Samsung 55Q70R

Diepte
6,19 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,9

Roy 19-11-2019

Haperend en geen vloeiend beeld bij bijv. voetbalwedstrijden

Geschreven voor: Samsung 55Q70R

Sinds een week deze TV in huis. Prachtige TV verder alleen stoor ik me enorm aan het beeld tijdens voetbalwedstrijden en live uitzendingen. Beeld is dan niet vloeiend en ziet er gewoon niet uit. Heeft ongetwijfeld te maken met de juiste instellingen maar die heb ik vooralsnog niet gevonden.Na alle reviews gelezen te hebben hier lijk ik wel de enige met dit probleem....Iemand advies?

Fotolitho 27-11-2019

Goed beeld maar zeer gebruikersonvriendelijk!

Geschreven voor: Samsung 55Q70R

Ik koop elke twee à drie jaar een nieuwe tv en dit is de slechts bedienbare, minst intuïtieve ooit.
Om te beginnen heeft Samsung - als enige merk - verzonnen om maar 2 à 3 mm schroefdraad op de achterzijde te hebben voor een muurbeugel. D.w.z. er is een gat van 3 cm diep, waarvan alleen de laatste 2,5 mm schroefdraad heeft. Dit betekent dat de bouten exact op lengte moeten zijn, of dat je een stapeltje ringen toe moet voegen voor de muurbeugel.
Maar goed, daar is overheen te springen. Wat erger is, is dat de tv niet kan worden ingesteld zonder smartphone en Samsung account. Als je niet bereid bent hier je privacy voor op te geven, kun je de tv niet instellen.
Je zou denken dat dit met de afstandsbediening zou moeten kunnen, maar nee; daar zitten maar 10 knoppen op. Hiervan is er 1 voor Netflix (heb ik niet), 1 voor prime video (ken ik niet), 1 voor Rakuten TV (nooit van gehoord!), 1 voor Ambient TV ((leuk als schilderij) en ok nog 1 voor een microfoon (uit privacy overwegingen meteen uitgeschakeld).
Rest volume, chanel, home en return. Verder is er in tegenstelling met de vorige Samsung televisies niets intuïtief. Standaard past de tv zich aan aan het omgevingslicht (waarom in godsnaam?) maar een simpele functie als kleur, contrast of helderheid vind je niet terug op de afstandsbediening.
Ook inputs als hdmi en netwerkinstellingen werken niet standaard. Die moet je handmatig configureren, in tegenstelling tot vorige Samsung televisies, waarbij je gewoon een netwerk kon kiezen en alleen maar het wachtwoord hoefde in te stellen.
Kortom: De beeldkwaliteit is - in standaardinstelling - goed. Ook de kijkhoek is veel beter dan bij vorige televisies en het geluid is niet slecht, maar de bediening is een drama. Er is niet gedacht vanuit de klant en zonder smartphone kan je helemaal niks met deze tv. Ik zou hem dan ook absoluut aan niemand aanraden!

Wilko 19-06-2019

Geweldige televisie

Geschreven voor: Samsung 49Q70R

Ik heb mijn Sony 43FX8505 die ik in februari had gekocht snel vervangen door een Samsung 49 inch Qled Q70R TV en heb geen moment spijt. Naast het grotere beeldscherm, is de televisie sneller met het wisselen van zenders, de afstandbediening is veel moderner en wat een geluid komt uit deze TV zeg. Ik wilde een soundbar kopen bij de Sony vanwege het slechte geluid, maar dat is met deze TV totaal voor mijn niet meer nodig! En wat een beeld en details die je ziet op deze TV. Het aansluiten van deze TV op bluetooth speakers verliep ook zonder problemen (bij de Sony kreeg ik het niet voorelkaar). De prijs van deze TV hield mij wat tegen (EUR 1599,-) omdat mijn vorige TV de helft goedkoper was. Ik zou met deze TV echt niet meer twijfelen. Volgens mij kun je hier weer behoorlijk wat jaren mee vooruit. Moet nog wel even wennen aan het grotere beeld. Er zaten overigens geen bouten/schroeven bij deze TV om deze te kunnen monteren. Voor deze prijs zou dat meegeleverd moeten worden. Hiervoor moest ik nog apart naar de bouwmarkt voor EUR 2,50. Bij de Sony TV waren die schroeven wel standaard meegeleverd.

Pluspunten

• Geluid
  • Beeld
  • Makkelijke installatie
  • Snelheid TV bij wijzigen zenders

Minpunten

• hoge prijs

Mikem 20-09-2019

Mooie smart tv met krachtige processor

Geschreven voor: Samsung 55Q70R

Na lang twijfelen de samsung curved vervangen door dit toestel.
Apps werken snel, duidelijk beeld en alles gemakkelijk te bedienen met de design meegeleverde afstandsbediening.

Harm 21-01-2020

Prachtig scherm

Geschreven voor: Samsung 55Q70R

Geweldig mooi beeld en geluid. Eerste indruk zijn we erg tevreden. Ook het instellen van de TV ging goed. Helemaal nu zonder mediabox de TV rechtstreeks bedienen.

Edwin van Kaam 20-01-2020

Goede Koop en ook nog goedkoop

Geschreven voor: Samsung 49Q70R

Noodgedwongen, omdat mijn Philips LCD TV met Ambilight binnen een doorgebrand moederbord had, deze TV gekocht. Na installatie gekeken en ben zeer tevreden. Nu wordt nog (bijna) niets in 4K uitgezonden maar dan is de mijne alvast voorbereid. En voor € 699.- was dit een goedkope goede koop!

debiek 16-01-2020

mooi groot scherm

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Ik had eerst een ander model in gedachten en mij goed laten voorlichten in de winkel en via het internet. Ik heb nu een 65 inch gekocht en super blij mee, en kreeg ook nog een jaar gratis disney bij kado. Het toestel heeft vele mogelijkheden dat ik nog wel even uitzoeken hoe het allemaal werkt en tevens heb ik de tv laten kalibreren voor een nog mooier natuurlijk beeld. Dit is puur GENIETEN.

Pluspunten

• top beeld
  • goede en mooie kleuren kleuren

Minpunten

• verwacht zeker geen min punten te vernemen

Jeroen 15-01-2020

fantastiche Televisie met veel media mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Fantastische beleving om zo'n QLED TV van Samsung aan de muur te hebben hangen. de Huidige TV was van 2006, dus in een keer een enorme sprong in de techniek gemaakt. Apps op je TV, internetten, you tube streamen, Netflix binnen handbereik, allemaal mogelijk. Kleuren zijn fantastisch mooi, zeker als er een 4K uitzending, maximaal genieten!

Pluspunten

• kleuren echtheid
  • snelheid, mogelijkheden naast TV kijken

Minpunten

• de uitgebreide handleiding alleen digitaal?

Rutje 14-01-2020

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung 55Q70R

Een prachtige tv met een heerlijk formaat. Het beeld is erg mooi en de tv is binnen een paar minuten volledig geïnstalleerd en gebruiksklaar.

marcel 13-01-2020

QE82Q70RALXXN

Geschreven voor: Samsung 82Q70R

FANTASTISCHE TV wat een beeld , had eerst een plasma tv maar ben nu helemaal over op Qled hier gaan we veel plezier aan beleven

Pluspunten

• mooi beeld
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• nog niet gevonden
  • nog niet gevonden

Tevree 13-01-2020

wat een wereld beeld

nu vandaag TV geïnstalleerd en fenomenaal , lekker groot 75 inch mooie app s
en fijn film kijken . En niet te vergeten Samsung Wallpapers

WM1973 13-01-2020

Groot scherm prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Top tv maak vooral gebruik van de PIP functie 2 ding te gelijk kijken. Prachtig scherp beeld. Is makkelijk te installeren (zenders)

Pluspunten

• groot beeldscherm
  • eenvoudig te bedienen
  • scherp beeld

Anoniem 12-01-2020

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung 55Q70R

7 januari gekocht. Maar naar een paar dagen wil ik niks anders meer. Echt een perfect beeld. Mooi geluid uit de tv zelf. Goede bas erbij. Ik ben super tevreden en raadt deze tv aan.

Tinekeee 12-01-2020

Geweldige TV!

Geschreven voor: Samsung 55Q70R

Een geweldige televisie dat een mooi beeld heeft en mooi geluid geeft. Ik zou deze televisie aan iedereen aanraden omdat hij erg mooi is. De prijs was ook erg interessant waardoor wij de keuze hebben genomen om voor dit model te gaan.

Anoniem 12-01-2020

Geweldige TV

Geschreven voor: Samsung 55Q70R

De televisie heeft een geweldig beeld en een geweldig besturingssysteem. Het ziet er goed uit in de kamer. De beeldkwaliteit is fantastisch.

RuudSieckmeijer 11-01-2020

Zoeken naar nieuwe tv

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Al een tijd op zoek naar een nieuwe tv en wilde graag een groter model tv. Al eerder een Samsung gehad en deze beviel goed. Meerdere winkels bezocht en internet afgezocht. Mijn keuze is uiteindelijk op deze gevallen. Niet goedkoop maar goede beeldkwaliteit en geluid. Voor mij goede prijs kwaliteitsverhouding. Plus de actie een jaar "gratis" Disney+ maakte de keuze iets eenvoudiger. Geluid is al goed maar ook meteen een soundbar van Bose gekocht voor de bioscoop ervaring. Is een goede keuze geweest.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Groot scherm
  • Draden kunnen is standaard weggewerkt worden
  • Goed geluid

Simon Passier 06-01-2020

Ook prima voor slaapkamer!!

Geschreven voor: Samsung 55Q70R

Na mijn Samsung in de woonkamer nu ook gekocht voor de slaapkamer. Twijfelde over 55 inch maar is met dit fantastisch heldere beeld op drie meter afstand een genot om naar te kijken. Eenvoudige bediening, ingebouwde apps (appleTV!) en prima geluid.

Pluspunten

• Zeer compleet toestel
  • Perfect beeld
  • Prima geluid

Minpunten

• Prijzig

Sjaak 342 05-01-2020

Schitterende TV

Geschreven voor: Samsung 55Q70R

Net voor oud en nieuw dit enorme gevaarte opgehaald in een auto die daar wellicht niet helemaal geschikt voor was, maar wat een terechte moeite heb ik gedaan voor deze TV. Dit beeld is zo goed dat als mijn dochter mensen een restaurant binnen ziet lopen, ze spontaan begint te smakken! Daarnaast is het ook een enorm voordeel dat ik alle gaten achter mijn tv niet meer weg hoef te werken, want de tv hangt er toch voor, ideaal!!!

M de Vos 05-01-2020

Top Tv waarbij alles klopt

Geschreven voor: Samsung 55Q70R

Mooie tv met een prachtig design, beeld en geluid. En is zeer gebruiksvriendelijk. Dit scherm van 165 cm geeft je het bioscoopgevoel.

M de Vos 05-01-2020

Top TV

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Pluspunten

• Helder beeld
  • Goed geluid
  • Gebruiksvriendelijk
  • Bioscoopgevoel