LG 47LX9500

• Diepte 6,40 cm dikte
  • Schermgrootte 55,0 inch
Samsung UE55J6240
9,3 (3)

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

ergo 12-09-2011 Product kwartaal in bezit

6,8
Echt een mooie tv. maar die van mij is defect.Er komen soms blauwe vlekken in beeld.
Nu is dat op zich geen ramp maar wat wel een ramp is is de super slechte service van LG Nederland.
Ik ben nu al 3 maand bezig om het toestel gerepareerd te krijgen maar dat schijnt maar niet te lukken.
ook worden afspraken niet nagekomen.
Kortom een mooie tv maar een superslechte ondersteuning.

ronly 11-11-2011

3 maand bezig terwijl je twee jaar volledig garantie hebt? dat kan ik me niet voorstellen! waarom geen vervolg op je review?

Ronzie 01-08-2011 Product kwartaal in bezit

Beestachtige tv!!! Veel van mijn vrienden hebben een 42-45 inch en dat is net iets te klein, maar met 47 inch bij een kijkafstand van 3-4 meter is het beeld precies goed (niet overdreven groot). Door het vooraanzicht met smalle lijst en glasplaat is deze tv mooi afgewerkt. Het "hindelijke" spiegeleffect bestaat niet meer zodra de tv aan staat.

rosak 31-01-2011 Product paar dagen in bezit

Net gekocht bij plasma-discounter. Geweldig beeld! Geluid is zeer OK voor een flatscreen. De er bij verkochte muurbevestiging van Vogels hangt voor de 3e HMDI ingang , waardoor deze onbruikbaar is. Handleiding is niet altijd duidelijk, maar je komt er zelf wel makkelijk uit hoe alles werkt.

martijn1706 04-01-2011 Product paar weken in bezit

9,6
Sinds anderhalve week de trotse bezitter van dit fenomeen! heb er een jaar over gedaan om hem te kunnen kopen en het is meer dan de moeite waard geweest.
In combinatie met de hd reciever van Ziggo en een lg-bluray-3d speler is dit werkelijk een genot om naar te kijken!
Het geluid is zopals bij alle flatscreens matig maar ja wie gebruikt er geen geluidsinstallatie bij zo'n tv!? Hij is makkelijk te bedienen en ook 3d is makkelijk te starten en te stoppen via de 3d-knop.
Ik ben blij met deze aanwinst!!Ga als u intresse heeft maar eens kijken bij een winkel in de buurt.
Zeker de moeite waard!!

mvg,

Martijn

JohnVerst 28-12-2010 Product maand in bezit

Totnogtoe zeer tevreden, perfect beeld ook in 3D.
Besteld bij Pixmania en snel geleverd.
Heb jammer genoeg nog niet mijn 3D Blu-Ray speler LG BX580 binnen, met spijt besteld bij "BesteKeus", zouden deze leveren in week 51, terwijl ik deze besteld had op 2 december.
En dat omdat de vermelding bestond dat er normaal geleverd gaat worden binnen 2 tot 14 dagen na bestellen.
Nu na aandringen omdat ik niets vernam te horen gekregen dat deze waarschijnlijk pas in week 2 geleverd gaat worden, ook daar heb ik geen vertrouwen meer in.
Dat is 6 wkn na plaatsen + betalen bestelling.
Zal dus nooit meer iets bestellen bij "BesteKeus" want dat bleek dus een SlechteKeus".
Gelukkig een Sony playstation 3 van mijn zoon aan kunnen sluiten zodat we toch nog van de 3D functie kunnen genieten.
De televisie is in ieder geval een toppie.

Anne97 25-08-2010 Product paar dagen in bezit

Een fantastisch beeld in HD, maar ook goed in de weergave van het digitale kabelsignaal. Het zwart kan niet zwarter. 3D is ook een echt een geweldige ervaring, er zijn toch al een aantal 3D-films beschikbaar.

Batter 07-08-2010 Product maand in bezit

Wat een TOP Tv is dit! geweldig beeld met een uitzonderlijk hoog contrast, zwart is echt zwart(wel even goed afstellen in het menu).
Het enige minpunt is dat het scherm wel erg reflecteert.
Deze tv gaat ook goed om met alle soorten video bestanden die kunt downloaden MKV,MP4,WMV en DivxHD met losse ondertiteling (srt). Gewoon op USB zetten in pluggen en afspelen.Gekocht bij www.mediahomeservice.nl voor 2099,00 Euro ze komen de spullen nog gratis breng ook.