Samsung 65Q90R

Diepte
3,99 cm dikte
Schermgrootte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Johan L 16-06-2019

Geweldige beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung 65Q90R

Deze geweldige QLED tv nu 2 weken in bezit.
kijkafstand ongeveer 3,5 a 4 meter.
Zeer mooie beeldkwaliteit en ook de kijkhoek van deze tv is voortreffelijk.
Een echte aanrader. Om het geheel af te maken is deze TV gekoppeld aan een Samsung soundbar HW-Q80R. Deze combinatie is een genot voor het oog en oor!

NicPai 09-05-2019

Mooi beeld met diepgang!

Geschreven voor: Samsung 55Q90R

Bij ontvangst de tv meteen laten aansluiten op ons bestaande SONOS systeem voor de ultieme kijkervaring. Ons enige vergelijkingsmateriaal is een Samsung Smart TV van zeven jaar oud. Wat een wereld van verschil.

Het beeld van de QLED 4K 55Q90R is werkelijk prachtig. Kleuren zijn levendiger en met name bij natuurprogramma's lijk je meer diepte te zien alsof je er tussen in zit. Hier moet ik wel toegeven dat ik voor deze beelden de stand "dynamisch" inschakel en bij gewone programma's terug ga naar "standaard" omdat sommige kleuren anders te fel worden.

De afstandsbediening is compact met minder knoppen. Echter zijn niet alle knoppen voor ons nuttig; er zijn drie sneltoetsen voor Netflix, Prime Video en Rakuten TV. De laatste twee gebruiken wij niet. Helaas kan je geen alternatief hiervoor instellen zoals een andere streamingsdienst.

De ambient mode is een leuke toevoeging, maar je kan hem net zo goed uitzetten als je niet tegen een bepaalde achtergrond wilt aankijken.

Je kan daadwerkelijk vanuit elke hoek mooi tegen het beeld aankijken. De tv reageert lekker snel op opdrachten (in tegenstelling tot onze oude waar je de smart hub continue moet updaten).

Update: na enkele weken in gebruik valt het op dat de helderheid van het beeld zich lijkt aan te passen in de avonduren. Op zich wel prettig dat het beeld niet te fel is, maar hij doet dit tijdens het kijken naar lichte of donkerdere beelden. Dit geldt voor zowel reclames als interactieve tv en wanneer het vaak gebeurt is het best vervelend omdat het je uit je focus haalt.
Ook valt inmiddels op bij het aanzetten van de tv dat hij de menubalk (interactieve tv, netflix, etc) enige tijd vasthoudt om je de keus te geven wat je wilt zien. Een onnodige functie wat mij betreft vanwege de snelknoppen op je afstandsbediening.

Eindconclusie: de tv is een mooie upgrade van wat we hadden en als hij zakt in (winkel)prijs zouden wij hem zo kopen!

Thomas 12-08-2019

Beste NicPai,

Ten aanzien van jouw update na een paar weken. Je kunt bij instellingen uitzetten dat de tv zich aanpast aan omgevingslicht (instellingen van intelligente modus, aanpasbare helderheid). Daarnaast kun je menubalk (Smart Hub) uitzetten (Smart Hub automatisch opstarten “uitzetten”).

Mocht je er qua beeldmodus nog niet helemaal over uit zijn. Zelf gebruik ik de filmmodus, deze geeft mijn inziens de beste beeldweergave qua kleuren.

Zie ook pagina 104 en pagina 56 voor de hiervoor genoemde instellingen https://manuals.coolblue.nl/4b/samsung-un32n5300.pdf pagina

Groet,

Thomas
(Ik heb de tv nu bijna vier maanden in mijn bezit)

Rob en Joke 28-10-2019

groot en duidelijk beeld heel mooi

Geschreven voor: Samsung 65Q90R

zeer mooi beeld makkelijk in gebruik en mooi aan de muur ook als hij uit sta
met ambie aan en werkt bij mij heel goed met de andere apparaten

Pluspunten

• goed instelbaar
  • zeer mooi en natuurlijk beeld

HJ Huijerjans 23-07-2019

Prachtig groot scherm,mooie kleuren

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL

Meteen verliefd op deze tv toen we hem in de winkel aan de muur zagen hangen.
Prachtig design, helder beeld, mooie kleuren en een handige afstandsbediening.
Werkt boven verwachting.
Prijs, kwaliteit verhouding t.o.v. andere modellen. is prima, meer opties echt waar voor je geld.
Echt een aanrader

Pluspunten

• Prachtig design
  • Helder beeld
  • mooie kleuren

Samsung-fan 10-07-2019

TV QE 55 Q 90 R: Prachtig beeld vanuit elke hoek.

Geschreven voor: Samsung 55Q90R

Het is een prachtige TV met een heel mooi beeld vanuit elke hoek, precies zoals de verkoper zij. Ook het standaard geluid is prima, maar met een soundbar of home cinemaset is het natuurlijk nog beter. Het kost een paar centen, maar hij is het echt waard en ik ben blij dat ik deze TV heb gekocht.

Anoniem 14-04-2019

Geweldig mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung 65Q90R

Top model ziet er prachtig uit weergave beeld helemaal top .ik heb ook nog de eerste Q7
Maar samsung heeft bewezen dat ze top bezig zijn met de ontwikkeling van hun product

Anoniem 19-11-2019

Geweldige TV

Geschreven voor: Samsung 65Q90R

Prachtige TV ambiant modus een geweldige aanvulling en staat erg mooi aan de muur.
Ook de app voor het inladen van foto werkt goed

EdR 17-11-2019

Samsung QE55Q90R TV

Geschreven voor: Samsung 55Q90R

Een goed en scherp beeldscherm. gemakkelijk te installeren middels een tablet of mobiel via Smart Things. Handige knop voor Netflix op de afstandsbediening.

Pluspunten

• scherp beeld
  • simpel te installeren
  • mooi geluid
  • 1 kabel en handige box voor aansluitingen

Minpunten

• prijzig
  • box met aansluitingen kan uitgebreider

Bianca 14-11-2019

Groot scherm, scherp beeld

Geschreven voor: Samsung 65Q90R

Geadviseerd door personeel van mediamarkt, zijn zeer tevreden over het produkt, goede service van de winkel met installatieservice

Toon 13-11-2019

Samsung QE55Q90R 4K best ever.

Geschreven voor: Samsung 55Q90R

Zeer mooie TV, strak en perfect beeld, we zijn zeer blij met de aankoop van deze TV.
Het verschil tussen de 85 en 90 is het geld zeker waard.
Zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Super dun

Gunter 13-11-2019

Super mooi en scherp beeld voor een tv van dit formaat.

Geschreven voor: Samsung 65Q90R

Even wennen van 55 naar 65 inch (uurtje maar (; ) maar zijn uiterst tevreden met het beeld en het geluid van deze tv. Het beeld is echt haarscherp en kleuren gewoon perfect. Wel even van de instelling vanuit de fabriek iets aanpassen naar eigen smaak.
ook het geluid is zeer goed voor een tv met ingebouwde boxen.
Afstandsbediening is wel even wennen (weinig knopjes) t.o.v. de standaard afstandsbedieningen, maar dat zal ook wel wennen.

Pluspunten

• scherp beeld
  • diepe volle kleuren
  • zwart is echt zwart
  • mooi geluid
  • eenvoudige installatie

Minpunten

• nog niet ontdekt

FJK 13-11-2019

Super mooi groot scherm

Geschreven voor: Samsung 55Q90R

Ik ben heel tevreden met mijn tv, het heeft een super mooi helder en groot beeld, en er zitten veel extra mogelijkheden op.

Pluspunten

• groot scherm
  • zeer scherp beeld
  • de apps zijn super

Minpunten

• nog niet gevonden

Rene 13-11-2019

Geweldige TV met een prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung 55Q90R

De installatie is erg eenvoudig. Tevens de TV zelf gecalibreerd. Er zijn genoeg tutorials op YouTube om dat zelf te doen.

Wim1949 11-11-2019

Erg blij met deze aankoop

Geschreven voor: Samsung 65Q90R

We zijn aangenaam verrast door de beeldkwaliteit van deze TV. Het beeld is haarscherp en de weergave van kleuren is erg mooi. Ook voor onze keuze om een 75 inch scherm aan te schaffen zijn we achteraf gezien ook erg blij mee.

Pjotr 11-11-2019

Zeer fraai beeld

Geschreven voor: Samsung 55Q90R

TV een week in bezit en uitgetest. Gekocht in combinatie met de Samsung HW-Q80R soundbar. Het beeld is zeer fraai, zoals je mag verwachten. Het geluid overtreft de verwachtingen. Ook heel fijn is de zeer snelle opstarttijd en bediening. Ruim voldoende Apps ingebouwd. Geen klachten, alle superlatieven in de voorgaande reviews kan ik onderschrijven.

Pluspunten

• Zeer fraai beeld
  • Opstarten en zappen verloopt zeer snel

Minpunten

• Geen tot zover

Wil 11-11-2019

Groot scherm, prachtige kleuren, ziet er fraai gestyled uit

Geschreven voor: Samsung 55Q90R

Een mooi product, zijn geld zeker waard. Heeft veel mogelijkheden voor internet gebruik. Een ambient mode om je tv als schilderij te laten fungeren. Een sieraad voor je huiskamer.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • mooie vormgeveving

GuidoK 11-11-2019

Geweldige TV

Geschreven voor: Samsung 65Q90R

Wij zijn zeer tevreden over deze TV. Wat een prachtige kleuren. Je ziet echt alles heel scherp. We dachten dat de TV best groot zou zijn, maar daar wen je heel snel aan. We hadden een 10 jaar oude tv. Dus best een upgrade te noemen. En smart tv is echt super handig.

Roel van B 11-11-2019

Te lang gewacht met deze fantastische aankoop

Geschreven voor: Samsung 65Q90R

Vorige week de 65 inch Q90 gekocht. Wat een fantastische tv. Ik heb zelf een beetje spijt dat ik zo lang heb gewacht met het kopen van een nieuwe Samsung tv.

Het geluid, de kleuren, het beeld zijn adembenemend mooi. Een genot om naar te kijken en te luisteren.

Jeroenn 10-11-2019

Gewoonweg de mooiste!

Geschreven voor: Samsung 65Q90R

Ik heb deze tv nu een aantal dagen in huis en en nog nooit zo verbaasd geweest over hoe mooi een tv kan zijn. Of het nou live tv is via Ziggo of een UHD film via netflix alles is haarscherp, kleurvol en de hoge zwartwaardes zijn tevens goed merkbaar!

Geen kabels meer in het zicht met de one connect box, alleen die enkele kabel die bij de tv weg komt! Wellicht dat hij in de toekomst nog aan de muur komt met de optionele No Gap Wallmount.

ruud 10-11-2019

Een goed uitgedacht product

Geschreven voor: Samsung 55Q90R

Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Perfect beeld en de smarthub is perfect geen kabels in het zicht.

Pluspunten

• Perfectbeeld
  • Smarthub