vrouw thuis mee te overtuigen dat ie écht niet te groot is voor in huis :-).

Jan21 22-11-2019

zeer tevreden met de mogelijkheden die de tv biedt

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

'S avonds de TV besteld, direct de volgende morgen geleverd. Tv voldeed aan de verwachtingen. Even zoeken naar de juiste instellingen maar eigenlijk sprak alles voor zich. Erg handig is de spraakbediening! Mooi duidelijk scherp beeld, geluid is voldoende maar via bluetooth makkelijk het geluid naar ander boxen te sturen. Geen draden meer nodig.

Ed 20-11-2019

Prachtige TV

Geschreven voor: Samsung 75Q70R

Zeer tevreden over deze Samsung QLED TV. Mooie kleuren en vormgeving! Beeldkwaliteit is prima. Zeker in relatie tot mijn vorige TV.

Pluspunten

• Mooie TV
  • Kleuren

Minpunten

• Vrij prijzig

Samsung 75inch 20-11-2019

Samsung QE75Q70R 75inch

Geschreven voor: Samsung 75Q70R

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Overdag is het beeld goed savonds wat fel.
ik zit 4.5 meter van de tv en dat is goed te doen.

geluid is iets minder maar heb een surround set dus voor mij geen probleem.

• Groot beeld
  • overdag goed beeld

Minpunten

• savconds wat fel
  • geluid

CrimsonJax88 18-11-2019

Enorm scherm, prachtige heldere kleuren, snel en smart apps

Geschreven voor: Samsung 75Q70R

Geweldige tv indien je van films en televisie kijken houdt; enorm scherm, prachtige en heldere kleuren met HDR, snelle bediening, makkelijk keuzemenu en tevens handige manier om van apps zoals Netflix, Disney+, RTL XL en YouTube te wisselen. Zeker een aanrader voor degene die net als ik van film kijken houden in de beste kwaliteit.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Heldere en scherpe kleuren
  • Makkelijke bediening
  • Handig schakelen tussen apps

Pascalr 17-11-2019

Samsung Qled 75Q70R

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Deze tv heb ik 2 dagen in bezit. Het ophangen was een gedoe maar het eraf halen nog meer... De tv vind ik in de avond te fel licht geven. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed. Het menu is makkelijk te bedienen alleen de afstandsbediening is niet fijn als je deze wilt gebruiken voor KPN. De nummers en kleuren ontbreken dus ik heb 2 afstandsbedieningen nodig (KPN en tv) om de tv te bedienen. Het geluid is wat minder van de tv.

Wolga 11-11-2019

mooie TV, handleiding kan beter

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Mooie TV, niets op aan te merken, maar de handleiding is veel te summier. Je kan bv de randapparatuur koppelen aan de afstandbediening, maar er wordt niet duidelijk gemaakt hoe dat moet....
Ik wil dat niet moeten opzoeken op het internet, dat, en andere dingen horen gewoon in de handleiding te staan.

dorien 10-11-2019

Mooie tv

Geschreven voor: Samsung 75Q70R

Mooie tv met veel kijkplezier. zeer veel opties, dit maakt het wel lastig om een keuze te maken tussen de vele beeldmogelijkheden.
prijs/kwaliteit is zeer goed.

Pluspunten

• Grootte
  • Zeer mooi beeld
  • prijs

Minpunten

• de vele opties

JCA VERMOLEN 02-11-2019

samsung 55Q70R

Geschreven voor: Samsung 55Q70R

Uitstekend beeld en geluid.
De uitleg voor het gebruik was summier en onjuist.
Op een opmerking via mail hierover werd niet beantwoord.

Review 14-07-2019:
Voor Q led TV Samsung gekozen omdat wij een lichte kamer hebben.
De 100% pickel garantie is een unieke voorwaarde. Mooi groot beeld met een fantastische scherp/ diepte.

Pluspunten

• Bedienings uitleg
  • Kleur en gluid

Minpunten

• 000
  • 10 plus punten