Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 227 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

HJ Huijerjans 23-07-2019

Prachtig groot scherm,mooie kleuren

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

Meteen verliefd op deze tv toen we hem in de winkel aan de muur zagen hangen.
Prachtig design, helder beeld, mooie kleuren en een handige afstandsbediening.
Werkt boven verwachting.
Prijs, kwaliteit verhouding t.o.v. andere modellen. is prima, meer opties echt waar voor je geld.
Echt een aanrader

Pluspunten

• Prachtig design
  • Helder beeld
  • mooie kleuren

Minpunten

Miranda1970 26-09-2021

Prachtig design en beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

Lang getwijfeld om deze aan te schaffen maar nog geen seconde spijt gehad. Prachtig beeld en design en goede geluidskwaliteit!!

Anoniem 15-05-2021

Mooi beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

Heeft heel mooi strak beeld, weinig tot geen rand. En ik vind het mooi dat alle aansluitingen naar de aansluitkast gaan en niet naar de tv. Jammer is dat mijn entone (kabel) van caiway niet op de afstandbediening van Samsung kan.

Jan M 07-04-2021

Pracht product.

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

Vanaf het eerste moment hebben we enorm veel plezier met deze tv, makkelijk in bedienen maar zeker ook prachtige kleuren. Het is onze 3e Samsung maar iedere keer een stap beter. Ook onze smartphones kunnen we makkelijk koppelen met de tv. Echt een aanrader.

Anoniem 09-01-2021

Mooie tv

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

Mooie tv, alleen jammer dat er maar 1 tuner in zit.dus met een externe harde schijf kan je, als je tv zit te kijken,geen andere zender opnemen.voor de rest een super tv.

JackMarkt 01-09-2020

meest waardeloze Tv ooit

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

Slechtste tv ooit. In mei 2020 gekocht en werkt al vanaf het begin niet naar behoren. De wifi verbinding van de tv valt steeds uit waardoor de afstandsbediening niet meer werkt en programma's die via internet werken (zoals o.a. Netflix) het niet meer doen.

ToonJan01 22-08-2020

Ultieme beleving

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

Wij waren al erg tevreden met onze vorige tv van samsung, maar deze gaat boven alle verwachtingen.
Alles is super

Lodewijk 25-07-2020

Super groot scherm met perfect beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

helaas ging mijn 55 inch plasma TV stuk en daarom maar eens rondgekeken voor een nieuwe TV
wilde wel wat groter ,daarom wat 75 inch TVs vergeleken,ook nog in de winkel van Correct wezen kijken.
het viel mij op dat er weinig kijk verschil zit tussen OLED en QLED en daarom toch maar de 75QR90 van Samsung besteld,heeft een one connect-box en veel software aan boord dat ik wilde hebben,ik heb deze TV nu meer dan 3 maanden,maar elke keer als ik hem aandoet,komt er gewoon een smile op mijn gezicht; wat een geweldig groot beeld en super makkelijk te bedienen,dit model is echt een aanrader.
en als er mensen twijfelen,mogen ze altijd ff langskomen,bij een 75 inch scherm kunnen we de 1,5 meter afstand makkelijk behouden

Marie1966 21-07-2020

Prachtig beeld!

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

Bijzonder blij met deze aanschaf. Je moet je even verdiepen in de mogelijkheden, maar dan heb je ook wat. De kleuren en scherpte van het beeld overtreffen de verwachting, zijn echt waanzinnig mooi. Kleine verbeterpuntjes: ondertiteling functie werkt maar uitzetten is een ramp. Er is geen uitzet knop en je zoekt je gek naar hoe het uit moet. Zie ook trouble shoot community Samsung. Het geluid is standaard en niet bijzonder. Al met al zouden wij deze tv beslist aanraden! Overigens levert Samsung hele goede support! Diverse keren met vragen aangeklopt en zeer goed geholpen (ook niet onbelangrijk)

Wim 1 20-07-2020

Perfecte tv niks op aan te meken

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

Verbeterde versie van de Q-led die ik in 2018 heb aangeschaft. Veel bredere kijkhoek, waardoor het beeld ook van de zijkant gezien heel erg scherp, helder en mooi van kleur is. Prachtige vormgeving met een hele dunne "kast" waardoor de televisie plaat op de muur te hangen is en dan niet meer dan een paar centimeter (!) diepte heeft (scherm tot muur). Alle apparatuur is aan te sluiten op de apart te plaatsen box, die met 1 (!) hele dunne glasvezelkabel op de televisie aangesloten is. Dus geen kabels in het zicht of lelijke kabelgoten, nee, helemaal niets te zien!
Waanzinnige kleine Alu/RVS afstandsbediening met heel weinig knoppen, maar waarmee echt alles te bedienen is. En een sneltoets voor Netflix! :). De eerste TV met ingebouwde Apple TV ! Ongelooflijk scherp beeld, zwart is echt zwart, speciale game mode (geen lagging!), ambient mode voor als de TV niet aan staat (kan zelfs in de kleur van de muur, dus dan bijna onzichtbaar aan de muur!), geweldig geluid door meerdere speakers, volop Apps, echt helemaal TOP!

Anoniem 12-07-2020

geweldig beeld kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

Wat een mooi beeld! Zeker de nieuw gemaakte films en series komen prachtig uit. Mooi design, zo dun en met minimale rand om het scherm. We zijn erg tevreden. De functionaliteiten zijn super, prettige afstandbediening, maar ook mogelijk om met de afstandbediening van de media box (Ziggo) te bedienen.

jose38 01-07-2020

De beste merk

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

Ideale beeld grootte, erg scherp beeld, mooie kleuren en heel makkelijke in te stellen. Films in 4k en 8k komen geheel tot z'n recht, TV kijken op z'n mooist

Jameson 05-06-2020

Bijzonder mooie Qled 4k 55 inch

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

Bijzonder mooie Qled 4k 55 inch, model QE55Q90R met een geweldig beeld en geluidskwaliteit.De beeldkwaliteit past zich ook automatisch aan de kamer omgeving.
Ook het instellen van de tv gaat zeer eenvoudig en doet nagenoeg alles automatisch.

StellavW 27-05-2020

1 groot minpuntje

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

Deze tv gisteren gekocht en door het verkooppunt op laten hangen met de Samsung muurbeugel. In de winkel was het echt een fantastisch beeld. Nu hij aan de muur hangt is het scherm 1 grote spiegel. Onze hele woonkamer wordt erin gereflecteerd. Door het licht zie ik alleen maar verticale regenbogen...zowel met tv aan als stand-by. Hier is bij het ontwerpen echt niet over nagedacht. Als ik tv met een normaal beeld wil kijken zal ik m’n kamer moeten verduisteren. Ook in de stand-by stand alleen maar verticale regenbogen schijnbaar door het licht achterin de woonkamer. Dit is heel irritant. Verkooppunt had deze klacht nog nooit gehoord. Echt spijt hierdoor. Beeld zelf is prachtig en veel mogelijkheden. Gemakkelijk te bedienen Ook de afstandbediening is snel onder de knie. Ambient mode heb ik niet uitgebreid bekeken. Is voor mij ook niet noodzakelijk maar leuke gadget die erop zit. Geluid komt hier uit de Sonos Beam. Ging zonder problemen. Had wel even paar keer pop-up omtrent netwerkkabel aangesloten. Kon dit alleen met de afstandbediening laten verdwijnen. Heb een kwalitatief betere netwerkkabel aangesloten en vandaag nog geen pop-up gehad.

Anoniem 22-05-2020

Wow!!!!

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

Gisteren binnen gekomen, wow wat een tv zeg!!! Zit echt alles erop en eraan, prachtig beeld, goed geluid, top bediening perfecte gebruikers interface, smart apps, smart things, smartview, leuke features.
Super blij dat ik weer voor een samsung heb gekozen, weet nu al wat straks de volgende tv wordt: 8k 75 inch én natuurlijk Samsung!

Henk99 22-05-2020

Fantastisch beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

Na maanden lang vergelijken, besloten om de Samsung 65q90r te kopen.
Want een prachtige tv is dit.
Bediening is logisch.
Tv opgehangen aan de muur en alleen één draad is zichtbaar in plaats van een bundel kabels.
En deze draad is nog bijna onzichtbaar ook.
En het beeldscherm, fantastisch.
Super scherp, ik kijk graag natuur documentaires.
Het is of je er echt bij bent.
Het enigste wat ik jammer vind, is dat ik deze tv niet eerder heb gekocht.

Jarneu92 20-05-2020

Verbluffend beeld!

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

Deze televisie overtreft mijn verwachtingen, met name als ik op Netflix een 4k film kijk. Ook met gamen is dit een zeer fijne televisie!

Kristy02 15-04-2020

Samsung QE55Q90R

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

Tv heeft een erg mooie en strakke uitstraling. Menu werkt handig. Prachtige beeld kwaliteit. Het geluid is helaas van mindere kwaliteit, het geluid klinkt dof. Alhoewel we nog geen soundbar hebben is dit wel een aanrader.
Buiten dat kan ik dit product aanbevelen.

Grashoek 12-04-2020

geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

zeer mooie tv prachtig beeld goed geluid tizen werkt uitstekend en snel
ik kan maar 1 min punt achter laten de one connect box is zeer groot deze is lastig ergens neer te leggen als je de tv wilt ophangen en geen kasje er onderwilt
maar hier voor laat je de tv niet staan top product van samsung

Jan M 09-04-2020

een geweldig beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL 2019 QLED

Ik heb mijn tv samen met een sonos playbar gisteren gekocht. Ben zeer tevreden met het beeld en het geluid. Moet nog ontdekken wat alle mogelijkheden zijn maar dat gaat lukken..