Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 288 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Frederik 22-01-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Fantastisch beeld en geluid, soundbar niet nodig. Zeer eenvoudige installatie. Wat wil je nog meer ? Niets dus !

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Installatie

Minpunten

• Niets

R van Korven 21-10-2021

Fijn toestel!

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Wij zijn erg tevreden met ons toestel! Alles fijn en overzichtelijk. Ook voor het gamen vind ik het een aanrader. Mooi en scherp beeld

Anoniem 05-01-2021

Geweldig tv

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Na een paar weken pech mee gehad heeft de service van Samsung geweldig service verleend en de toestel weer helemaal goed gemaakt !!!

bonk 13-07-2020

Top prijs-kwaliteit

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Mooie strakke tv met haarscherp beeld, weinig reflectie en een brede kijkhoek. Veel bruikbare functies en eenvoudig en vlot in gebruik. Ambient Mode is niet nodig, maar wel leuk. Ook het geluid is wat mij betreft prima. Dat alles voor een hele nette prijs.

Ed Mol 13-07-2020

Top TV

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

55 inch QLED TV model 2019 ongeveer een maand in ons bezit. In één woord geweldig. Na aanschaf makkelijk geïnstalleerd, super mooi beeld en geluid. Soundbar niet eens nodig. Makkelijk te bedienen functies.

Stevan 11-07-2020

Waanzinnige TV !

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Nu ca. 8 weken in bezit, een QE65Q80R uitvoering. Dit overtreft alle verwachtingen. Zéér makkelijke qua bediening, eenvoudige instellingen, mooi om te zien hangend aan de muur en zeker zijn geld waard. Hiervoor hadden wij een 43inch 4K TV van Samsung, maar dit overtreft alles. Heldere kleuren, levensecht om te zien. mensen die bij ons komen kijken de ogen uit en maken allemaal complimenten over deze Qled TV. Het is iedere dag weer genieten als hij aanstaat.

Aat 71 03-07-2020

een sieraad in huis.

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Ik ben een aardig tijdje bezig geweest om een nieuwe tv te kopen ,kwaliteit en prijs te vergelijken en elke keer kwam Samsung er het beste uit .
prachtig beeld en geluid .eenvoudig bedienings gemak en eenvoudig aan te sluiten.
heb de televisie nu een maand in huis en er blij en trots mee.

Rudy1968 02-07-2020

Super tv

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Deze televisie nu ongeveer een maand.
Echt een fantastisch mooie tv, met super beeldkwaliteit en veel mogelijkheden.
Heb wel een week met de beeld instellingen gespeeld,maar nu fantastisch beeld.

Gerrit68 01-07-2020

Geweldige televisie

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Dit is de opvolger van mijn voormalige Samsung 50 inch en ik ben er super blij mee. Wat een mooi natuurlijk scherp beeld bij deze 65 inch en het gebruiksgemak met een simpel te bedienen afstandbediening. En dan na gebruik even een eigen achtergrondje inschakelen met 1 druk op de afstandsbediening en de woonkamer is dan een plaatje.

Barry 1974 25-06-2020

Super tv mooi beeld raak niet uit gekeken

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Deze top tv laatst aangeschaft had hiervoor de eerste Samsung met 3D incl brillen was ik nog steeds tevreden over mooi beeld ook maar na ongeveer 10 jaar zie je de ontwikkeling en de kwaliteit van Samsung nog steeds innoverende ben super tevreden met deze nieuwe zou niet gauw overstappen op een ander merk blijf zo doorgaan Samsung complimenten

Dominique 17-06-2020

Mooie design TV met super beeld

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

na 9 jaar op zoek naar een andere tv, uitgekomen op deze 55 INCH Qled en ik heb er absoluut geen spijt van, geweldig beeld vooral de ultra HD uitzendingen van tegenwoordig.
De apps, netflix, you tube enz... werken prima.
Over het algemeen vind ik het geluid van de tv's, (ook de oude) wat minder, heb dus ook een sound setje, deze geeft trouwens nu ng een betere geluid dan bij de oude tv, dus mooi meegenomen, kortom zeer tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• mooie en scherpe beelden
  • snelle en makkelijke apps
  • design
  • installatie ging makkelijk

Minpunten

• geluid blikkerig (maar dit heeft elke tv)

wopke 25-05-2020

Uitstekende beelden

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Ik heb de tv een aantal dagen in mijn bezit en vind de beelden prachtig en de installatie ging eenvoudig

Alexander W 08-05-2020

Fenomenaal beeld

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Na 25 jaar lang Philips gehad te hebben, en nu de laatste jaren enkel problemen, de overstap gemaakt naar Samsung, en dat had ik veel eerder moeten doen. Wat een beeld, wat een helderheid, snelle interactie van de tv, groot bedieningsgemak. afstandbediening is wat wennen in het begin.

Relexer 29-04-2020

Fantastische kleuren en goede zwarting

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

De dynamiek van het beeld is in 1 woord: fantastisch en lijkt heel sterk op de betere OLED panelen. De zwarting en kijkhoek van dit scherm is zeer goed en overtreft verwachting voor een niet-OLED scherm. De reden om voor de QLed van Samsung te kiezen is de veel hogere brightness; Met veel daglicht binnen kan je nog steeds genieten van fantastisch beeld met zeer weinig reflecties! iets wat OLED schermen dus niet doen, daarnaast is de vloeiendheid van de beelden naar mijn smaak veel beter dan mening OLED scherm (veel stutter).

De afstandsbediening is stylish, summier echter mis ik zelf wel een knop voor 'Guide'. De 3 onderste knoppen t.b.v. Netflix e.d. zou ik liever zelf binden aan de door mij meest gebruikte Apps, zoals Youtube.

Het geluid van deze TV is, open, transparant, subtiel en met een goede laagweergave. Ik had dit zeker niet verwacht! Je mist wel eARC, hopelijk komt dit alsnog via een firmware update uit.

De TV laat zich makkelijk ook voor hen met minder kennis eenvoudig installeren en out-of-the-box is alles meer dan prima.

Sophie3322 01-04-2020

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Ik heb paar dagen geleden deze tv gekocht. Ik ben er heel tevreden over. Er zijn veel opties. Je komt makkelijk bij Netflix, Youtube en Disney + bijvoorbeeld. Ook kregen wij een Disney + account erbij, dat is heel leuk voor mijn dochters in deze tijd.

Arvro 25-03-2020

Heldere kleuren en eenvoudige bediening

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Zeer gebruiksvriendelijke smart TV, door QLED heldere kleuren en duidelijk bedieningsmenu. Door one cable ook zonder zichtbare kabels aan de wand te bevestigen.
Een aanrader.

Anoniem 24-03-2020

Zeer blij met deze tv,

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Voorheen had ik een Philips ambilight, maar geluid voor mijn was hopeloos ivm gehoor verlies, nu met deze tv van Samsung kan ik duidelijk alles goed volgen, geluid kwaliteit vele malen beter, ik ben blij dat ik de tv gekocht heb

Duke18 25-01-2020

Haarscherp

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

2 dagen in het bezit, kleurencontrast en scherpte is zeer goed te noemen. film modus is wazig. dynamisch contrast goed. geluid is goed. Ambient mode, op het eerste gezicht valt het wat tegen. Installatie verloopt vlot en soepel. Ook via de smart things app, Afstandbediening heerlijk simpel, dus goed te gebruiken. TV voet installeren ging ook snel en goed.

Raspijker 24-01-2020

QLED 4K 55 inch 55Q80R

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

deze QLED gisteren ontvangen en meteen geïnstalleerd.
dit gaat makkelijk met duidelijke info per stap.
een mooie aanvulling in de woonkamer, kan ook gebruikt worden als schilderij,
en de belofte diepte kleur zwart die QLED beloofd maakt deze tv waar,

H Croonen 22-01-2020

Prachtige Televisie

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Sinds een aantal dagen een Samsung 4k Televisie aangeschaft. Vooraf de reviews gelezen omtrent dit product en begrijp waarom ze enthousiast waren. Schitterend beeld, eenvoudige bediening, mooi uiterlijk. een aanrader.

Pluspunten

• mooi helder beeld
  • goede service